• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacyg in gaat komen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:11 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Wandering schreef:
    @Accidental je Engelslerares daarvoor uitmaken is iets heel anders dan opkomen voor jezelf en iets duidelijk maken. Je kunt best wat harder voor mensen zijn als je eerlijk en oprecht bent + als je het op een enigszinds nette manier doet.


    Klopt, maar ze had me zó afgeblaft: "ALS JE NU JE BRUTALE MOND NIET HOUDT EN LEERT DAT JOUW FAMILIE DAN WELLICHT EEN STEL IDIOTEN ZIJN, KUN JE JE GAAN MELDEN BIJ DE RECTOR! EN DAN BEN JE (bepaalde dingen) KWIJT!"
    Ik heb Engelse familie en vrienden die ik iedere dag telefonisch of via Skype spreek... En haar uitspraak... Jongens, wat is die slecht.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    @Accidental, haha, ja okeei. Ik denk dat ik dan ook zwaar (maar dan ook zwáar) geïrriteerd zou zijn. Maar het gaat om mijn punt, ghehe. Als je iets op een normale manier brengt (in dat geval van je lerares dus duidelijk niet ^.^) maar wel gewoon ontzettend duidelijk bent kun je best behoorlijk wat zeggen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    duw hem onsubtiel en mega hard in the friendzone :p


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    JohnHWatson schreef:
    duw hem onsubtiel en mega hard in the friendzone :p


    Hm... Nee. Ik zoek gewoon iemand die goed Duits kan en me kan helpen xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Amused schreef:
    Ik denk dat subtiel hier niet meer gaat helpen. Ik zou gewoon heel duidelijk zijn en zeggen dat je een vriend hebt en dat hij moet stoppen met zo te doen tegen jou. Als hij dat niet doet vindt ik dat je hem maar even moet negeren of zo, dat het wel duidelijk wordt.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Zet mij voor die webcam. Ik zal in Hitler-outfit komen en hem bevelen om een andere vriendin te vinden. Een Ariër, anders zal ik niet erg aardig zijn. Dus. Problem solved!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Achilles schreef:
    Zet mij voor die webcam. Ik zal in Hitler-outfit komen en hem bevelen om een andere vriendin te vinden. Een Ariër, anders zal ik niet erg aardig zijn. Dus. Problem solved!


    Hij heeft - wat ik eng vind - rood haar en bruine ogen. Klein, één meter 65 ofzo. En zijn oorlellen staan een beetje raar xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Achilles schreef:
    Zet mij voor die webcam. Ik zal in Hitler-outfit komen en hem bevelen om een andere vriendin te vinden. Een Ariër, anders zal ik niet erg aardig zijn. Dus. Problem solved!


    Maar, kan jij goed Duits? Hij doet weer klef, ik heb gezegd dat ik wat te drinken was halen en nu sta ik voor hem als offline weergegeven.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Shogun is online, dus haar kun je het vragen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Accidental schreef:
    (...)

    Maar, kan jij goed Duits? Hij doet weer klef, ik heb gezegd dat ik wat te drinken was halen en nu sta ik voor hem als offline weergegeven.

    Mmm, ik kan me prima redden in het Duits. Wat moet je precies weten?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Achilles schreef:
    (...)
    Mmm, ik kan me prima redden in het Duits. Wat moet je precies weten?


    Nou, ik moet hem dus zeggen, dat ik echt niet meer wil dan vrienden zijn... Maar hoe zeg ik dat?
    Zoiets als: "Ik vind je erg aardig, maar ik wil absoluut niet meer dan alleen goede vrienden zijn. Ik heb al een relatie en ik wil absoluut geen seks met je."

    Aangezien hij het niet lijkt te begrijpen in het Engels =_=


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Als je niemand vind voor duits, dan wil ik best wel iets voor je in elkaar zetten...duits was de eerste taal die ik kon :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    NightMoon schreef:
    Als je niemand vind voor duits, dan wil ik best wel iets voor je in elkaar zetten...duits was de eerste taal die ik kon :)


    Bedankt! Ik zei net namelijk: "I understand what you're saying, but I really don't want to be in a relationship with you cause I've already got a boyfriend. I really like you, but I don't want to be more than good friends, neither do I want to have sex with you." waarop hij weer zei: "I understand you don't have a boyfriend, but I would want to take that place if you no mind?"

    -zo dus-. Hij begrijpt mij niet. Dus zeg ik maar: "Nein". Waarop hij antwoordt: "But I genuinely love you. if you no have boyfriend, what is problem? Is me too ugly for you?"
    Daarop zeg ik dus: "No, you're not ugly at all, M." en hij zegt dus weer van die vage dingen. Ik wil hem gewoon subtiel zeggen: Nee, ik wil geen relatie met je, want ik heb al een relatie. Ik wil ook geen seks met je, ik wil gewoon niet meer zijn dan alleen goede vrienden."


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Zeg gewoon dit:
    "Lieber M. Ich denke du hast dich in mir verliebt, aber ich bin nicht in dir verliebt, sonder möchte ich gern güter Freunden bleiben, weil du meinst soviel zu mir als einer Brüder."

    En dat is mijn slechte Duits.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    tja, eng inderdaad. Alleen deed je hem geen pijn denk ik.
    Ik heb het niet zo met lange afstands relaties door persoonlijke redenen.
    maar ik vind dat als hij zegt: ik begrijp het, hij het ook MOET menen. Of je kan ook beginnen te lullen over sex met je eigen vriend, je weet wel.


    -