• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Jason.
    "Ehm, ik ga zo denk ik maar eens naar huis," Mompelt Hayley, en ik knik. "Ik word niet echt thuis verwacht, maar mijn ouders zouden het wel fijn vinden, denk ik," Ik sta op.

    Lucille.
    "Met de fiets. Maar die staat nog bij de snackbar," Zegt hij. "Laat maar staan, ik ben op de scooter,"

    Hayley
    'Ik word niet echt thuis verwacht, maar mijn ouders zouden het wel fijn vinden, denk ik,' zegt Jason. Ik volg zijn voorbeeld en sta ook op. 'Ehm ben je met de auto?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riker

    "Laat maar staan, ik ben op de scooter." Zegt Lucille dan.
    "Oké, ga ik dan achterop?" Vraag ik en grinnik even.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Mag ik een samenvatting? ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Gancanagh -> Roane]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Chrissie

    Ik schrik op wanneer ik plots een sms krijg. Ik haal mijn mobiel uit mijn tasje en glimlach wanneer ik 'Dave' zie staan. Ik open het smsje.
    "Zin om af te spreken? Dave."
    Ik tik snel een berichtje terug.
    "Met jou? Altijd. Blanda gaat vanavond met Aaron en mij mee naar huis, misschien kunnen we met z'n vieren iets leuks doen? We zitten nog op de tribune."
    Wanneer het smsje verzonden is haal ik diep adem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason.
    "Ehm ben je met de auto?" Vraagt ze en staat ook op, en ik schud mijn hoofd. "Nee, met de bus," Beantwoord ik haar vraag.

    Dave.
    Mijn telefoon trilt, ik pak hem en open het smsje. 'Met jou? Altijd. Blanda gaat vanavond met Aaron en mij mee naar huis, misschien kunnen we met z'n vieren iets leuks doen? We zitten nog op de tribune.' Er komt een glimlach op mijn gezicht. Ik ben gelukkig niet te veel. 'Goed idee, lijkt me gezellig. En ik kom er aan.' Stuur ik terug. Ik laat de telefoon in mijn broekzak glijden, gooi het kluisje dicht en loop richting het veld. Wanneer ik Lucille en Riker heb gepasseerd, loop ik door de kleedkamer, naar het veld. Direct zie ik Chrissie zitten en met een glimlach loop ik naar haar toe. "Hey Chrissie," Groet ik haar. "Én Blanda en Aaron," Voeg ik er aan toe.

    Lucille.
    "Oké, ga ik dan achterop?" Zachtjes grinnikt hij. "Wacht dacht jij dan? Heb je een scooter rijbewijs? Ik heb liever niet dat je m'n scooter in de prak rijd," Leg ik uit en moet dan ook even lachen bij het beeld dat door mijn hoofd gaat. Ik voorop, Riker achterop.

    [IHEARTNIALLx --> xYoung]

    Aaron Evan Ortiz.

    Ik kijk even geamuseerd naar Chrissie die aan het sms'en is en grinnik even. "Hey Chrissie," Begroet Dave die bij ons is komen staan. "Én Blanda en Aaron" Voegt hij er nog aan toe. "Hee," Groet ik heb terug en kijk even naar Blanda.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blanda

    Lachend groet ik Dave.
    "Zullen we ze samen laten?" fluister ik Aaron's oor en ik kijk hem vragend aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dave.
    Aaron en Blanda begroeten me. Dan buigt Blanda zich naar Aaron toe en ik zie haar lippen bewegen. "Niet fluisteren in gezelschap, hé," Grinnik ik en ga naast Chrissie zitten.

    Blanda

    "Niet fluisteren in gezelschap, hé."
    Ik lach naar Dave.
    "Davie, Davie, Davie, dit wilde jij niet eens horen," lach ik wenkbrauwwiebelend.
    Ik geef Dave een knipoog en frunnik wat afwezig waar aan mijn haar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aaron Evan Ortiz.

    "Zullen we ze samen laten?" Fluistert Blanda in mijn oor, als ze zich naar me toe heeft gebogen en kijkt me dan even vragend aan. Voordat ik iets kan zeggen, maakt Dave een opmerking. "Niet fluisteren in gezelschap, hé" Grinnikt hij en gaat naast Chrissie zitten. "Davie, Davie, Davie, dit wilde jij niet eens horen," Lacht Blanda, waarna ze wat afwezig aan haar haren frunnikt. Ik weet niet wat ik zal antwoorden op de vraag van Blanda. Ik wil ze wel alleen laten, maar ik ben nogal de 'beschermende' broer. Tja, zij is ook mijn 'beschermende' zusje. Daar zijn we nou eenmaal tweeling voor.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Riker

    Ik krap even op mijn achterhoofd.
    "Je hebt gelijk, het is beter als ik achterop ga ja." Lach ik en kijk Lucille aan.
    "Waar wachten we nog op?" Vraag ik dan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Chrissie

    "Goed idee, lijkt me gezellig. En ik kom er aan." antwoordt Dave.
    Niet veel later komt hij met een glimlach naar ons toe gelopen. Om één of andere reden kan ik niet anders dan ook glimlachen.
    "Hey Chrissie. Én Blanda en Aaron," zegt Dave.
    Ik grinnik even en lach liefjes tot ik Blanda iets tegen Aaron zie fluisteren.
    "Niet fluisteren in gezelschap, hé," grinnikt Dave terwijl hij naast me komt zitten. Onbewust schuif ik wat dichter tegen hem aan.
    "Davie, Davie, Davie, dit wilde jij niet eens horen," lacht Blanda. Ik trek mijn wenkbrauwen op wanneer ze knipoogt. Doe dat naar mijn broer!
    "Zullen we slushies halen?" vraag ik dan. "Met z'n allen?" Ik leg heel wat nadruk op het laatste woord.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.