• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.

    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.

    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

    Regels in het spel.

    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

    Het huis.


    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

    Rollen.

    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

    Meisjes.
    1. Nenuphar - Aurora Muta Kane - 18 jaar.
    2. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    3. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    4. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    5. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    6. IHeartMusicc - Amelia Luna Ramirez - 18 jaar.
    7. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    8. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    9. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    10.

    Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Diapal - Iral - 17 jaar.
    3. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    4. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    5. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    6. IHeartMusicc - Julian Alexander Ramirez - 19 jaar.
    7. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    8. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    9. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.
    10.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 19:13 ]

    Ivar

    'Oké, een vraag dus.' zeg ik waarna ik begin na te denken, 'Wie van de meisjes hier vind je het aller knapst,' besluit ik te vragen, die vraag was nog niet gesteld volgens mij.


    I only miss you when I'm breathing

    Mia

    'Wie van de meisjes hier vind je het aller knapst,' vroeg Ivar aan Iral. Ik staarde een beetje naar buiten. Ik lette wel op zijn antwoord.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Erin
    Ik lach zachtjes als ik Ivar's vraag hoor en geef hem een por. Het is echt zo'n typische jongens vraag.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral

    'Wie van de meisjes vind je hier het aller knapst?'
    Ik heb zin om hem een klap te geven. Vol tegen zijn neus. Maar dan besef ik me dat dit nog maar een softe vraag is. Ze kunnen nog veel erger. Ik laat mijn ogen even over de groep glijden. Mijn blik blijft rusten bij het meisje dat net geïrriteerd zuchtte. Dan kijk ik naar de grond. 'Ik denk die daar. Elin?' Ik aarzel, want ik weet haar naam niet zo goed meer.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Amelia

    Ik grinnikte, hij was zo verlegen. Echt schattig. Ik grinnikte om zijn antwoord, wie nou niet?

    Julian

    Ik grinnikte om Ivars vraag,


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mia

    'Ik denk die daar. Elin?' hoorde ik hem antwoordden. 'Erin,' verbeterde ik automatisch zachtjes. Ik bleef naar buiten kijken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Erin
    Iral, tenminste volgens mij heet hij zo, kijkt de groep rond en zijn blik blijft hangen bij mij waarna hij naar de grond kijkt. 'Ik denk die daar. Elin?' zegt hij. Ik kijk hem even aan en glimlach naar hem, 'het is Erin,' zeg ik, 'en dank je,' vervolg ik waarna ik zijn kant opbuig en hem een klein kusje op zijn wang geef. Daarna ga ik weer naast Ivar zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    'Erin ja,' antwoord ik afwezig. Ik moest hem wel voor een deel gelijk geven, Erin was zeker een van de knapsten hier. 'Oké, wie kies jij?' vraag ik na een korte stilte aan mijn kant. Nog even kijk ik hem jaloers aan als ik zie dat hij een kus op zijn wang van Erin krijgt maar wend snel mijn blik weer af en herstel mijn blik.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 21:46 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Amelia

    Ik keek de cirkel, of het was gewoon vormloos ding rond. Ik leunde even achterover met mijn hoofd en liet die daarna rusten op Julian.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Iral

    'Erin,' corrigeert Mia me.
    'Het is Erin,' zegt het meisje ook, waarna ze opeens naar me toe buigt. 'Dank je.' Even drukt ze haar lippen op mijn wang, waarna ze weer normaal in de jacuzzi ga zitten.
    Beduusd blijf ik naar de grond staren. Niet rood worden, Iral. Niet rood worden. Deed ze dat om me te plagen, of zo? Want je geeft niet iemand een kus op zijn wang als bedankje. Zeker niet als je die persoon helemaal niet kent.
    Ik merk dat iedereen op me wacht. O ja, ik ben aan de beurt. 'Ik kies Amelia,' mompel ik, omdat ik nu even niemand beter weet.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Amelia

    ´Truth,´ zeg ik dan met een glimlach.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Iral

    'Truth,' antwoord ze.
    'Ehm...' Phoe, ik weet echt niets. 'Heb je thuis een relatie?' Ik zeg ook maar wat, aangezien ik helemaal geen inspiratie of zo heb. Ik keek haar aan, maar nu wend ik mijn blik weer af en kijk naar de grond. Eerlijk gezegd boeit het antwoord me niets.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Amelia

    Ik schud mijn hoofd, 'Nee, ik heb geen relatie thuis,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Erin
    Ik kijk even naar Amelia, 'jij bent aan de beurt om iemand te kiezen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amelia

    'Dan kies ik Mia,' zeg ik dan. 'Truth or Dare?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.