• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.

    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.

    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

    Regels in het spel.

    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

    Het huis.


    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

    Rollen.

    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

    Meisjes.
    1. Nenuphar - Aurora Muta Kane - 18 jaar.
    2. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    3. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    4. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    5. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    6. IHeartMusicc - Amelia Luna Ramirez - 18 jaar.
    7. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    8. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    9. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    10.

    Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Diapal - Iral - 17 jaar.
    3. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    4. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    5. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    6. IHeartMusicc - Julian Alexander Ramirez - 19 jaar.
    7. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    8. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    9. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.
    10.

    [My Topics]


    I only miss you when I'm breathing

    Spyclon schreef:
    [My Topics]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Erin
    'Ehm... Zing een liedje van k3 en doe er tegelijk een dansje bij,' zeg ik tegen Iral.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Mijn topics dump ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Iral

    'Ehm... zing een liedje van k3 en doe er tegelijk een dansje bij,' is mijn opdracht. Ah, nee, vernederend...
    Met een ongelukkige uitdrukking op mijn gezicht sta ik op, begin wat houterig met mijn benen te bewegen en zing zachtjes het refrein van de drie biggetjes.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia

    'Ehm... zing een liedje van k3 en doe er tegelijk een dansje bij,' zei Erin. Ik lachte zachtjes en keek naar Iral die opstond. Hij begon wat houterig te dansen en zong zachtjes het refrein van de drie biggetjes. Ik klapte in mijn handen. 'Geweldig,' zei ik tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Iral

    'Geweldig,' zegt Mia. Mijn wangen zijn inmiddels een beetje rood aangelopen. Snel neem ik weer plaats op mijn stoel en hoop dat ik er niet de rest van de avond mee gepest word. Helaas gaat dat toch wel gebeuren, maar zo is dat altijd al gegaan. Op elke school werd ik gepest en buitengesloten, dus hier zal het ook wel gebeuren.
    'Ik kies... ehm... Mia.'

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 17:57 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia

    Zijn wangen werden rood en al gauw zat hij al weer op zijn stoel. Ik glimlachte en keek toen weer rond. Wie zal hij kiezen? 'Ik kies... ehm... Mia,' zei hij. Ik keek hem aan. Ik dacht eventjes na. 'Ehm, doe maar dare,' zei ik met een glimlach. Ik hoopte dat ik niet weer verkeerd in schatte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Iral

    'Ehm... doe maar Dare,' zegt ze glimlachend.
    Ik denk na, en besluit haar geen erge opdracht te geven, omdat ik haar hier het best ken van iedereen, en ze is aardig. 'Eh... zing maar een serieus lied voor ons.' Niet heel erg origineel, maar boeiend. Ik wil haar stem wel eens horen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia

    'Eh... zing maar een serieus lied voor ons,' zei hij. Ik keek hem aan. Vernederend was die opdracht niet. Ik glimlachte dankbaar naar hem. Ik dacht eventjes na over welk liedje ik ging doen. 'Prison gates won't open up for me. On these hands and knees I'm crawling. Oh, I reach for you,' zong ik. Het was Savin' me van Nickelback. Ik vond dat liedje geweldig.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Erin
    Ik luister naar hoe Mia zingt. Het is niet heel erg lelijk maar ook weer niet heel bijzonder. Ik leun met mijn hoofd op Ivar's schouder en gaap even. 'Wil iemand iets te drinken?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Erin leunt met haar hoofd op mijn schouder, ik hoor haar gapen en begin als vanzelf ook te gapen. Iedereen hier was waarschijnlijk erg moe. 'Ik niet,' antwoord ik Erin hoofdschuddend.


    I only miss you when I'm breathing

    Iral

    Mia begint te zingen. Haar stem is niet slecht, dat zeker niet. Als ze klaar is glimlach ik flauw naar haar en kijk dan naar Erin die vraagt of iemand iets te drinken wilt.
    'Anders haal ik dat wel even,' stel ik opeens voor. De meesten zitten in de jacuzzi, en het is niet zo lekker om druipend naar binnen te gaan.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Erin
    Ik merk dat mijn ogen een beetje dicht begin te vallen. 'Zullen we anders zo uit de jacuzzi gaan en beneden op de bank gaan zitten?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered