• Bij ons maakt het niet uit wie je bent, waar je vandaan komt, wat je hebt meegemaakt of wat je seksualiteit, geloof en overtuiging is. Op onze school komen mensen uit alle landen hierheen. Een multiculturele school waar iedereen gelijk behandeld wordt. Het enige wat er hier toe doet is : Je talent voor datgene dat je graag doet.
    Nou ja, dat zeggen de leraren. Onze school is eigenlijk helemaal niet zo. Welkom op “The School of Performing Arts in London”.


    Ik heb al een aantal studenten, maar ik kan natuurlijk niet alles zelf verzinnen. Dus heb ik een aantal studenten nodig, die samen een klas vormen. Ook jongens graag. :')

    Volledige naam :
    Roepnaam/Bijnaam :
    Leeftijd :
    Land van herkomst :
    Uiterlijk : Een bekend persoon, maar niet zo bekend dat iedereen gelijk weet wie het is. Naam vermelden aub.
    Karakter / type : Niet al te uitgebreid
    Familie :
    Opleiding/talent :
    Waarschuwen als de story begint? :


    Tell me about it, stud.

    Oh god, I love this idea, ik ga gelijk iets voor je invullen!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik vul ook nog wel wat in, maar dan misschien morgen!
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Volledige naam: Harriet Emmeline Heimersson
    Roepnaam/Bijnaam: Ze wordt vaak gewoon afgekort to Harrie.
    Leeftijd: Harriet is 19 jaar oud, geboren op 12 augustus 1992.
    Land van herkomst: Harriet komt oorspronkelijk uit Zweden.
    Uiterlijk:


    Karen Gillan
    Karakter / type: Harriet is het meest levenslustige meisje wat je ooit hebt ontmoet. Ze heeft een blij gemoed en ze geeft zich met huid en haar over aan de activiteiten van de dag. De passie die ze investeert in haar projecten is aanstekelijk en zelf kijkt ze bij het opstaan al uit naar wat de dag je zal brengen. Harriet is gul en vriendelijk. De belangen van de anderen wegen even zwaar als die van haarzelf en ze is nooit te beroerd een extra stapje te zetten, wanneer ze daar een ander een plezier mee kunt doen. Harriet heeft een aanstekelijk optimisme. Harriet heeft ook een grote dosis humor, hierdoor kan ze zo goed met iedereen opschieten. Ze maakt mensen aan het lachen en weet speels te voorkomen dat zwaarte van het leven de overhand krijgt. Want ook als het even tegenzit, blijft er genoeg over om te lachen. Haar enthousiasme steekt ook nogal eens de kop op maar dat kan ook voor problemen zorgen omdat het uiteindelijk nog vreselijk irritant kan zijn. Het probleem bij Harriet is, dat ze veel te veel nadenkt over dingen. Zo raakt ze in de stress en wil het vaak ook niet lukken. Ook is ze emotioneel aangelegd en krijgen haar emoties ook vaak de overhand, want ook niet altijd goed kan uitpakken. Harriet is verliefd op Alan, een danser. Ik heb hem later nog ingevuld.
    Familie: Harriet is geboren in Stockholm. Haar vader was zelf een acteur en haar moeder had een boekenwinkeltje. Toen Harriet klein was scheidden haar ouders en op haar zestiende vertrok ze samen met haar moeder naar een klein plaatsje vlak bij Edinburgh terwijl ze ging studeren aan Edinburgh's Telford College. Maar na een jaar wist ze dat dat niet de school voor haar was en vertrok ze naar Londen waar ze een plaatsje wist te bemachtigen op The School of Performing Arts in Londen. Haar moeder bleef in de buurt van Edinburgh wonen, omdat ze daar nu ook weer een boekenzaak heeft opgebouwd.
    Harriet heeft altijd gezegt, ondanks dat haar vader acteur was, dat ze de liefde voor acteren vooral aan haar moeder te danken heeft, omdat die haar altijd gesteund heeft. Haar vader spreekt ze amper.
    Opleiding/talent: Harriet heeft altijd een passie gehad voor acteren, dus het was vanzelfsprekend dat Harriet een acteeropleiding zou gaan volgen.
    Waarschuwen als de story begint? Jup!

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 19:43 ]


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Volledige naam : Amy Michelle Williams
    Roepnaam/Bijnaam : Amy
    Leeftijd : 17
    Land van herkomst : Miami, Amerika
    Uiterlijk :


    Kim Dash
    Karakter / type :
    Amy is een verlegen meisje die wel van een potje flirten houdt. Ze praat dan ook makkelijker met jongens dan met meisjes. Als ze eenmaal een vriend heeft veranderd dit wel, ze is dan erg trouw aan hem. Ze is best snel jaloers omdat ze erg onzeker is. Ze houdt van het leven en doet graag dingen met haar vriendinnen zoals shoppen en lekker gek doen. Ze heeft een grote dosis humor en hiermee komt ze ook makkelijk aan de praat met andere.
    Familie : Amy is geboren in Miami. Haar vader is een succesvolle zakenman en haar moeder is gewoon een normale huismoeder. Ze heeft een 18jarige broer, Mitch. Hij is erg beschermend over Amy en zal er dan ook alles aan doen om ervoor te zorgen dat ze niet gekwetst wordt.
    Opleiding/talent : Amy's grote liefde is musical. Ze houdt van acteren en daarom was het dus al duidelijk dat ze dat als opleiding wilde.
    Waarschuwen als de story begint? : Graag!

    Kan je een berichtje sturen als je het gaat gebruiken?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Volledige naam : Jillian Francine Andrews
    Roepnaam/Bijnaam : Jill
    Leeftijd : 17, haar verjaardag is 2 april.
    Land van herkomst : Jill komt uit Wales.
    Uiterlijk :


    Cristine Prosperi
    Karakter / type : Jill is een vrolijk en sociaal meisje. Ze houd niet van alleen zijn en stil zitten. Ze is erg betrouwbaar en hardwerkend. Haar slechte kanten zijn dat ze erg ongeduldig is en op de verkeerde momenten heel druk kan zijn, maar ze heeft echt een hart van goud. Jill heeft een crush op Charlie, maar denkt dat hij niet hetzelfde voelt en durft dus niks te doen.
    Familie : Jill's moeder is de 47 jarige Debby, Debby is de eigenaar van een kapsalon. Jill's vader is de 49 jarige Gerald, hij is een politieagent. Jill heeft één zusje van 15 Ramona.
    Idina Menzel, Hugh Jackman, Sara Hyland
    Opleiding/talent : Jill's talent is zingen, en daar doet ze dus ook een opleiding voor, daarnaast speelt ze ook piano en dwarsfluit.
    Waarschuwen als de story begint? : Jaah! sowieso (:
    Afff!!!, de jongen komt later nog!
    Love this idea! XX

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 17:07 ]


    It's darkest just before the dawn <3

    Feminine schreef:
    Ik vul ook nog wel wat in, maar dan misschien morgen!
    -XOXO


    Isgoed! x


    Tell me about it, stud.

    dubbel, sorry :')

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 12:37 ]

    Volledige naam : Elisabetha Clarry Montaine
    Roepnaam/Bijnaam :Elis
    Leeftijd : 18 jaar
    Land van herkomst : Parijs, Frankrijk
    Uiterlijk :



    Deborah Ann Wolf
    Karakter / type : Elisabetha is een type dat echt druk is, en alles perfect wilt regelen, ze is dus een echte perfectionist.Ze wilt alles snel, maar wel goed. Als het niet zoals haar zin gaat raakt ze helemaal in paniek.Maar je kunt Elisabetha wel goed vertrouwen,ze verteld je geheimen aan niemand, zelfs niet aan haar beste vriendin, broertje of ouders. Soms komt ze een beetje verlegen over, maar dat is ze helemaal niet. Elisabetha houd van indruk maken op mensen, omdat ze graag wat lieve vriendinnen wilt. Elisabetha laat je niet snel vallen, en als je dus vriendin met haar bent, kun je alles met haar delen.
    Familie :Oorspronkelijk is Elisabetha in Marseille geboren, aan het strand. Haar moeder is zakenvrouw, en moest voor haar werk naar Parijs. Hier moest ze heel lang naar toe. Calinda ( Moeder Elisabetha) Bleef zo lang weg dat vader Patrick het wel lang genoeg vond, en hij en Elisabetha naar Parijs verhuisden. Hier hebben Calinda en Patrick een tweede kind gekregen, genaamd Foukje. Foukje is nu 11 jaar oud. Ondertussen is Patrick verhuisd naar Murcia, een grote stad in Spanje. Elisabetha en Faukje zien hun vader nog maar zelden, Elisabetha vind dit heel erg moeilijk.
    Opleiding/talent : Elisabetha speelt Gitaar, en wil dus een opleiding voor muziek.
    Waarschuwen als de story begint? : Jep!

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 15:26 ]

    iloveuu schreef:
    dubbel, sorry :')


    Je rol is goed, maar kan je misschien een andere foto doen? Want Lea is niet redelijk onbekend ofzo haha. x

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 14:49 ]


    Tell me about it, stud.

    Moeten de personen per sè tussen de 16 en de 20 jaar oud zijn? Of mogen ze ook om en nabij de 13-14 zijn?
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Thankful schreef:
    (...)

    Je rol is goed, maar kan je misschien een andere foto doen? Want Lea is niet redelijk onbekend ofzo haha. x
    Oki!

    Feminine schreef:
    Moeten de personen per sè tussen de 16 en de 20 jaar oud zijn? Of mogen ze ook om en nabij de 13-14 zijn?
    -XOXO


    Het liefst wel, omdat het natuurlijk studenten zijn.
    Maar als je een goed verhaal er bij kan verzinnen, dan is jonger ook goed hoor! x


    Tell me about it, stud.

    Ik vul zo een jongen voor je in (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik denk dat ik ook nog een jongen voor je invul! Of mag ik geen 2 rollen invullen?


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Maverick schreef:
    Ik denk dat ik ook nog een jongen voor je invul! Of mag ik geen 2 rollen invullen?


    Jawel hoor! Is geen probleem x


    Tell me about it, stud.