• Ik ben op het moment bezig met leren voor maatschappijleer. In mijn boek staat aan het einde van iedere paragraaf wat je moet weten en nu las ik dat je moest kunnen zeggen hoe vooroordelen kunnen leiden tot discriminatie.
    Ik weet niet honderd procent zeker of dit ook in mijn toets zal worden gevraagd, maar ik zou het toch fijn vinden als er iemand is die even duidelijk kan zeggen hoe vooroordelen kunnen leiden tot discriminatie. Ik kan het antwoord hierop namelijk niet in de tekst vinden, dus het zou handig zijn als iemand het even kort kan samenvatten.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 16:07 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Jij zit volgensmij op dezelfde school als mij (Roncalli), is het zo'n gekopieerd boekje of het gewone boek?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    In ieder geval, het antwoord: Als jij bijvoorbeeld met heel wat vrienden omgaat die altijd zeggen. "Homo's zijn vies," etc, etc, dat is dan een vooroordeel, aangezien ze geen homo's kennen, maar leidt direct tot discriminatie. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cartwright schreef:
    Jij zit volgensmij op dezelfde school als mij (Roncalli), is het zo'n gekopieerd boekje of het gewone boek?

    Ik zit inderaad ook op het Roncalli. (:
    Maar goed, om even terug te komen op je vraag: het is het gewone boek.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Cartwright schreef:
    In ieder geval, het antwoord: Als jij bijvoorbeeld met heel wat vrienden omgaat die altijd zeggen. "Homo's zijn vies," etc, etc, dat is dan een vooroordeel, aangezien ze geen homo's kennen, maar leidt direct tot discriminatie. (:

    Aha, op die manier. :Y)
    Dankjewel dat je me even wilde helpen!

    Voor de moderator die dit leest: er mag een slotje op dit topic.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Geen dank, haha. (: x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.