• Twaalf jongeren worden naar een kostschool net buiten Parijs gestuurd. Alle twaalf omdat ze anders zijn dan andere jongeren. Deze jongeren zijn namelijk enorm getalenteerd in iets. Deze talenten variëren enorm van elkaar. De jongeren wonen één jaar lang op de kostschool waar ze gewoon alle lessen volgen maar ook plezier met elkaar maken. Ze worden op school enorm gemotiveerd om hun talenten verder te ontdekten en te versterken. Maar niet iedereen zit dit idee zitten. Maken ze nieuwe vrienden of nieuwe vijanden?

Rollen

Meisjes
    1. Nicole Soraia Aurea - Kunstschaatsen - Loving Styles
    2. Lynn Arwen Winslow - Moderne Dans JaiRy
    3. Meghan Suella Posey - zingen en gitaar - Material
    4. Odessa Kalos Gaea Theodoridou - Talenkennis - Nadal
    5. Ariël Megan Riveros - Piano - Lacrima
    6.Alexis Destiny Lopez - Rappen - MEGUSTAZAYN
    7. Jessica McStanley - Dansen, zingen, talen - Roosevelt

Jongens
    1. Tobias John Yong - Ballet - Saigon
    2. Andrew Scott Murry - acrobatische gymnastiek - Lacrima
    3. Jeffrey James Smith - Schilderen en tekenen - ForeverZaynx
    4. Liam Benjamin Tau Björkman - Handbal - Nadal
    5. Cameron Taylor Brown - Tennis - LovingStyles
    6. Nathan Connor - Piano (zingen?) - Merryweather
    7. Tyler Jay Lopez - Rappen - MEGUSTAZAYN
    8. Livius Virgilio Rosina - Gitaar en kan ook aardig zingen - Crane

Meedoen? Vul maar in!
    Naam:
    Leeftijd:

Afkomst: Iedereen komt uit een ander land verspreid over de hele wereld.
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Talent:
    Extra:

Regels
    - Ik begin pas als de jongens en meisjes ongeveer gelijk zijn
    - Geen drieregel post, graag meer.
    - Graag netjes geschreven met leestekens en hoofdletters.
    - Maximaal 2 personages.
    - Wees creatief!

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 16:19 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Ik doe nog wel een jongen. Ik reserveer een jongen, vul hem vanavond ofzo in.

Lacrima schreef:
    @ Saignon, heee ik ken die jongen ! Van het programma Dance Academy, ;P

haha ja klopt, ik vind hem zo knap ! ;p

Listen to your heart and your dreams come true ~

Ik wist het gewoon ! Ik ben er naar beginnen kijken toen ik een week ziek was, maar nu is het dus niet meer op hetzelfde tijdstip, bij mijn toch, ik geef tog niks om een dom kookprogramma !

Nadal schreef:
    We moeten nog jongens!!

ik maak zo nog wel een jongen maar ik ben een beetje inspiratieloos voor talenten a.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

LovingStyles schreef:
    (...)

ik maak zo nog wel een jongen maar ik ben een beetje inspiratieloos voor talenten a.

Die talenten zijn inderdaad wel moeilijk maar een beetje originele zijn wel leuk...

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Ik ben ook aan het nadenken voor een leuk en origineel talent --

Reserveer een jongen voor mij. :'D.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Nadal schreef:
    (...)

Die talenten zijn inderdaad wel moeilijk maar een beetje originele zijn wel leuk...

Daarom heb ik bij mijn poppetje ook kunstschaatsen gedaan (:

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Naam: Andrew Scott Murry.
    Leeftijd: 18 jaar.
    Afkomst: Hij komt uit Ierland en heeft daarom ook een sterk Iers accent.
    Innerlijk: Andrew is een lieve en vrolijke jongen. Hij lacht altijd en staat altijd voor mensen klaar. Je mag hem bellen in het midden van de nacht ookal is het omdat je de chocopot niet openkrijgt. Voor andere mensen is hij ook altijd vriendelijk. Zelfs mensen die hij op straat ziet en totaal niet kent, zal hij helpen.
    Uiterlijk:

Hij heeft blonde haren en bruine ogen. Hij zorgt goed voor zijn uiterlijk en heeft een mooie glimlach. Hij is redelijk gespierd door zijn talent.
    [Niet letten op alle armbanden enzo, zo is hij niet echt] De enige bandjes die je rond zijn polsen kunt vinden, zijn bandjes van concerten.
    Talent: Hij is een natuurtalent in acrobatische gymnastiek. Hij doet dingen waarvoor je je adem echt inhoudt en dat je denkt :'Man doe het niet !'. Hij is voor niks bang, en heeft ondanks zijn gevaarlijke trucs nog niets gebroken.
    Extra: Hij kan goed skateboarden, dus meestal zie je hem niet al stappend door een gebouw maar al rijdend.

[ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 17:21 ]

ForeverZaynx schreef:
    Reserveer een jongen voor mij. :'D.

Zal ik voor je doen.

Ik zal alvast even zeggen, dat hij erg goed kan schilderen en tekenen. Voordat dat word gekozen ^^.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

ForeverZaynx schreef:
    Ik zal alvast even zeggen, dat hij erg goed kan schilderen en tekenen. Voordat dat word gekozen ^^.

Ik heb hem er voor je bijgezet.

Ik ben mijn rol aan het invullen, maar blijf een beetje hangen bij het talentgedeelte :'D

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

JaiRy schreef:
    Ik ben mijn rol aan het invullen, maar blijf een beetje hangen bij het talentgedeelte :'D

Hahaha iedereen. Google anders even, misschien helpt dat.

Keur je moderne dans goed? I can't find a damn thing, atm.. :$

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'