• Ik zit in het examenjaar en wil (denk ik) bloem en design doen.
    Nou vroeg ik me af wat jullie doen. :) Ik zat eerst te twijfelen tussen stewardess, dier opleiding, en dit. Zijn jullie er al uit??

    xoxo(K)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik wilde heel lang geneeskunde gaan studeren. Maar ik ga nu waarschijnlijk toch Audiovisuele Kunsten (regie) volgen, want daar ligt toch mijn grootste interesse.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik wil hierna Journalistiek gaan doen, of anders Culturele en maatschappelijke vorming. Als ik niet wordt toegelaten wordt bij Journalistiek.


    SLOAN.

    Constantine schreef:
    (...)
    Doe je ook Social Work dan? (:


    Bij ons heet het Sociale Studies. Maar ik zit in Eindhoven, op de fontys. Maar denk dat het op hetzelfde neerkomt? Want wat jij doet is ook hbo toch?


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    JUKEB0X schreef:
    Ik wilde heel lang geneeskunde gaan studeren. Maar ik ga nu waarschijnlijk toch Audiovisuele Kunsten (regie) volgen, want daar ligt toch mijn grootste interesse.
    Waar kan dat? Of is dat in België? En wat voor een regie is het precies? Televisieregie of toneelregie?


    Life is hard and then we die

    Ik zit nu in het eerste jaar japanologie (met economische minor).


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Inviolable schreef:
    (...)

    Bij ons heet het Sociale Studies. Maar ik zit in Eindhoven, op de fontys. Maar denk dat het op hetzelfde neerkomt? Want wat jij doet is ook hbo toch?


    Haha toevallig, ik heb nog zitten twijfelen of ik naar Eindhoven of Sittard zou gaan ;p En ik had een jongen in mijn groepje -die mocht na 10 weken naar het tweede jaar- die ook twee jaar Social Studies in Eindhoven gedaan heeft (:

    Maar inderdaad, het komt op hetzelfde neer, en ik doe ook hbo (: Zit jij in het eerste jaar, of al hoger?


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    (...)

    Haha toevallig, ik heb nog zitten twijfelen of ik naar Eindhoven of Sittard zou gaan ;p En ik had een jongen in mijn groepje -die mocht na 10 weken naar het tweede jaar- die ook twee jaar Social Studies in Eindhoven gedaan heeft (:

    Maar inderdaad, het komt op hetzelfde neer, en ik doe ook hbo (: Zit jij in het eerste jaar, of al hoger?


    Aah oke! Ik heb puur voor Eindhoven gekozen, omdat dat het dichtste bij is voor me :'). Maar ik zit in het eerste jaar en jij ook neem ik dan aan?


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik zit nog steeds op de middelbare school in vwo 3 (:


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    Inviolable schreef:
    (...)

    Aah oke! Ik heb puur voor Eindhoven gekozen, omdat dat het dichtste bij is voor me :'). Maar ik zit in het eerste jaar en jij ook neem ik dan aan?


    Haha ;p Ja ik heb ook uiteindelijk voor Sittard gekozen omdat dat voor mij dichter bij is als Eindhoven, alhoewel ik ook een eind moet reizen om in Sittard te komen ;p
    Jup, ik zit ook in het eerste jaar (:

    Hoe bevalt het je tot nu toe?


    Inspiration can hit you any time

    Ik zit nu in 4ASO, ik doe Grieks-Latijn, en ga waarschijnlijk later aan de universiteit taal- en letterkunde Engels-Nederlands studeren, om daarna me nog een jaar in Engeland in de Engelse literatuur te verdiepen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    ik zit in 5vwo en ik wil English language and culture met een minor journalism

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 21:13 ]


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Waar kan dat? Of is dat in België? En wat voor een regie is het precies? Televisieregie of toneelregie?


    Filmregie. In het RITS of Sint-Lukas (Brussel), België dus. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    voorlaatste jaar Woordkunst-Drama, Kso :Y)

    en ik wil het liefst theater gaan studeren aan Maastricht. als ik daar binnengeraak althans :p. En dan na twee jaar de optie Repertoire kiezen :Y)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik zit in drie HAVO, en wil graag naar de Pabo.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik ga na mijn examen International Bussiness Studies doen.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 13:19 ]


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.