• De boys van One Direction op het bioscoopscherm zien? Het is mogelijk, want de bandleden zijn aan het onderhandelen over een film!

    'We hebben een aantal aanbiedingen gehad,'vertelde Harry aan de Britse MTV. De film moet volgens de boys laten zien hoe ze van gewone jongens in korte tijd uitgroeiden tot grote sterren.

    'We willen graag een film in de stijl van een documentaire,' vertelde Harry in het interview. Wat zou jij willen zien in een film over One Direction?

    Bron: www.hitkrant.nl

    Zoals hierboven al gevraagd is, wat zou jij willen zien in een film over One Direction? Ik zou wel heel veel bromance avontuurtjes willen zien.(a)


    There is nothing more badass than being yourself

    Dan moet ik hem echt zien

    iheartziall schreef:
    Lijkt me wel leuk om te zien!.. Ook de bromance!

    jij hebt m'n profielplaatje gepikt! :( kijk maar Februharry
    grrr..
    echt leuk he die bromances! <3


    - One Direction Infection -

    Zaynarry schreef:
    (...)
    jij hebt m'n profielplaatje gepikt! :( kijk maar Februharry
    grrr..
    echt leuk he die bromances! <3


    Het is toch niet jouw foto? (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    iheartziall schreef:
    Lijkt me wel leuk om te zien!.. Ook de bromance!


    Life is like a roller coaster. It has its ups and downs. But it's your choice to scream or enjoy the ride.

    Hmm, misschien leukk maar ja... kan ook anders uitpakken


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    ik zou dan wel wat bromance er in gooien en ook de droge grappen van BooBear(H)

    Uneventful schreef:
    Pardon? Doen ze JB na of zo?

    nee,JB is nie de enige die ooit nen film eeft gemaakt over zijn leven ofso .. ik zou het FANTASTISCH vinden moest er een film komen!

    One Year in the Making is toch ook al- nevermind, ik zou de film toch wel kijken.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    1D1D1D schreef:
    (...)
    nee,JB is nie de enige die ooit nen film eeft gemaakt over zijn leven ofso .. ik zou het FANTASTISCH vinden moest er een film komen!


    Was ook het eerste waar ik aan moest denken.

    En ik zou gewoon hun willen zien, hoe ze normaal zijn zonder hysterische gillende fans om hun heen en dan het liefst een film die niet lijkt op hun video dairies


    Physics is awesome

    Caoimhe schreef:
    One Year in the Making is toch ook al- nevermind, ik zou de film toch wel kijken.


    Dat dacht ik ook


    Firm believer of all that is magic

    Eyes schreef:
    (...)

    Was ook het eerste waar ik aan moest denken.

    En ik zou gewoon hun willen zien, hoe ze normaal zijn zonder hysterische gillende fans om hun heen en dan het liefst een film die niet lijkt op hun video dairies

    Dat zal je toch niet zien, ze zijn niet zichzelf als er een camera bj is ^^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Zayniak schreef:
    ik zou gelijk naar de bioscoop rennen


    I'm just beautiful me.

    Dumbledore schreef:
    Van mij hoeven ze niet per se een film te maken, maar ik denk dat ik hem wel zou gaan kijken.


    Not all those who wander are lost.

    Caoimhe schreef:
    One Year in the Making is toch ook al- nevermind, ik zou de film toch wel kijken.


    Tell me about it, stud.

    Wat is het volgende? --' Volgens mij is het succes hun een beetje naar het hoofd aan het stijgen. Anyway, van mij mag die film wel wegblijven.


    comfort in c h a o s