• Zeiktopic

    Ik was net aan het fitness'en en ik luister dan altijd mijn eigen muziek, omdat op de radio soms wat gepraat is. En ik kan beter mijn met eigen muziek sporten, dan muziek die ik (misschien) niet leuk vind. Maar ik krijg dan echt kriebels om helemaal los te gaan, op die muziek xD
    Ik wil ook weer zo graag op dansen, maar mijn kutschool maakt dat weer eens onmogelijk, omdat ik gewoon bedorven word onder het huiswerk. Stoppen met fitness is ook geen optie, want ik heb dat écht nodig.

    Heeft iemand zo'n zelfde soort probleem?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind niet dat je school je sport ofzo zo danig moet beïnvloeden dat je t niet meer kunt doen.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    Ik vind niet dat je school je sport ofzo zo danig moet beïnvloeden dat je t niet meer kunt doen.

    Ik dééd aan dansen, maar ik ben daarmee gestopt voordat ik op de middelbare zat. We deden te weinig soorten dansen en ik vond het saai worden. Maar ik krijg nu steeds meer zin om weer onder dansen te gaan, omdat het gewoon zo leuk is ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb geen problemen ermee. Mijn dansles is op zaterdag en mijn conditie training van zwemmen is vrijdag avond. Lang leven het weekend (yeah)

    Maar wel vervelend voor je, dat school en dansen niet goed samen gaat bij jou.


    Happy Birthday my Potter!

    Je zou in principe wel kunnen sporten als je een goede planning voor je huiswerk gaat maken. Het is lastig, maar het is te doen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    @school:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    LoveyDovey schreef:
    Je zou in principe wel kunnen sporten als je een goede planning voor je huiswerk gaat maken. Het is lastig, maar het is te doen.

    Dat is het punt dus. Ik wéét van mezelf dat dat niet gaat werken. Ik ben nogal een uitsteller. Ik denk dat ik misschien volgend jaar er verder mee ga, dan heb ik (hopelijk) net iets meer tijd. (A)


    Deep inside, I've never felt alive

    Roosevelt schreef:
    @school:


    26 - 02 - '16

    Ik heb geen leven en dus geen problemen.
    Ik zat in de KSA (jeugdbeweging) en in de tennis en in de tekenles.
    Ik ben gestopt met... omdat...:
    tekenles: we problemen hadden met de lessen; we waren verhuisd en ze waren te dom om de dingen aan te passen dus hebben we ons niet meer ingeschreven
    KSA: het was één grote bende vanuit één school. Ik kwam uit een ander dorp en werd dus samen met de anderen uit mijn dorp (nog 4 man) uitgesloten. Mijn vriendin uit die 4 stopte, dus ik stopte ook
    Tennis: Ik had een partner om mee te tennissen, maar zij had ook nog een andere partner en ze was veel op reis. We konden nooit spelen. Ik had niemand anders om mee te spelen, dus stopte ik.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Zo nu en dan wel ja maar niet met sporten want ik heb een groeiziekte in mijn knieën dus ik mag niet zoveel :( Maar ik ben verslaaft aan musicals en zing en speel de hele dag door! Ik ben nu een piano stuk aan het instuderen omdat ik (eindelijk) de bladmuziek heb maar school maakt dat inderdaad onmogelijk!!! Echt Teachers think we don't have a social life!


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Nee, geen last van. Ik maak namelijk bijna al mijn huiswerk gewoon op school, zodat ik buiten schooltijd zo min mogelijk hoef te doen. :')


    Tell me about it, stud.