• Dat was mijn reactie toen ik zag hoeveel mensen het eerste hoofdstuk van mijn story, waaraan ik een lange tijd niks meer heb gedaan, hebben gelezen. Het is 1656 keer gelezen en dat vind ik, persoonlijk, heel erg veel. Natuurlijk slonk het aantal elk hoofdstuk een beetje, maar ik heb/had op elk hoofdstuk altijd rond de 400 mensen die het lazen.
    Dat vind ik toch een hele prestatie voor een verhaal.
    Ik heb net weer eens een nieuw hoofdstuk online gezet en het is meteen 15 keer gelezen. Dat geeft echt een goed gevoel.

    Dat wilde ik gewoon eventjes melden en vragen of jullie ook zoiets/zo'n gevoel gehad hebben?

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 16:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat klopt, maar dat het dan zo vaak gelezen wordt bedoel ik.
    Komt door het onderwerp, hehehe.


    Life is hard and then we die

    Bij één van mijn stories is zo'n hoofdstukje al iets meer als 500 keer gelezen. En de meeste hoofdstukjes zijn al meer dan 100 keer gelezen. Dat voelt wel goed ja ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Haha, ik geef eigenlijk niet echt om hoeveel mensen mijn creaties lezen. :3 Ik schrijf eigenlijk eerder voor mezelf.

    Fitzherbert schreef:
    Haha, ik geef eigenlijk niet echt om hoeveel mensen mijn creaties lezen. :3 Ik schrijf eigenlijk eerder voor mezelf.

    Ik ook, maar het is alsnog fijn als veel mensen het lezen =3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aristocat schreef:
    Neu, mijn creaties worden nooit veel gelezen (cat)


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    dat is inderdaad veel ja

    op Q worden mijn verhalen en dingen nooit zoveel gelezen, daarom schrijf ik liever ergens anders. omdat ik echt reacties en zo nodig heb om door te gaan

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 17:09 ]


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Miyavizm schreef:
    Mijn verhalen worden helaas niet veel gelezen, ik heb ze ook op inactief gezet, omdat ik geen hoofdstukken meer schrijf van die verhalen.


    Has no one told you she's not breathing?

    Fitzherbert schreef:
    Haha, ik geef eigenlijk niet echt om hoeveel mensen mijn creaties lezen. :3 Ik schrijf eigenlijk eerder voor mezelf.

    Bij mij is m'n 1e verhaal bijna 200x gelezen dan gehalveerd en daarna vallen r telkens af tot ik nu 10 lezers heb


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aristocat schreef:
    Neu, mijn creaties worden nooit veel gelezen (cat)


    Ik houd zoveel van Lieke dat het pijn doet. <3

    Aristocat schreef:
    Neu, mijn creaties worden nooit veel gelezen (cat)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Aristocat schreef:
    Neu, mijn creaties worden nooit veel gelezen (cat)


    "Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the fuck is the ceiling?"

    Why you bumping topics D:
    Mijn verhalen worden ook amper gelezen, maar mijn quizzen zijn populair:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Aristocat schreef:
    Neu, mijn creaties worden nooit veel gelezen (cat)


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.