Het is het jaar 3012 een milenium na onze tijd. De wereld is vredig en het is er schoon. Alles en iedereen wordt gewaardeerd. Een wetenschapper van die tijd vind een machine uit waar je in kan die je eigen wereld creeërd. 15 jongeren. 7 jongen en 8 meisjes van rond de 17 jaar worden uitgenodigd om als eerste in het apparaat te gaan. Ze gingen in het apperaat zitten, maar hij liep vast. De jongeren werden echt in het apperaat gedaan en kwamen in een wereld waar iedere gedachte werkelijkheid werd. Een meisje kon na 2 dagen ontsnappen. Dit waren haar woorden.
Het is daar verschrikkelijk. Iedere kleine gedachte komt daar tot leven en we waren allemaal verspreid. Ik vond een zwakke plek en kon eruit, maar die andere mensen. Ik kan er gewoon niet over praten. vertelde ze nadat ze met een verstikte stem afhaakte. De jongeren zaten daar vast. Hoe zouden ze er ooit uit kunnen komen?
Meisjes: (7.)
Jade Sky Bright -> HurtedHeart
Elizábeth "Liz" Taylor Billington -> Griphook
Cassie Raven Benson -> LovingStyles
Faithlyn Diamond Light -> IHeartMusicc
Yasmin Noëlle Hastings -> LovingStyles
Josephine 'Josje' Michella Coronado -> xYoung
Isabella North -> Sweetest
Vol!!
Jongens: (7.)
Jayden Jason Bright -> HurtedHeart
Samuel Alexander White -> IHeartMusicc
Oliver Falco Winstons -> Dracy
Iral -> Diapal
Logan Bercker -> Spyclon
Avan North -> Sweetest
-
Invullijst:
Rol:
Naam:
Leeftijd: (16 tot 19)
Uiterlijk: (met foto)
Karakter:
Extra:
Regels:
- We spreken ABN gebruiken hoofdletters en aanhalingstekens
- Tijdens het RPGen spreek je OOC met haakjes ()[]{}
- geen One liners. Minimaal 5 regels. Het liefst meer. Gaat dit moeilijk wij helpen je wel.
- 16+ is toegestaan.
- Je mag 2 rollen per persoon.
- Naamveranderingen graag melden.
- En alleen ik open de Topics. Ik zeg als ik even weg ben en stuur me een pbtje voor als ik het niet merk. Ik wil graag overzicht houden
[ topic verplaatst door een moderator ]
[ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 22:53 ]
I'm finally back, Finally after a Year break