wel.. te zien hoe groot het leeftijdsverschil.
Ik was ooit samen met een kerel die 10 jaar ouder was dan mij, na het zoenen liep ik al gillend weg.
Ik heb nu al 9 maanden een relatie met een jongen van twee jaar ouder, en toen we het voor het eerst deden, was ik nog 15 en hij 18... Ik verjaar laat in het jaar :p (en zou het detail dat we elkaars eerste keer waren helpen? mocht hij al vaker seks hebben gehad zo de drempel groter zijn geweest bij mij, denk ik.)
Maybe we should doubt our fears instead our dreams.
Het hoeft niet verkeerd te zijn!
Is het vrijwillig, en houden ze alle 2 van elkaar, wat is er dan mis mee?
Als je het zelf 'goor' vind, doe je het zelf niet.
Als je heel veel liefde voelt voor iemand, wat heeft leeftijd als dom getal er dan mee te maken?!
Seks tussen 2 minderjarigen die geen liefde voor elkaar hebben, of seks tussen 2 meerderjarigen die geen liefde voor elkaar hebben is veel erger.
Iedereen doet hier wel lekker bekrompen vind ik.
Liefde maakt alles goed, vind ik.
En als je dat niet vind, weet je volgens mij niet wat ECHTE liefde is.
De meeste tieners hebben voor een weekje of misschien 2 een relatie, omdat ze volgens mij gewoonweg niet weten wat echte liefde is.
tarzan schreef:
Iedereen doet hier wel lekker bekrompen vind ik.
Liefde maakt alles goed, vind ik.
En als je dat niet vind, weet je volgens mij niet wat ECHTE liefde is.
De meeste tieners hebben voor een weekje of misschien 2 een relatie, omdat ze volgens mij gewoonweg niet weten wat echte liefde is.
Iedereen... iedereen.. dangerous word to use. Dan ga je al gauw richting het generaliseren.
& Ja, je moet er ook niet vanuit gaan dat de mensen hier op een site waar de gemiddelde leeftijd ca 15 jaar is, al hun ware liefde hebben gevonden dus ik snap de manier hoe mensen hier tegenaan kijken wel, as being one of them.