16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.
Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.
-Ontsnappen is onmogelijk.
-Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
-Er is altijd eten en drinken in de villa.
-Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
-Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
-Verdeel het werk in huis.
-Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
-Laat iedereen meespelen.
-Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
-Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
-Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
-Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
-Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
-Werk met haakjes als je OCC praat.
-Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.
-Het zwembad.
-De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
-De keuken.
-De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
-Het huis.
In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.
Meisjes.
1. Nenuphar - Aurora Muta Kane - 18 jaar.
2. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
3. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
4. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
5. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
6. IHeartMusicc - Amelia Luna Ramirez - 18 jaar.
7. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
8. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
9. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
10.
Jongens.
1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
2. Diapal - Iral - 17 jaar.
3. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
4. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
5. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
6. IHeartMusicc - Julian Alexander Ramirez - 19 jaar.
7. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
8. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
9. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.
10.
- Home
- Forum
- Speeltopics
- RPG || Teenage House || 07.
RPG || Teenage House || 07. - Speeltopics
-
6 maart 2012 - 16:22RPG Teenage House.Praktische dingen.Regels in het huis.Regels in het spel.Het huis.Rollen.8 maart 2012 - 23:01
Erin
'Sorry?' zeg ik weer met een verontwaardigde toon. 'Als meisjes alleen maar daaraan denken, denken jongens alleen maar aan sport, eten en seks,'To the stars who listen — and the dreams that are answered
8 maart 2012 - 23:05Julian
Ik begon te lachen, 'En meisjes aan make up, jongens, hun nagels en hun haar,' zeg ik dan.The duty of youth, is to challenge corruption.
8 maart 2012 - 23:07Erin
'Dus jij wil zeggen dat ik een huppelkutje ben die alleen maar om haar uiterlijk geeft?' vraag ik bits.To the stars who listen — and the dreams that are answered
8 maart 2012 - 23:14Julian
'Dat heb ik niet gezegd,' zeg ik dan kalm. 'Jullie zouden nog kans maken om te winnen als je tegen andere jongens moest misschien.' Ik kijk haar even aan, 'Je bent geen huppelkut, maar je denkt wel aan die dingen,' zeg ik dan nonchalant. 'En,' vervolg ik dan. 'Ik weet zeker dat je helemaal gek wordt in het bos, dat denk ik over Amelia en jullie verschillen niet veel dus ja denk dat jij daar ook problemen mee hebt,' Ik krijg meteen een klap voor mijn achterhoofd, 'Hoe bedooel je ik wordt helemaal gek in het bos?! Ik ben echt niet zo ijdel als jij,' sist Amelia dan boos.The duty of youth, is to challenge corruption.
8 maart 2012 - 23:18Erin
'Je kan dan wel zeggen dat je me geen huppelkutje vind maar je vindt me dus wel ijdel?' Vraag ik. 'Ik begin er spijt van te krijgen dat ik je heb gezoend,' mompel ik er zacht achteraan.To the stars who listen — and the dreams that are answered
8 maart 2012 - 23:23Julian
Ik grinnik, 'Misschien, misschien niet,' zeg ik dan. 'Bewijs maar dat je het bos aan kunt,' grijns ik dan. 'Oke, wat dacht je ervan? Wij gaan met hun het bos in en wie het bos als eerst verlaat van ons twee gaat..dat mag jij verzinnen,' zeg ik dan. Als dit zo door gaat heb ik haar gemakkelijk in het bos en dan gaat mijn plan door. 'Dat kunnen we hun ook in de gaten houden,'The duty of youth, is to challenge corruption.
8 maart 2012 - 23:27Erin
'Best,' zeg ik uitdagend, 'de verliezer is een dag lang het slaafje van de ander?' Vraag ik, 'enne vergeet je teddybeer niet,'To the stars who listen — and the dreams that are answered
8 maart 2012 - 23:30Julian
Ik lach, 'Ik zou die van jou maar niet gaan vergeten want vanacht wordt een lange nacht,' grijns ik dan. 'En lekkere originele opdracht, die verzon ik net voor die twee,' zeg ik en wijs naar Amelia en Ivar, 'Maar oke, wij tegen elkaar en hun tegen elkaar.' Dit gaat gemakkelijk volgens plan. Ik wist het Amelia kan ook geen uitdaging weerstaan.The duty of youth, is to challenge corruption.
8 maart 2012 - 23:37[O god. Krijg door dat: alles gaat volgens plan echt het idee dat hij dr wil verkrachten ofso
]
Erin
'Hmmm, ik heb geen meer dus kan hem ook niet vergeten. En als je het niet origineel vind, verzin je zelf toch wat anders?'To the stars who listen — and the dreams that are answered
8 maart 2012 - 23:38[Je bent niet de enige die zulke gedachten krijgt
of echt zo'n boeman actie
Ja, ik lees alles meewat moet ik anders]
[ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 23:38 ]
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
8 maart 2012 - 23:40[ BWAHAH. waauww. Je denkt wel erg fout over Julian he, Ivar was die enge pedo niet Julian
]
Julian
'Het is goed,' zei ik toen. Ik keek haar even aan, 'Afegesproken,'
Amelia deed ook alweer normaal en keek even wantrouwend. Niet dat ik iets verkeerds zal doen. Dat echt niet maar oke, ik stond op, liep naar de keuken, schonk wat te drinken in en liep toen weerterug.The duty of youth, is to challenge corruption.
8 maart 2012 - 23:42[Ja maar Ivar zegt niet dat alles volgens plan gaat
]
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
8 maart 2012 - 23:46Erin
Ik Julian even aan als hij weer terugkomt. 'En waag het niet om iets uit te spoken,' waarschuw ik, 'ik ben dan wel een meisje maar dat wil niet zeggen dat ik niet hard sla,'
[Ik ga slapen, ben morgen af en toe online op school maar heb om 7 uur wedstrijd dus ben 's avonds pas rond 10 uur thuis. Willen jullie alsjeblieft nog niet naar het bos gaan?]To the stars who listen — and the dreams that are answered
8 maart 2012 - 23:48Julian
Ik begin te lachen, 'Ivar was hier toch de pedo?' Ik begin nog harder te lachen, 'En ik zou wat uit willen spoken,' lach ik dan.
[ Ik lees mn abo's dus iki ga ook off topic ]The duty of youth, is to challenge corruption.
8 maart 2012 - 23:50