• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

[ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 21:35 ]

Your make-up is terrible

Mary Lea Ché
    "Ja, maar vooral mij." zuchte ik. Ik stopte de boodschappen in de koelkast. "Ik ga eten maken." melde ik. "Ik neem aan dit je dit niet eh... eet.?" Ik voelde mezelf rood worden om dat ik dat gezegt had.

Your make-up is terrible

Darren Dimir ~ Vampier

Haar opmerking verwarde me, maar ik liet het niet merken. "Hoezo zou ik niet eten? Ik eet net zo graag als ieder ander." Ze zou het toch niet al doorhebben.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Mary Lea Ché
    "Ja, maar ik bedoel..." Ik snapte het al, ik had me vast vergist. Oh wat was ik soms ook dom. "Laat maar." zei ik uiteindelijk. "Heb je honger?"

Your make-up is terrible

Darren Dimir ~ Vampier

"Wat bedoel je Mary?" vraag ik haar. Ik kijk haar recht en strak aan.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Mary Lea Ché
    Nu voelde ik me nog dommer. "Niets, ik dacht gewoon... Ik vergiste me denk ik, sorry." Met trillende handen opende ik een verpakking en duwde hem de magnetron in.

Your make-up is terrible

Darren Dimir ~ Vampier

"Waarin vergiste je je? Vertel het me maar hoor, ik ga je niet uitlachen ofzo. En om terug te komen op je vraag, nee ik heb geen honger. Ik heb net nog gegeten." Ik leunde tegen de keukentafel en keek naar haar.

Mary Lea Ché
    "Ik dacht gewoon dat je niet at, omdat je, je weet wel was." Ik voelde me zo dom op dit moment. Ik leunde tegen een keukenkastje aan terwijl ik naar de aftikkende secondes op de magnetron keek.

Your make-up is terrible

Darren Dimir ~ Vampier

Ik glimlachte naar haar. "En wat als ik het wel was?" De magnetron begon te piepen.

Mary Lea Ché
    Ik werd zenuwachtig van dit gesprek. Ik drukte snel de openknop van de magnetron in waardoor het deurtje openvloog zodat ik even tijd had om iets normaals te bedenken. "Dan at je niet mee?" zei ik uiteindelijk. Ik nam het warme eten eruit en gooide het op een bord.

Your make-up is terrible

Darren Dimir ~ Vampier

Ik lachte zachtjes. "Zal ik dan maar heel eerlijk met je zijn? We leven tenslotte in hetzelfde huis. Ja, ik ben wat je denkt dat ik ben." zei ik terwijl ik haar aankeek. "Nee, ik zal je niet leegzuigen. Ik drink alleen verpakt bloed, dieren bloed of mensen die het vrijwillig aanbieden." zei ik er snel achteraan. Ik wilde niet dat ze bang voor me werd. "Ik heb me aangepast aan de maatschappij en kan net als jij eten en drinken en daar ook van genieten. Maar het zal niet mijn honger stillen."

Mary Lea Ché
    "Ik ben niet bang." Dat was niet volledig waar. Dat was waarschijnlijk ook te zijn aan de hand waarmee ik trillerig een vork in het eten stak. "Net als de rest hé?" Ik draaide me om naar Darren.

Your make-up is terrible

Darren Dimir ~ Vampier

Ik glimlachte naar Mary en zag aan haar dat ze wel bang was. "Ik zie dat je bang bent, maar dat kan ik begrijpen. En ja, er wonen hier een paar andere vampieren." zei ik rustig. Ik ging wat rechter op staan. "Maar je hoeft niet bang te zijn, echt niet. In dit huis is er een duidelijk regel. Je bijt geen medebewoners, behalve als ze het vrijwillig aanbieden. En ik zorg er ook voor dat iedereen die regel volgt."

Mary Lea Ché
    Ik liep met mijn bord naar de bank en ging erop zitten. "Okay..." Ik zuchtte. "Maar nu moet ik echt even mijn eten opeten, als je het niet erg vind." Nu had ik eigenlijk niet zoveel honger meer maar ik wilde gewoon alleen zijn.

Your make-up is terrible

Darren Dimir ~ Vampier

Ik knik. "Ik snap dat het een hele shock voor je is. Maar we zullen je echt niks doen, dat beloof je en daarvoor zal ik ook zorgen." zei ik terwijl ik naar de deur loop. "Ik laat je nu wel rustig eten, het ruikt erg lekker. Ik spreek je wel weer." zei ik en ik loop haar kamer uit. Ik loop rustig naar mijn eigen kamer en ga op mijn bed zitten. 'Was dat wel handig? Haar dat vertellen?' dacht ik. Ik haalde mijn schouders op. Ik zie wel wat er gebeurd.

[Bew. Kan iemand denk iets met mijn karakter doen ofzo??? Niet dat het moet, maar kan het?]

Ich liebe dich 27.12.23