• Just Read Firts the Story^^
    Het gaat Over 4 Meiden, 3 ervan zijn Actrice's en 1 is Stuntvrouw in een Nieuwe Film!, de Film is een Vechtfilm/actiefilm wat afspeelt in japan!

    Bill,Georg,Tom en Gustav spelen ook in de film en alles lijkt goed te gaan tijdens de opname's!
    Maar toch gaat het Mis, er gebeurt iets waardooor ze verdwaalt raken midden in de middle of noyway in de Jungle van Japan!, ze denken dat het hoort bij de film en denken dus nog steeds dat de film doorgaat.
    Wat ze niet weten is dat er oorlog is tussen Korea en japan en dat zij er midden in zitten, ze worden beschoten en ze schieten terug Niet denkend dat het real is,(ze hebben wapens), na een tijdje wordt 1 van hun geraakt en weten ze dat het Serieus is, ze vluchten voor hun leven, en een paar worden gegijzeld, ze zijn de wanhoop nabij en vresen dat ze nooit meer terug komen in Duitsland!

    Komt het ooit goed of Loopt het echt Fout af???


    Verassing's Rollen;
    #1=BUBBLEx
    #2=xPOKEMONKID
    #3=TikTakBOEM
    #4=FAKEDOLLx


    Text;
    Foto;(emo/Scene)


    xoxoxoxoxox


    bekendmakingen;

    #1= Actrice 1/ Later Vriendin van Gustav
    #2= Actrice 2/ later Vriendin van Georg
    #3= Actrice 3/ Later Bill Vriendin^^
    #4= StuntVrouw/ Later vriendin van Tom.

    BTW de actrices en de stuntvrouw zijn Beste vriendinnen hea^^



    Ice-cream Rockt more than you x3

    Rol 1

    Text;
    Hiii Sweety's
    My Gorgeaus name is ELLEN! ^^ Jhaa, had je niet gedacht hé? x] Nou schatjes ik ben dus 17 jears old, Shopfán & HelloKittyFán en natuurlijk TokioHotel Fán. Uuh,, waar ben ik nogmeer fan van.. Van mijn überhippe Telefoon! ^^ Ik vind het übergeweldig om te reizen. Altijd leuk, in een ander land! Ik vind het ook leuk om vriendjes te maken, en muziek te luisteren =] Umm, ik kan ook best lang aan me makeup besteden x] Maar het moet nou eenmaal perfect zittun. Verder is Shoppe een van me grootste hobby's en ik ben een Kooktalent =D Ook al brand ik álles aan, ik vind het Smexy om te doen ^^ Ik hou van pizza maken, als ik het niet aanbrand. Owh, trouwens. Die van mij zit nog in de magnetron. Ik ga hem halen. BYEE! Loveyou<3

    Foto;(emo/Scene): http://farm4.static.flickr.com/3024/2561550115_aaefdd5903.jpg?v=0

    Ik wil verrassing 3 zijn! (A)


    In your Shadow i can Shine

    Verassing 2.
    Text:
    Listen up Bitch!

    Here I am, And My name is Rose. Onthou die naam en er zal je niks ergs overkomen maar onthou je daan niet, dan.. But good ^^ I'm 16 jaartjes jong. Hobby's heb ik niet en die heb ik ook niet nodig. Want wees nou eens eerlyk, je hebt toch geen hobby's nodig? Ik heb 1 broer, Ismaïl, 18 jaar maar die boeit voor de rest niet. I've got nothing to say anymore. Goodbyyee

    XxX Rose

    Foto:
    In myn FB xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik hoef geen rol maar wil je je misschien ff melden als er een deel van is??! [AA]

    Verassing 1 maar maakt eigenlijk neit uit.
    Naam: Kim
    Text: Hoii,ik ben dus Kim en 18 jaar oud en heb lichtblond haar en ben erg dun en best wel lang. Ik hou erg van muziek en van shoppen en vrienden. Verder ga ik binnenkort op reis maar ik ga nu me koffers daar voor inpakken dus doei!
    Plaatje: http://img.photobucket.com/albums/v665/hairfiles6/BLONDE/LONGER%20than%20shoulder/28fb5820.jpg

    rol2!! INfo komt zo


    Dunno ><

    mag ik verassing 3 info komt zo ;)

    O laat anders maar ;)


    Fight for you're love, cause it worth it

    Ikkuu rol heb? =D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ikkuu rol heb? =D


    Ikkuu ook rol heb? x]

    Rol 3
    Text; Hi poepz!<3 Mijn naam is Renee en ik leef al 16 jaartjes op deze aardbol. Ik ben vaak nogal hyper actief maar ik ben wel heel erg aardig enal. n_n Verder ben ik verslaafd aan lolly's, muziek, cupcakes, hello kitty & gloomy bears. Verder speel ik gitaar zing ik en acteren doe ik het meest! :D Nouja ik hou ook van shoppen en dansen. Verder ga ik ook nog naar school maar ik vertrek binnenkort naar een ver alnd voor een nieuwe film! Ik moet gaan. Winkelen met men BF!<33 Bubaay!<333

    Foto;(emo/Scene) http://www.quizlet.nl/foto.php?id=79922


    I do not hook up.

    Ooh Ooh mag ik die andere ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Text;
    Hoii, Hoii. Ik ben Elle. en huppel al 17 jaartjes rond op deze geweldige aarde!! Ik lief mijn Vriendjes en Vriendinetjes,, en word ook gek als daarmee wat gebeurt!! Ik hou ook heel erg van muziek,, maken en luisteen. ik ben verslaaft aan Lolly's en Bubbelgum, Maar ik moet nu gaan.
    Xx bye
    Foto;(emo/Scene)
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg


    Dunno ><

    Ooh Ooh mag ik die andere ^^


    drop hier maar info neer,


    Ice-cream Rockt more than you x3

    YEEEEY Dankjeee <33

    OEEEH IK HEB ROL :D DANKE LINDAA!!!


    I do not hook up.