• Ik ben echt een kneus. Ik zet mezelf altijd voor schut bij jongens omdat ik probeer leuk over te komen. Dat faalt altijd ernstig hard en maak ik een domme opmerking/actie. Vooral op mijn werk waar ik meestal na sluitingstijd met alleen jongens werk. En het ergste van alles is dat mijn grote crush ook mijn collega is...

    Hebben jullie tips dat ik me niet meer als een kneus gedraag? Thanks alvast xx


    Everything Is Impossible

    uhmm... nope :P ik heb geen tips voor je ^.^ ik ben ook hopeloos ;D


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Ik ben zelf een kneus daarin, dus ik kan je niet helpen, sorry :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    ik ben ook echt awkward rond jongens...


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Gewoon jezelf zijn, als hij jou leuk vind is het om die reden en om niks anders. Zo is het mij ook gelukt: ik zag hem, we ontmoeten elkaar en we vertrokken weer en doordat ik gewoon mezelf was vind hij me nu super leuk(Y) dus dat is mijn beste tip.

    Zoals Sioux al zegt, jezelf zijn. Dus gewoon niet te hard proberen. Niet dat ik veel ervaring heb maar toch :')


    You've cat to be kitten me right meow.

    Ik heb geen tips eigenlijk. Ik praat gewoon met ze, ik maak grapjes, en lach om hun grapjes. Het gaat van zelf.
    Flirten kan je niet leren, je moet het kunnen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Dit gaat raar klinken, maar ben blij dat ik niet de enige kneus ben...

    Sioux schreef:Gewoon jezelf zijn, als hij jou leuk vind is het om die reden en om niks anders. Zo is het mij ook gelukt: ik zag hem, we ontmoeten elkaar en we vertrokken weer en doordat ik gewoon mezelf was vind hij me nu super leuk(Y) dus dat is mijn beste tip.


    Bedankt voor de tip, dan ga ik nu op zoek naar mezelf. Want ik kan moeilijk mezelf zijn anders... (baby)


    Everything Is Impossible

    Niet leuker gaan doen dan je bent ;) Gewoon jezelf zijn.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    SaolCeoil schreef:
    Zoals Sioux al zegt, jezelf zijn. Dus gewoon niet te hard proberen. Niet dat ik veel ervaring heb maar toch :')


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Niet leuk proberen over te komen. Dat gaat gegarandeerd fout.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Wow thanks :D heb echt wat aan jullie reacties ;D


    Everything Is Impossible

    Don't try TOO hard. Your fail will only be worse if you do so.

    Wees jezelf!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!