• Bij ons in het dorp. Echt, er gebeurd hier nooit wat en nu opeens wordt er iemand neer gestoken. Best scarry want precies een jaar geleden werd er ook al iemand neergestoken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Misschien is het dezelfde dader? Wel heel eng, hopelijk pakken ze diegene snel op


    Physics is awesome

    Whut? Dan voel je je ook meteen heel veilig...
    Hebbje er trouwens ook een bericht ofzo van? Of weet je misschien iets meer? (Het is niet dat ik zo'n trien ben die alles moet weten ofzo, maar het is voor mij een beetje vaag)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik zit nu op mijn telefoon dus een link kan ik hier niet plaatsen. Maar het staat op de site van omroep Brabant.
    En of het dezelfde dader is, tja dat kan. Want de een had een wit masker op en de andere een scream masker.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Iewl, fucking scary!
    Ik snap hoe je je voelt.
    Ik woon ook in zo'n Brabants boerengat, waar nooit iets gebeurd en vorig jaar is er hier ook een bankoverval geweest.
    Dan zit je wel even met je oren te klapperen qq.


    Tell me about it, stud.

    wow, dat is wel eng dat het in jouw dorp gebeurd
    dat is ineens wel heel dichtbij huis
    hopelijk pakken ze de dader snel

    Eyes schreef:
    Misschien is het dezelfde dader? Wel heel eng, hopelijk pakken ze diegene snel op


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Thankful schreef:
    Iewl, fucking scary!
    Ik snap hoe je je voelt.
    Ik woon ook in zo'n Brabants boerengat, waar nooit iets gebeurd en vorig jaar is er hier ook een bankoverval geweest.
    Dan zit je wel even met je oren te klapperen qq.



    ^same.

    GoedeleLover schreef:
    Ik zit nu op mijn telefoon dus een link kan ik hier niet plaatsen. Maar het staat op de site van omroep Brabant.
    En of het dezelfde dader is, tja dat kan. Want de een had een wit masker op en de andere een scream masker.
    Oh fuck, bedoel je dat ene van Bergen op Zoom waar vorig jaar ook mensen werden bedreigt door iemand met een scream masker? Dat was zo kapot eng he ;c
    Edit; Ik ging net kijken op die site van Omroep Brabant en het is niet in Bergen op Zoom... Maar daar waren dus vorig jaar ook mensen met van die scream maskers enzo ;o

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 15:21 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Bij mij is er een tijdje geleden, een paar blokken verderop, een gewapende overval/inbraak geweest. Ik woon ook in een klein dorpje waar misschien net 9.000 mensen wonen, maar toch. Het is wel in je buurt en geeft toch een onveilig gevoel..


    26 - 02 - '16

    Hier om de hoek is iemand neergeschoten laatst. :'D Gelukkig is het daar maar eens in het jaar, hier gebeurt het eens in de maand, het komt niet eens in de kant of op het nieuws.
    Waar mijn zusje werkt heeft laatst iemand een winkelbediende bedreigt en aangevallen, de juwelier is berooft terwijl mijn ouders er 20 meter vanaf stonden en het tankstation is overvallen.


    Your make-up is terrible