• Twaalf jongeren worden naar een kostschool net buiten Parijs gestuurd. Alle twaalf omdat ze anders zijn dan andere jongeren. Deze jongeren zijn namelijk enorm getalenteerd in iets. Deze talenten variëren enorm van elkaar. De jongeren wonen één jaar lang op de kostschool waar ze gewoon alle lessen volgen maar ook plezier met elkaar maken. Ze worden op school enorm gemotiveerd om hun talenten verder te ontdekten en te versterken. Maar niet iedereen zit dit idee zitten. Maken ze nieuwe vrienden of nieuwe vijanden?


    Rollen

    Meisjes
    1. Nicole Soraia Aurea - Kunstschaatsen - Loving Styles
    2. Lynn Arwen Winslow - Moderne Dans JaiRy
    3. Meghan Suella Posey - zingen en gitaar - Material
    4. Odessa Kalos Gaea Theodoridou - Talenkennis - Nadal
    5. Ariël Megan Riveros - Piano - Lacrima
    6.Alexis Destiny Lopez - Rappen - MEGUSTAZAYN
    7. Jessica McStanley - Dansen, zingen, talen - Roosevelt


    Jongens
    1. Tobias John Yong - Ballet - Saigon
    2. Andrew Scott Murry - acrobatische gymnastiek - Lacrima
    3. Jeffrey James Smith - Schilderen en tekenen - ForeverZaynx
    4. Liam Benjamin Tau Björkman - Handbal - Nadal
    5. Cameron Taylor Brown - Tennis - LovingStyles
    6. Nathan Connor - Piano (zingen?) - Merryweather
    7. Tyler Jay Lopez - Rappen - MEGUSTAZAYN
    8. Livius Virgilio Rosina - Gitaar en kan ook aardig zingen - Crane

    Meedoen? Vul maar in!
    Naam:
    Leeftijd:

    Afkomst: Iedereen komt uit een ander land verspreid over de hele wereld.
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Talent:
    Extra:



    Regels
    - Ik begin pas als de jongens en meisjes ongeveer gelijk zijn
    - Geen drieregel post, graag meer.
    - Graag netjes geschreven met leestekens en hoofdletters.
    - Maximaal 2 personages.
    - Wees creatief!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 16:19 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Meedoen? Vul maar in!
    Naam: Alexis Destiny Lopez
    Leeftijd: 17
    Afkomst: Ze is latijns-amerikaans, daarom wordt ze ook als latina gezien.
    Innerlijk: Alexis is lief tegen de mensen die ze mag. Maar als je haar of haar vrienden beledigt kan ze nog wel is bitchy uit de hoek komen. Ze heeft haar arrogantie momentjes, maar die zijn snel weer over. Ze geeft veel om haar uiterlijk, maar ze is niet vies van een potje vechten.
    Uiterlijk:






    Talent: Geloof het of niet, maar ze kan echt heel goed rappen. Ze heeft soms een optreden op haar school gegeven.
    Extra: Ze heeft een tattoo.


    El Diablo.

    Moderne dans is prima. Maar dan heb ik nu liever geen dansers meer. En de meiden zitten met Alexis ook vol.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Naam: Lynn Arwen Winslow
    Leeftijd: 19
    Afkomst: Amerika
    Innerlijk:Lynn is een open en eerlijk persoon. Ze zal altijd voor haar vrienden klaar staan, ongeacht de situatie en ze helpen daar waar het nodig is. In het begin is ze wel wat rustiger en soms zelfs wel ietwat terughoudend maar dit trekt vaak al vrij snel weer bij. Ze is niet op haar mondje gevallen, zegt waar het opstaat en kan hier nog weleens onbewust iemand mee kwetsen.

    Uiterlijk:



    Lynn heeft lange, licht bruine lokken met een lichte krul erin. Ze is 1.67 groot, grijs/blauw gekleurde ogen en van een normaal slank postuur.

    Talent: Moderne dans. Lynn danst al vanaf haar vierde levensjaar in deze stijl. Ze is begonnen met de makkelijke en kinderlijke technieken en zo doorgestroomd op een steeds hoger niveau. Sinds haar zestiende doet ze het op gevorderde hoogte en ze hoopt uiteindelijk door te komen als een proffesionele moderne danseres.
    Extra: Ze heeft deze tattoo.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 18:33 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Volgens mij staat iedereen er nu bij. Mis je jezelf, meld het graag even.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    xMinaj = MEGUSTAZAYN


    El Diablo.

    MEGUSTAZAYN schreef:
    xMinaj = MEGUSTAZAYN


    Hahaha echt leuk!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nog 3 jongens en ik open het topic!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    --

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 10:28 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik maak ze morgen aan. :'D.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    ForeverZaynx schreef:
    Ik maak ze morgen aan. :'D.

    Prima! Deed je die jongen nou ook nog?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Een jongen maak ik nu aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    ForeverZaynx schreef:
    Een jongen maak ik nu aan.


    Oké, prima. Zelf maak ik ook nog een jongen aan dus we moeten er nog 2 voordat ik het topic open.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    ik maak ook nog wel een jongen, moet alleen even een talent verzinnen :P


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    ik maak ook nog wel een jongen, moet alleen even een talent verzinnen :P


    oké, ik zat zelf bij mijn jongen aan handbal te denken dus die is al bezet maar misschien brengt dat je iets verder?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)

    oké, ik zat zelf bij mijn jongen aan handbal te denken dus die is al bezet maar misschien brengt dat je iets verder?


    Ja, ik zat al te denken aan een sport a. En ik moet nog even een sexy jongen zoeken (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered