• ik moet bijna stage lopen, en ik heb een slechte ervaring met een andere stage die in moest lopen en ik ben bang dat dit weer mis gaat zegmaar, ik ben ook best verlegen en ik wil niet zo overkomen heeft iemand tips? xxx


    ailoveejoee.

    Ah, welcome to my life. Zoek een plek met aardige mensen, it helps, even if you're shy.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Gewoon jezelf blijven en interesse tonen ;)
    Als je iets niet snapt gewoon vragen aan je stage begeleider of iemand anders die er werkt. En probeer af en toe zelf initiatief te nemen. :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Jezelf steeds toespreken dat als je jezelf inhoud, dat je het er echt wel uit moet gooien.
    Mensen houden er niet van als je verlegen bent, mensen houden ervan als je zegt wat je vind.

    Dit klinkt misschien bekend, maar leef met die zin, en het gaat stukken beter.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ach
    ja
    ik zoek als sinds december naar stage plekken, ik heb nog steeds niks gevonden, meestal zijn het aardige, volwassene mensen, ik vind het beter dan school want ze gedragen zich niet kinderachtig.


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ja, ik moet het nu ook doen. Sucks.
    Maar ga anders samen met iemand (doe ik ook,) of probeer gewoon zo spontaan mogelijk te zijn; probeer interesse te tonen, etc.


    [@Escritura: Jouw profielfoto is echt vet schattig :3.]


    The odds are néver in our favor.

    Escritura schreef:
    Ah, welcome to my life. Zoek een plek met aardige mensen, it helps, even if you're shy.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    waar ga je stage lopen trouwens ??
    ik moet morgen ook beginnen bij een nieuwe plek omdat mn vorige plek gesloten is sinds donderdag
    gewoon jezelf zijn, ik ben ook rustig en het ging goed op mn vorige stage

    SchoenVeter schreef:
    waar ga je stage lopen trouwens ??
    ik moet morgen ook beginnen bij een nieuwe plek omdat mn vorige plek gesloten is sinds donderdag
    gewoon jezelf zijn, ik ben ook rustig en het ging goed op mn vorige stage


    Bij de Jumbo haha, nergens anders namen ze me aan.. wou eigenlijk iets met kleding.. waar ga jij?


    ailoveejoee.

    ikbenblond schreef:
    (...)

    Bij de Jumbo haha, nergens anders namen ze me aan.. wou eigenlijk iets met kleding.. waar ga jij?


    Hoe kun je, als ik vragen mag, bij de Jumbo stage lopen? Of ga je bij het hoofdkantoor?


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    (...)

    Hoe kun je, als ik vragen mag, bij de Jumbo stage lopen? Of ga je bij het hoofdkantoor?


    Nee, gewoon in die winkel, ik vind het ook niks maar anders had ik niks en ging ik niet over.


    ailoveejoee.

    nerveus schreef:
    Gewoon jezelf blijven en interesse tonen ;)
    Als je iets niet snapt gewoon vragen aan je stage begeleider of iemand anders die er werkt. En probeer af en toe zelf initiatief te nemen. :)


    Firm believer of all that is magic

    ikbenblond schreef:
    (...)

    Nee, gewoon in die winkel, ik vind het ook niks maar anders had ik niks en ging ik niet over.

    Klein vraagje: hoe kun je in vredesnaam bij de jumbo stage lopen? Ik werk zelf bij de jumbo en ik zie niet echt een plek je eventueel zou stage kunnen lopen...?


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    (...)
    Klein vraagje: hoe kun je in vredesnaam bij de jumbo stage lopen? Ik werk zelf bij de jumbo en ik zie niet echt een plek je eventueel zou stage kunnen lopen...?


    vakken bij vullen en dat soort dingen.


    ailoveejoee.