Tumble schreef:
Hoe ik er over denk:
In een vriendengroep op school zijn er ook altijd een paar die een sterkere band met elkaar hebben. Nou, dat is hier ook zo. Niets aan het handje papapaparaaaa (:
En ik kan niet wachten om jullie weer te meeten C:
Wel,
Jullie zijn vriendinnen van me &
ik vind dat niemand hier moet/mag stoppen met posten.
ik bedoel zo gaat onze band verminderen en dat wil ik eigenlijk niet!
Ik ken jullie dankzij fantastische jongens en later tegen mijn kinderen en klein kinderen wil ik hier over kunnen praten (:
dat hoeft niet, maar ik zeg het ook gewoon omdat ik weet dat ik niet de enige ben die me soms genegeerd voelt. En het is ook dat jullie er nu wat meer op kunnen letten zegmaar. Want ik wil jullie echt niet kwijt.
I know know. But weetje wat het is. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Overal wordt ik gecommandeerd. en dit was dan gewoon eindelijk een plek waar ik echt mezelf kon zijn. Op school ben ik niet zoals jullie denken dat ik ben. Ik zat eerst altijd met mijn muziek in en zei amper wat. Sinds ik jullie ken ben ik opengebloeid. Dat heeft mijn ma zelf ook gezegd. Ik praat meer. Ik doe meer met aandere mensen en everything. Het is gwoon dat ik hier voor het eerst echt mezelf kon wezen.
Maar ik zal het onthoude minder druk te weze;/
CHUCKBASS schreef: Wel,
Ik ken jullie dankzij fantastische jongens en later tegen mijn kinderen en klein kinderen wil ik hier over kunnen praten (:
Serieus, jij bent echt zo lief he <33
If you spread your wings, you can fly away with me.
I know know. But weetje wat het is. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Overal wordt ik gecommandeerd. en dit was dan gewoon eindelijk een plek waar ik echt mezelf kon zijn. Op school ben ik niet zoals jullie denken dat ik ben. Ik zat eerst altijd met mijn muziek in en zei amper wat. Sinds ik jullie ken ben ik opengebloeid. Dat heeft mijn ma zelf ook gezegd. Ik praat meer. Ik doe meer met aandere mensen en everything. Het is gwoon dat ik hier voor het eerst echt mezelf kon wezen.
Maar ik zal het onthoude minder druk te weze;/
PLEASE DON'T CHANGE ):
If you spread your wings, you can fly away with me.
CHUCKBASS schreef: Wel,
Wow, chelsea, je komt echt altijd met precies die goede woorden man op zo'n momenten. Je hebt helemaal gelijk! (: