• Nou, ik wilde dus vandaag naar de bieb* gaan. Dus ik kijk op de openingstijden, hopend dat hij vanavond open is. Maar nee hoor, hij is juist vandaag dicht.
    Blub.**
    Én ik kreeg ook nog eens een mailtje, net pas, dat het tweede boek van the Hungergames binnen is.
    Blub.
    Zo flauw!

    *bieb=bibliotheek. Maar ik gebruik meestal dat woord.
    ** Blub is een teken van, wat flauw, ofzoiets.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat heb ik ook altijd. De bibliotheek bij mij in de buurt is open op de meeste onmogelijke momenten en dicht als ik erheen wil ;S


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    MissSpagetti schreef:
    Dat heb ik ook altijd. De bibliotheek bij mij in de buurt is open op de meeste onmogelijke momenten en dicht als ik erheen wil ;S


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    MissSpagetti schreef:
    Dat heb ik ook altijd. De bibliotheek bij mij in de buurt is open op de meeste onmogelijke momenten en dicht als ik erheen wil ;S


    Juist!
    En op vrijdagavond is hij tot acht uur open, en wie kan dan niet? Ik natuurlijk.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    (...)

    Juist!
    En op vrijdagavond is hij tot acht uur open, en wie kan dan niet? Ik natuurlijk.


    Ik herken het helemaal! Ik heb zelden meegemaakt dat mijn bieb open was toen ik er kwam ;S


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    MissSpagetti schreef:
    Dat heb ik ook altijd. De bibliotheek bij mij in de buurt is open op de meeste onmogelijke momenten en dicht als ik erheen wil ;S

    Bij ons ook :') En als ie dan eens open is, vaak maar voor één uurtje ofzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Fluorescent schreef:
    (...)
    Bij ons ook :') En als ie dan eens open is, vaak maar voor één uurtje ofzo.


    Haha dat is bij ons ook zo! Echt heel irritant :S

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 16:15 ]


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Bij ons is dat nog best goed geregeld volgens mij. Hij is altijd maandag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag open.
    Maandag van 's middags half vier tot weet ik niet (denk iets van 8 uur), woensdag half 1 tot laat in de middag, en donder en vrijdag ook weer hetzelfde als maandag en zaterdag van vroeg in de ochtend tot half 1 's middags.
    Vind ik best redelijke tijden :Y)

    Maar das inderdaad best kut.


    Deep inside, I've never felt alive

    Vaak heb ik geen tijd om naar de bieb te gaan om te verlengen. Zeggen ze vaak pas op het laatst dat ze gereserveerd zijn. Moet ik betalen.
    Dat was ook; ik ging dan via internet verlengen, zegtie dat ik een boek in moet leveren. (het was 11u savonds) ga ik de volgende dag, betaal ik dat boek. Zeggen ze dat ik m gewoon weer mee mag nemen, alleen omdat ze wilden checken of ze dat boek nog hadden.

    Laten we bibliotheken slaan voor hun stomheid soms. :Y)


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Bij ons is hij elke dag open behalve zondag, van 8u tot 13u. Dus als ik even na school wil gaan gaat dat al niet, ik moet dus wel op een zaterdag voormiddag gaan als ik iets wil gaan halen.
    FML.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    bij ons is ie elke dag open, zelfs op zondag
    maar wij moeten nu helemaal naar de stad, want die kleinere bij ons in de buurt is sinds kort gesloten
    maar gelukkig is de stad niet zo heel ver

    Welgekomen in mijn wereld.
    Mijn vaste bib (bieb) is maar drie uur open in één week: dinsdag van 15h tot 18h
    Anders moet ik met de fiets (4km) naar een bib die maandag, woensdag en zaterdagochtend open is.
    En anders is het 7km naar de hoofdbib. Die is elke dag open.
    Maar ja; een boek lenen is voor mij dus al een organisatie (;


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    MissSpagetti schreef:
    Dat heb ik ook altijd. De bibliotheek bij mij in de buurt is open op de meeste onmogelijke momenten en dicht als ik erheen wil ;S


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Nooit last van gehad. De bieb was altijd open als ik hem nodig had =3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    MissSpagetti schreef:
    Dat heb ik ook altijd. De bibliotheek bij mij in de buurt is open op de meeste onmogelijke momenten en dicht als ik erheen wil ;S

    Inderdaad! In het weekend niet open en doordeweeks alleen van 9 uur tot vier uur of zo. Want dan zijn mensen ook niet op school of op werk of zo... -_-


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.