• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.

    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.

    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

    Regels in het spel.

    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

    Het huis.


    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

    Rollen.

    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

    Meisjes.
    1. Nenuphar - Aurora Muta Kane - 18 jaar.
    2. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    3. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    4. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    5. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    6. IHeartMusicc - Amelia Luna Ramirez - 18 jaar.
    7. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    8. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    9. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    10.

    Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Diapal - Iral - 17 jaar.
    3. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    4. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    5. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    6. IHeartMusicc - Julian Alexander Ramirez - 19 jaar.
    7. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    8. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    9. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.
    10.

    Mia

    Toen ik klaar was keek ik eventjes rond. Iedereen begon moe te worden zag ik. 'Zullen we anders zo uit de jacuzzi gaan en beneden op de bank gaan zitten?' hoorde ik Erin vragen. Ik knikte. 'Ik vind het goed,' zei ik met een glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Iral

    Een paar zitten te gapen in de jacuzzi, wat nogal aanstekelijk is, want ik moet ook een gaap onderdrukken. Niemand gaat verder op mijn voorstel in, want Erin heeft al iets anders bedacht. 'Zullen we anders zo uit de jacuzzi gaan en beneden op de bank gaan zitten?'
    Ik geef geen antwoord, want ik ga toch wel met de groep mee. 'Ik vind het goed,' hoor ik Mia zeggen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Erin
    'Okee uit de jacuzzi dan maar,' zeg ik waarna ik mijn hoofd van Ivar's schouder haal en uit de jacuzzi stap. De buitenlucht is al behoorlijk wat afgekoeld en ik doe snel een handdoek om me heen. 'Over een paar minuten in de woonkamer okee?' Ik wacht niet op een antwoord en loop alvast de trap af en ga naar mijn kamer om droge kleren aan te trekken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik haal mijn schouders op en stap ook maar uit de Jacuzzi, ik volg Erin naar beneden en let goed op in welke kamer ze loopt en dus van haar is. Daarna loop ik mijn kamer binnen waar ik een handdoek uit de kast pak, me afdroog en andere kleren aantrek. Nou kleren, eigenlijk alleen een soort van pyjama broek en verder niets. Dan kon ik zo meteen mijn bed in als ik te moe werd.


    I only miss you when I'm breathing

    Mia

    'Over een paar minuten in de woonkamer okee?' zei ze en ze ging weg. Ik stond ook op om naar mijn kamer te gaan. Daar aangekomen trok ik mijn badjas en bikini uit. Ik trok ondergoed aan en viste uit de klerenkast een jogging broek en een spagethie shirtje. Toen ik dat gedaan had liep ik naar de woonkamer en ging alvast op de bank zitten.

    [Ik ben om half wel even douche.. Duss ;D kan het een beetje snel zodat ik die beurt kan afgeven? XD]

    [Ik ben douchen ;D]

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 21:22 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Iral

    Ik knipper een paar keer met mijn ogen en dan ben ik alleen op het dak. We verplaatsen ons dus nu naar de woonkamer, maar eerlijk gezegd wil ik gewoon gaan slapen. Ik besluit dat het nu wel leuk is geweest en ga naar mijn kamer, waar ik op bed neerplof, een minuut of twee naar het plafond staar en dan onder de dekens kruip.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Erin
    Ik besluit maar gelijk mijn pyjama aan te trekken die bestaat uit een simpel slaapbroekje en hemdje. Eigenlijk is het broekje een beetje te kort maar ze hebben mij toch al in mijn bikini gezien dus dat maakt niet zoveel uit. Mijn haar is gelukkig ook al droog. Om zeker te weten dat ik het niet koud krijg neem ik de deken van mijn bed mee naar beneden. Als ik beneden kom zie ik Mia al op de bank zitten. Zelf ga ik aan een van de uiteindes zitten zodat ik tegen de leuning kan leunen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik schud mijn hoofd nog een paar keer heen en weer en de water druppels vliegen van mijn haar af. Ik besluit gewoon zo naar beneden te gaan want iedereen had me net gezien in mijn zwembroek dus zo erg was het niet. Ik loop de deur uit en strompel de trap af, ik kijk de woonkamer binnen en zie dat Erin en Mia er al zijn. Ik ga ongeveer tussen ze in zitten en kijk ze allebei even aan.


    I only miss you when I'm breathing

    Erin
    Ik glimlach even als Ivar de woonkamer in komt lopen. Hij kijkt mij en Mia even aan. Dan schuif ik een stukje op zodat ik in plaats van tegen de bankleuning, tegen Ivar's schouder kan leunen. 'Je bent een goed kussen,' zeg ik een beetje slaperig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mia

    Erin en Ivar kwamen er even later aan. De rest niet. Ik keek hun twee even aan en gaapte. 'Zullen we anders morgen verder gaan?' vroeg ik aan hun.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Brooke

    Ik rende snel de trap op naar mijn kamer waar ik mijn jurkje verwisselde voor een oversized shirt dat ik over mijn hoofd liet glijden. Ik liep naar de badkamer en zag in een hoekje een tandenborstel en tandenpasta staan. Ik poetste mijn tanden en borstelde mijn haren even door.
    Ik trippelde op blote voeten naar mijn bed en liet me onder de deken glijden. Licht uit en ogen dicht. Tot morgen..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Erin
    'Is goed,' mompel ik slaperig. Ik ben alleen te moe om op te staan en Ivar's schouder ligt best wel leuker. Als ik op kijk en zie dat hij slaapt glimlach ik even. Dan pak ik de deken die ik heb meegenomen van mijn kamer en leg die over mij en Ivar heen. Ik leg mijn hoofd weer op zijn schouder en na een paar seconden slaap ik.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 22:28 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mia

    'Is goed,' mompelde ze. Ze pakte een deken en legde die over haar en Ivar heen. Ik glimlachte even. 'Slaap lekker,' zei ik tegen hun en stond op, om naar mijn kamer te gaan. Ik liep door de gangen. Onderweg kwam ik nog langs de kamer van Iral. Ik klopte zachtjes. 'Slaap lekker Iral,' zei ik en liep weer verder naar mijn kamer. Ik liep eerst naar de badkamer om mijn tanden te poetsen, vervolgens dook ik lekker mijn bedje in.


    [Schijt, ik ga niet veranderen XD]

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 22:09 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Waarop moet ik nu dan reageren? Want ik had de oude reactie ook gelezen xd]


    I only miss you when I'm breathing

    Spyclon schreef:
    [Waarop moet ik nu dan reageren? Want ik had de oude reactie ook gelezen xd]


    [hehe, ik dacht dat jij weg was dus ik zette dat neer maar toen ik dat poste was je weer online a. Moet ik het anders weer neer zetten? of reageer je gewoon op wat er nu staat?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered