• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.


    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.


    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.
    Regels in het spel.


    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    Het huis.



    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.
    Rollen.


    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.


    Naam :
    Leeftijd (16-19) :
    Geslacht :
    Roepna(a)m(en) :
    Innerlijk :
    Uiterlijk (Foto&Beschrijving) :
    Extra :



    Meisjes. VOL !
    1. Lacrima - Nikita Amery Carrey - 18 jaar.
    2. Nenuphar - Aurora Muta Kane - 18 jaar.
    3. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    4. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    5. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    6. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    7. IHeartMusicc - Amelia Luna Ramirez - 18 jaar.
    8. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    9. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    10. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    Jongens. VOL !
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Lacrima - Zac Taylor Murry - 19 jaar.
    3. Diapal - Iral - 17 jaar.
    4. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    5. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    6. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    7. IHeartMusicc - Julian Alexander Ramirez - 19 jaar.
    8. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    9. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    10. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.

    Story

    Waarschijnlijk kom je uit bij de jongens, maar de meisjes zijn er ook, wees gerust. Ik zet Aurora er nog bij trouwens x

    ©Lacrima

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 22:53 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Mijn blik verandert naar een rare blik, hoe kon ze alles zo makkelijk zo maar vergeven. Net had ze hem wel totaal in elkaar kunnen slaan.


    I only miss you when I'm breathing

    Sammy - 19
    'N-nee, zo makkelijk m-mag ik er niet van af komen.' zei ik verbaasd. 'Je k-kunt, uhm... Je k-kunt me beter s-straffen.' zei ik en keek haar wanhopig aan.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mia

    Ik hoorde de tv. Ik was nieuwsgierig en liep er heen. Nederland 1 stond er op. Ik keek naar de banken en op één van de banken zag ik Iral zitten. Ik bleef in de deuropening staan en keek beetje naar de tv. Ik had geen flauw idee waar ze het hadden, maar dat maakte me niets echt uit. Ik snap een slok van me ice tea.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    Oké, de reactie van Sammy was nog raarder. Hij leek haast een emo als hij wilde dat zij hem strafte, echt raar.


    I only miss you when I'm breathing

    Erin
    'Straffen?' ik trek een wenkbrauw op, 'Als je wil dat ik je ga slaan kan je dat vergeten. Okee ik geef toe, ik had net wel echt de behoefte om je te slaan maar je hebt nu toch al sorry gezegd dus laat het maar zitten. Iedereen verdiend ten slotte een 2e kans.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sammy - 19
    'M-maar je kunt m-me... I-ik bedoel, i-ik heb toch je a-avond verpest.' zei ik zachtjes en keek toen naar Ivar. 'J-jij dan? D-doe jij ook n-niks?' vroeg ik verbaasd.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Nikita

    Ik liep de woonkamer binnen en ging in de zetel zitten. "Wat kijk je ?" vroeg ik aan Iral, half uit nieuwsgierigheid, half omdat ik met iemand wou praten.

    Erin
    'Ivar gaat je ook níet slaan,' zeg ik waarna ik een waarschuwende blik naar Ivar werp. 'Er zitten 365 avonden in een jaar. Zo erg is het niet als één daarvan verpest wordt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik schud even mijn hoofd, 'Nee, dat doen alleen kleuters.' grap ik om een kleine link te leggen naar wat hij eerder vandaag zei, ongeveer een uurtje geleden.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 23:10 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Sammy - 19
    Ongelovig schudde ik mijn hoofd. 'I-ik...' Sprakeloos bleef ik staan en keek naar Ivar en toen weer naar Erin. Ik sloot even mijn ogen en keek ze toen weer een voor een aan.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Erin
    'Okee nu dat achter de rug is. Wat zullen we eens gaan doen? Jullie zeggen maar,' zeg ik waarna ik weer languit op Sam zijn bed ga liggen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mia

    Nikita ging naar Iral. Ik liet ze maar even. Ik had geen zin om me er tussen te mengen. Ik draaide me om en liep maar weer door de gangen heen. Af en toe nam ik een slok.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sammy - 19
    Langzaam haalde ik mijn schouders op. 'W-we kunnen ons potje truth o-or dare inhalen?' vroeg ik aarzelend en beet op mijn nagels.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Erin
    'Ik vind het best,' antwoord ik waarna ik rechtop ga zitten. 'Gewoon met z'n drieën of met meerdere?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik knik een beetje, 'Als dat niet voor kleutersc s dan, en als er meer mensen mee willen doen.' antwoord ik met weer mijn wel bekende grijns op mijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 23:38 ]


    I only miss you when I'm breathing