• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

[ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 21:35 ]

Your make-up is terrible

[Sweetest, wat moeten we doen met jou RPG karakter?]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

[Als er een vampier door het bos heen gaat, kan hij wel reserve bloed geven. Mag ook nieuweling zijn ofzo.]

If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

Luca Jones
    Het werd steeds moeilijker om haar geur te weerstaan, ik voelde mezelf steeds zwakker en lette teveel op haar halsslagader. Ik stond op en verontschuldigde me. "Sorry Cassie, ik moet echt even iets gaan eten." Ik glimlachte schuldig en draaide me om, waarna ik snel naar buiten liep om wat voorverpakt bloed op te halen. Ik had niets meer in huis en te laat besefte ik dat Darren en Hanna allebei wat voor me konden hebben. Ik haalde mijn schouders op aangezien ik al op de juiste locatie was. Toen ik genoeg had, rende ik naar de dichtsbijzijnde bosjes, scheurde er eentje open en begon al drinkent te lopen. Niet veel later rook ik ergens een soort genoot. Ik besloot om gedag te gaan zeggen en liep die kant uit, tot ik een vrouw tegen een boom aan zag zitten. "Hé, gaat alles goed?" vroeg ik bezorgt.

Your make-up is terrible

[Is er nog iets tegen mijn karakter gezegd of gedaan?]

Ich liebe dich 27.12.23

[Volgens mij niet]

Your make-up is terrible

[Solomon is met rust gelaten nadat hij naar boven is gelopen]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Mary Lea Ché
    Drijfnat kwam ik weer binnen, bah, wat een vreselijk weer! Vermoeid liep ik de trap op naar de eerste verdieping en terwijl ik mijn sleutels zocht, scheurde mijn tas waardoor mijn boodschappen zich over de vloer verspreidden. Ik vloekte luid waarna ik een hand voor mijn mond sloeg en begon alles bij elkaar te rapen.

Your make-up is terrible

[En wat is er nog allemaal gebeurd en rond hoe laat is het??]

Ich liebe dich 27.12.23

[Gewoon een beetje gepraat en stuff, het is nu 's avonds, rond 7 uur dgok ik zo]

Your make-up is terrible

[Okay thnx.] [Ow bytheway ik doe maar dat Solomon zich ook met verpaktbloed voedt, is makelijker.]

Solomon Vigée-Lebrun

Ik hoorde gevloek op de gang, ik weet nou niet of ik moet reageren of niet.
    Ik besluit maar niet.
    Ik voel me niet zo heel goed, ik moet bloed hebben. Langzaam kom ik omhoog en loop naar het kleine koelkastje in de hoek van de kamer en pak er een zakje bloed uit, ik maak hem open en neem er wat van. Ik geniet van de smaak, ik sluit even mijn ogen.

Ich liebe dich 27.12.23

Darren Dimir ~ Vampier

Ik word wakker door gevloek op de gang. Ik sta moeizaam op, open mijn deur en kijk om de hoek. Ik zie dat alle boodschappen van Mary op de grond liggen en besluit haar te helpen. Ik loop naar haar toe, pak de meeste boodschappen in mijn armen en glimlach naar haar.

[ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 17:43 ]

Mary Lea Ché
    "Oh, dankje." glimlachte ik moeizaam. "Ik ben soms ook zo onhandig..." zuchte ik. Ik pakte de resterende boodschappen op en opende onhandig de deur. Handigheid was zeker niet mijn beste eigenschap en in gezelschap werd het alleen nog maar erger.

Your make-up is terrible

[Ik ga essen. ;)]

Ich liebe dich 27.12.23

[Eetsmakelijk!]

Your make-up is terrible

Darren Dimir ~ Vampier

Ik loop mee naar binnen en zet de boodschappen in de keuken. "Ach, dat kan iedereen gebeuren niet waar?" zei ik glimlachend.

[Eet smakelijk]

[ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 17:59 ]