• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.

    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.

    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

    Regels in het spel.

    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

    Het huis.


    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

    Rollen.

    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

    Meisjes.
    1. Nenuphar - Aurora Muta Kane - 18 jaar.
    2. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    3. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    4. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    5. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    6. IHeartMusicc - Amelia Luna Ramirez - 18 jaar.
    7. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    8. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    9. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    10.

    Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Diapal - Iral - 17 jaar.
    3. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    4. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    5. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    6. IHeartMusicc - Julian Alexander Ramirez - 19 jaar.
    7. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    8. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    9. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.
    10.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 19:13 ]

    Ivar

    'Nou dan doe je het gewoon niet,' antwoord ik hem schouderophalend waarna ik Mia weer aankijk, ik vroeg me af of ik nog iemand op het lijstje kon zetten. 'Hmm, dat is niet echt een compliment,' grijns ik daarna nog even naar Erin.


    I only miss you when I'm breathing

    Mia

    'Oké, Nate dus niet,' zei ik met een glimlach. Ik keek weer naar Ivar. Voordat hij nog wat kon zeggen. Ik wist niet of hij dat van plan was, maar oké. Ik boog naar voren en begon met zachtjes te zoenen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Erin
    Ik rol met mijn ogen en geef Ivar een zachte trap tegen zijn been met mijn voet. 'Het zou me niks verbazen als jij aan het eind van de week hier al met iedereen hebt gezoend,' grinnik ik. 'Hmm, een spiderman pyjama,' zeg ik tegen Julian, 'sexy hoor,' vervolg ik waarna ik even met mijn wenkbrauwen wiebel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Julian

    Ik lach, 'Weet ik, dat vind iedereen,' grijns ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ivar

    Ik voel Mia's zachte lippen op de mijne en mijn mondhoeken krullen wat omhoog, ik negeer enigsinds de trap die volgens mij van Erin afkomstig is en begin langzaam terug te zoenen. Op een tedere en zachte manier om goed te voelen hoe ik het zelf ervaar en zou beoordelen.

    [Ik ga slapen, heb morgen school -_- Laterz allemaal!]

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 0:13 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Erin
    Ik rol met mijn ogen en geef Julian een por. 'Je bent al bijna net zo erg als Ivar,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Slaapse Spyclon ;d]

    Mia

    Ik voelde zijn mondhoeken omhoog krullen. Ik besteedde er maar weinig aandacht aan, maar hij kreeg daardoor wel pluspunten. Op één of ander manier voelde dat wel goed. Na een tijdje stopte ik en keek ik hem glimlachend aan. 'Ik beoordeel pas aan het einde,' zei ik en ik draaide me om naar Julian. 'Nu jij,' zei ik met een glimlach.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Aahh, slaaplekker!]

    Julian

    'Ik zal het als compliment opvatten, bijna net zo erg,' Ik glimlachte naar Mia en wachtte toen af.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 0:17 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Erin
    'Correctie: Even erg,' grinnik ik waarna ik plagerig mijn tong uitsteek. Dan merk ik dat Mia klaar is met Ivar en schuif ik een stukje bij Julian vandaan. Ik hoef niet vlak naast hem te zitten als hij iemand gaat zoenen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mia

    Ik boog weer naar voren en begon nu Julian zachtjes te zoenen. Hij voelde heel anders aan dan Ivar, dat was het eerste wat me opviel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ja, ik ben slapen XD Zie net dat HeartedMusic offline is xd En ik moet wel weten hoe Julian het doet voordat ik Mia kan laten beoordelen haha. Mja, slaap lekker ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Nope ben er nog laptop ging opeens stand by]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ik ga ook zo slapen a.]
    Erin
    Ik bijt even op mijn onderlip als Mia Julian zoent en kijk snel weg. Ik moet toegeven, ik ben misschien wel een ietsiepietsie jaloers op haar dat ze met Ivar én Julian kan zoenen...

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 0:31 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Julian

    Mia zoende me en zacht zoende ik haar toen terug. Ik zal niet zeggen dat ze verschrikkelijk was in zoenen in tegendeel maar toch deed ik er heel nuchter over, het is een spel right?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ivar

    Ik zie hoe Erin snel haar blik afwend als ze gaan zoenen en als ik het goed heb is er een zekere jaloerse blik op haar gezicht. Ik schuif iets naar haar toe, 'Ah, is kleine Erin jaloers?' vraag ik op een plagerige en zachte toon.


    I only miss you when I'm breathing