• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacyg in gaat komen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:11 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Midna schreef:
    (...)

    Whaha XD.

    Dan moest je eigenlijk beginnen met Entschuldigung of zo ;d Woher ist er ein Starbucks.. of ergens in die trans XD


    Echt zo: sorry, waar is hij een Starbucks? LOLDIELOL, ik ga plat. "Entschuldige, köntten Sie mir bitte sagen, wo ich Starbucks finde?" of "Entschuldige, kennen Sie sich hier aus?" gevolgd door: "Ich suche Starbucks, köntten Sie mir erzählen, wo ich es/das (weet niet, lol) finde?"


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Je moet echt héle duidelijke taal gaan spreken en hem duidelijk maken dat je dit écht niet wilt. Als vriend zijnde behoort hij dit te respecteren. Ookals zegt hij dat hij jullie relatie accepteert en het begrijpt, daar gedraagt hij zich niet naar. En als hij het op een subtiele manier gewoon niet ontvangt moet het gewoon harder. No offence tegen hem trouwens hoor, hij zal vast heel aardig zijn. Maar ik denk wel dat dit de enige manier is.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Liever gepijnigd door de waarheid dan getroost door een leugen, toch?


    26 - 02 - '16

    Accidental schreef:
    (...)

    Echt zo: sorry, waar is hij een Starbucks? LOLDIELOL, ik ga plat. "Entschuldige, köntten Sie mir bitte sagen, wo ich Starbucks finde?" of "Entschuldige, kennen Sie sich hier aus?" gevolgd door: "Ich suche Starbucks, köntten Sie mir erzählen, wo ich es/das (weet niet, lol) finde?"


    oh haha er is hij XD Damn.. Ik lette weer eens niet op ;d of ik haal half Nederlands er doorheen xd maar dna is het toch wo ich das kann finde? anders krijg je; waar ik dat vinden XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wandering schreef:
    Je moet echt héle duidelijke taal gaan spreken en hem duidelijk maken dat je dit écht niet wilt. Als vriend zijnde behoort hij dit te respecteren. Ookals zegt hij dat hij jullie relatie accepteert en het begrijpt, daar gedraagt hij zich niet naar. En als hij het op een subtiele manier gewoon niet ontvangt moet het gewoon harder. No offence tegen hem trouwens hoor, hij zal vast heel aardig zijn. Maar ik denk wel dat dit de enige manier is.


    Again, de vraag: kan jij goed Duits? Ik wil het mijn lerares namelijk niet vragen, is een beetje moeilijk uitleggen denk ik xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Merryweather schreef:
    Liever gepijnigd door de waarheid dan getroost door een leugen, toch?


    Die uitspraak... Hij klopt als een bus, echt, maar het is nou eenmaal een gevoelig tiep en hij is in het verleden door een heleboel mensen gekwetst en daar zit ik nogal mee xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    met je vriendje zoenen voor zijn neus

    ik zou er eens goed voor zitten met hem en erover praten, dat je hem heel aardig vind, maar dat je niks met hem wil omdat je al een relatie hebt

    en anders stuur je hem naar mij, muahaha :Y)

    Accidental schreef:
    (...)

    Echt zo, in Duitsland moest ik bij de Starbucks zijn - that's where I first met the guy - en ik vroeg zo aan een willekeurige voorbijganger: "Hey yo, wo Starbucks?". Dat was zó.... falend. Die vrouw keek echt zo van: "Bist du krank oder..?"

    Dat deed ik ook, ik was de enige normale in ons groepje die een beetje spontaan was en een beetje duits kon. xD


    - One Direction Infection -

    Accidental schreef:
    (...)

    Die uitspraak... Hij klopt als een bus, echt, maar het is nou eenmaal een gevoelig tiep en hij is in het verleden door een heleboel mensen gekwetst en daar zit ik nogal mee xD


    Héél misschien is dat dan wel zijn eigen schuld. (cat) Vaak worden degene die die persoon kwetsen als boosdoeners gezien maar soms hebben ze wel eens gelijk. Zoals bij jou, als jij er nu eens bozer op reageert en hij is gekwetst en gaat dat tegen anderen zeggen, ligt het dan aan jou of aan hem? Ik snap wel dat je voorzichtig wilt zijn maar hij moet het ook leren.


    Your make-up is terrible

    Accidental schreef:
    (...)

    Again, de vraag: kan jij goed Duits? Ik wil het mijn lerares namelijk niet vragen, is een beetje moeilijk uitleggen denk ik xD


    Ik denk toch dat je dan bij een ander moet zijn. Ik geloof dat Shogun goed Duits kan als ik het me goed herinner. Misschien moet je die vragen. (ik weet niet 100% zeker, ik herinner me het uit een topic)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Assassin schreef:
    (...)

    Héél misschien is dat dan wel zijn eigen schuld. (cat) Vaak worden degene die die persoon kwetsen als boosdoeners gezien maar soms hebben ze wel eens gelijk. Zoals bij jou, als jij er nu eens bozer op reageert en hij is gekwetst en gaat dat tegen anderen zeggen, ligt het dan aan jou of aan hem? Ik snap wel dat je voorzichtig wilt zijn maar hij moet het ook leren.


    Dat is een goed idee. Ik ben de laatste tijd alleen best wel een bitch tegen mensen (ook tegen leraren, ik ben er gistermiddag uitgestuurd omdat ik het voor elkaar had gekregen een lerares te vergelijken met een groot, stinkend nijlpaard zonder enig Engels vermogen, haha) en gisteren zei mijn moeder dat zo: "Rebecca, je wordt best wel wat harder tegen anderen... Niks mis mee hoor... Maar pas je wel op?"
    EN NU ben ik voorzichtig met iedereen, daardoor.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Accidental schreef:
    (...)

    Die uitspraak... Hij klopt als een bus, echt, maar het is nou eenmaal een gevoelig tiep en hij is in het verleden door een heleboel mensen gekwetst en daar zit ik nogal mee xD


    Maar dat is toch zijn probleem, sorry dat ik het zo hard zeg, maar je moet in dit soort situaties gewoon even wat harder zijn voor de ander. Je hoeft toch niet in zak en as te zitten door zijn problemen? Mèh. Ik heb dat ook tijdenlang gedaan en ik werd er niet beter van (:


    26 - 02 - '16

    Merryweather schreef:
    (...)

    Maar dat is toch zijn probleem, sorry dat ik het zo hard zeg, maar je moet in dit soort situaties gewoon even wat harder zijn voor de ander. Je hoeft toch niet in zak en as te zitten door zijn problemen? Mèh. Ik heb dat ook tijdenlang gedaan en ik werd er niet beter van (:


    Hm-hm. Gaat alleen wel zwaar worden.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Accidental schreef:
    (...)

    Hm-hm. Gaat alleen wel zwaar worden.


    Dat is het ook, ik vind dat ook lastig, maar het is beter voor jezelf. Anders ben jij straks helemaal down door zijn verleden en dat is denk ik ook niet wat hij wil, of wel?


    26 - 02 - '16

    @Accidental je Engelslerares daarvoor uitmaken is iets heel anders dan opkomen voor jezelf en iets duidelijk maken. Je kunt best wat harder voor mensen zijn als je eerlijk en oprecht bent + als je het op een enigszinds nette manier doet.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.