Dante
Het duurde niet lang voordat ik in slaap viel. Helaas was een rustige nachtrust niet voor me weggelegd deze keer. Ik leek weer in mijn wolvenvorm te zijn. Vrolijk rende ik verder het bos in. Steeds verder en verder. Een paar riepen me nog terug, maar ik was te koppig om te luisteren. Gelukkig kon ik de weg wel. Het duurde ook niet lang of ik was aan de andere kant van het bos. Ik keek nog een keer om of iemand me achterna kwam, maar dat was niet het geval. Onrustig woelde ik verder. Daar zag ik een paar ogen me aankijken. Een donkere wolf kwam tussen de bosjes vandaan. 'Jij hoort hier niet,' hoorde ik hem in mijn hoofd zeggen. Het was dus een weerwolf, concludeerde ik. Nog een paar wolven kwamen naar hem toe. 'Nee, ga terug naar je eigen stam! Dit is ons gebied!' dachten zij. 'Rustig ik ga al,' dacht ik snel terug. De grootste wolf kwam op me af gerend en sprong naar me toe. Ik voelde zijn tanden in mijn schouder gezet worden. Nu hadden ze een probleem, hier kon ik niet tegen! Ik hinkte een beetje maar rende daarna naar de grote wolf en haalde ook uit. 'Zo zo onze jongen vriend kan zich dus niet inhouden,' dacht de grote wolf lachend. Mijn gegrom kwam boven zijn gedachten in mijn hoofd uit en nog een keer haalde ik uit. Dit keer had ik hem geraakt en zijn vrienden kwamen te hulp. Na nog een paar klappen en beten dreven ze me in het warme zonlicht. 'Zo ga hier maar eens liggen wachten totdat iemand je komt redden. Ownee dat doen ze toch niet!' hoorde ik nog voordat ik voelde dat ik terug veranderde. Mijn hele lichaam zat onder de bijtwonden.
[misschien idee dat die wolvengroep echt bestaat en die bij Aber's opa en oma is?]
[ bericht aangepast op 9 april 2012 - 17:22 ]
Do it scared, but do it anyway.