• Ik heb een vraag zeg je:

    1) J'aime la musique, tu aussi aimes la musique?


    2) J'aime la musique, tu aimes aussi la musique?


    3) J'aime la musique, tu aimes la musique aussi?

    dankje!

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 14:28 ]

    Still not doing your homework.

    Geen idee.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    1 alleszins niet


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    De tweede.

    Drie klinkt toch het best.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Drie is de beste en wordt het meeste gebruikt, twee is niet verkeerd en één kan niet verkeerder zijn. Probeer misschien ook wel eens even zelf je huiswerk te gaan maken i.p.v van het altijd aan ons te vragen, zo leer je zelf ook niets.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Peyrac schreef:
    Drie is de beste en wordt het meeste gebruikt, twee is niet verkeerd en één kan niet verkeerder zijn. Probeer misschien ook wel eens even zelf je huiswerk te gaan maken i.p.v van het altijd aan ons te vragen, zo leer je zelf ook niets.

    het is mondeling examen dus we gaan het niet verbeteren en daarom wil ik niet alles fout hebben & dankje!

    b114 schreef:

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 14:27 ]

    Twee en drie gaan allebei, maar ik vind 'J'aime la musique, toi aussi tu aimes la musique?' persoonlijk beter klinken als 'tu'.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Escritura schreef:
    Still not doing your homework.

    Geen idee.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    2, denk ik.. want la musique is het onderwerp. en dat plaats je toch achteraan, tenzij er een tijd-plaats in staat.. denk ik..


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore