• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.

    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.

    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

    Regels in het spel.

    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

    Het huis.


    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

    Rollen.

    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

    Meisjes.
    1. Nenuphar - Aurora Muta Kane - 18 jaar.
    2. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    3. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    4. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    5. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    6. IHeartMusicc - Amelia Luna Ramirez - 18 jaar.
    7. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    8. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    9. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    10.

    Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Diapal - Iral - 17 jaar.
    3. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    4. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    5. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    6. IHeartMusicc - Julian Alexander Ramirez - 19 jaar.
    7. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    8. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    9. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.
    10.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 19:13 ]

    Brooke

    Brandon kwam langs me zitten. ´Hey you!´ zei ik vrolijk terug.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Brandon

    "Hey" lachte ik
    "Maar wat denk je durf je het aan om samen nog te zingen" vervolgde ik mijn verhaaltje


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ivar

    Ik voel haar hand over mijn bovenbeen gaan, niet goed want het warme water maakte onze lichaamstemeratuur ongeveer hetzelfde, en blijf grijnzen, 'Nou ik denk zoiets,' vervolg ik waarna ik met mijn hand door haar haren strijk en haar steeds iets dichter tegen me aan druk.


    I only miss you when I'm breathing

    Erin
    Hij gaat met zijn hand mijn haar en drukt mij iets dichter tegen zich aan. Een kleine grijns verschijnt op mijn gezicht. 'En wat als dat niet zou werken?' vraag ik met een licht uitdagende toon.

    [kutzooi, moet trainen. Misschien dat ik zo nog 1 keertje reageer voordat ik weg ga]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    'Nou, dan moet ik maar afwachten hé. Een vrouw kan eigenlijk het meest bepalen, vooral in een relatie.' zeg ik en kijk een beetje teleurgesteld, 'Of als de ander het goed zou keuren zou ik gewoon beginnen.'

    [Ik moet zo ook trainen...]

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 17:47 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Erin
    'Wat bedoel je met "als de ander het goed zou keuren zou ik gewoon beginnen"?' vraag ik waarna ik een plukje haar uit zijn gezicht strijk. 'Bedoel je daarmee dat je het desbetreffende meisje zou zoenen?'

    [Moet nu echt weg, ben rond half 9 terug]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik knik even, 'Ja, dat bedoel ik eigenlijk wel. Maar ik zou het alleen doen als het desbetreffende meisje het goed zou vinden,' amtwoord ik haar eenvoudig.

    [Ik ben er dan ook weer, laterz]


    I only miss you when I'm breathing

    [ Hey, ben er weer..iets gemist?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Niet echt ;d Erin is Ivar beetje aan het uitdagen geloof ik xd maar we moeten nu wachten tot half 9 dan zijn ze er weer]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik overweeg om me uit te schrijven, aangezien Iral uit het verhaal ligt.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ @Diapal...zal ik Amelia op je af sturen? Ik heb nu toch niet veel te doen,]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Oké, is goed.]

    Iral

    Ik kom de woonkamer binnen, maar zie dan dat er twee onbekende mensen zitten (Brooke&Brandon). Ik kijk even hoe laat het is. Half één al. Dan draai ik me om en loop doelloos de gang door.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [En anders wou ik Mia er ook wel heen sturen?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amelia

    'Ik ga nog wat te drinken halen,' zucht ik dan en stap de jacuzzi uit. In mijn bikini loop ik dan naar beneden richting de woonkamer. Misschien waren daar ook nog mensen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Brooke

    Wat? Vroeg Brandon nou of ik weer met hem wilde zingen? Ik bloosde en knikte snel, 'ja, dat lijkt me leuk' zei ik.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.