• Ja, ik heb ook een keer goed nieuws. ^^

    Ik ben eindelijk gelukkig op het sociale vlakte. En dat voelt goed om een keer te kunnen zeggen.
    Afgelopen schooljaar heb ik in Breda op school gezeten en dat was dus meer dan een uur reizen. Dus echt afspreken deed ik niet.
    Nu zit ik gewoon in mijn dorp op school wat ongeveer vijf minuten fietsen is.
    Nu spreek ik gewoon af en heb ik hele lieve vrienden die ik ook buiten school zie. Ook op de judo heb ik vrienden.
    Wie deelt mijn geluk? (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hmmmm... is dat nou de derde keer dat je van school verwisselt dit schooljaar? Ik lees heel vaak dat je problemen hebt op school, ik volg het even niet meer XD


    Life is hard and then we die

    Goed om te horen dat het nog eens goed gaat. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    PUKKELxDING schreef:
    Hmmmm... is dat nou de derde keer dat je van school verwisselt dit schooljaar? Ik lees heel vaak dat je problemen hebt op school, ik volg het even niet meer XD


    Huh? Ik ben een keer veranderd. is drie keer niet een beetje veel?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben blij voor je dat het allemaal weer de goede kant op gaat. Het gaat met mij ook steeds beter :3 Ik heb nog een lange weg te gaan, maar toch :3

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 18:19 ]


    26 - 02 - '16

    GoedeleLover schreef:
    (...)

    Huh? Ik ben een keer veranderd. is drie keer niet een beetje veel?
    Ja daarom vond ik het al zo vreemd XD


    Life is hard and then we die

    Hm, op school goed. Thuis situatie niet zo.
    Ik ben blij voor je. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Op school gaat het redelijk, maar begint nu steeds beter te worden. Alleen ligt mijn vriendinnengroep een beetje overhoop dus daar gaat niet zo geweldig mee.
    Fijn voor jou dat het nu wel zo goed gaat!

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 1:54 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben ook weer gelukkig, maar dat is gelukkig al een aantal maanden zo.
    Ik ben blij voor je, Sarita.


    Has no one told you she's not breathing?

    Wat fijn dat je gelukkig bent. :)


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Merryweather schreef:
    Ik ben blij voor je dat het allemaal weer de goede kant op gaat. Het gaat met mij ook steeds beter :3 Ik heb nog een lange weg te gaan, maar toch :3


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Merryweather schreef:
    Ik ben blij voor je dat het allemaal weer de goede kant op gaat. Het gaat met mij ook steeds beter :3 Ik heb nog een lange weg te gaan, maar toch :3


    i put the fun in funeral

    Ik deel je geluk (: Ik voel me goed en dat is al een hele tijd zo, maar daar ben ik wel heel erg blij mee.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Hmm, ik dacht heel gelukkig te zijn, totdat mijn gevoel weer eens roet in het eten ging gooien... -.- *thanks Cupid..*
    Mag ik misschien wat van je geluk lenen? (A)


    Bad decisions make good stories.

    Ik ben blij voor je (:
    Jammer genoeg deel ik niet in je geluk.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ah! Yay! ;D 'k Ben blij voor je.
    Met mij gaat alles wel goed. Ik ben niet voor 't zeggen gelukkig. Ik ben... gewoon...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please