• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.


    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.


    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.
    Regels in het spel.


    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    Het huis.



    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.
    Rollen.


    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.


    Naam :
    Leeftijd (16-19) :
    Geslacht :
    Roepna(a)m(en) :
    Innerlijk :
    Uiterlijk (Foto&Beschrijving) :
    Extra :



    Meisjes. VOL !
    1. Lacrima - Nikita Amery Carrey - 18 jaar.
    2. Nenuphar - Aurora Muta Kane - 18 jaar.
    3. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    4. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    5. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    6. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    7. IHeartMusicc - Amelia Luna Ramirez - 18 jaar.
    8. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    9. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    10. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    Jongens. VOL !
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Lacrima - Zac Taylor Murry - 19 jaar.
    3. Diapal - Iral - 17 jaar.
    4. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    5. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    6. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    7. IHeartMusicc - Julian Alexander Ramirez - 19 jaar.
    8. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    9. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    10. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.

    Story

    Waarschijnlijk kom je uit bij de jongens, maar de meisjes zijn er ook, wees gerust. Ik zet Aurora er nog bij trouwens x

    ©Lacrima

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 22:53 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Erin
    Ik neem een slokje uit het glas en glimlach daarna naar Sammy. 'Het smaakt goed hoor,' zeg ik tegen hem, 'veel beter dan bier in ieder geval,' vervolg ik waarna ik mijn tong uitsteek naar Ivar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sammy - 19
    'Ja.' mompelde ik waarna ik een slok van mijn bijna lege blikje nam. 'D-dus, was h-het nog gezellig?' vroeg ik terwijl ik met mijn hand door mijn hand ging.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Iral

    Door de muur van mijn kamer heen hoor ik wat stemmen. Ergens herken ik de stem van Ivar. Zijn ze in zijn kamer, of zo? Ze zijn in ieder geval boven, dus dan is de woonkamer leeg.
    Ik ga mijn kamer uit en loop de trap af. Als ik de woonkamer binnenkom zie ik dat Ivar en zo inderdaad weg zijn.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Ff een vraagje, waarom stottert Sam nu zo hard ?]

    Lacrima schreef:
    [Ff een vraagje, waarom stottert Sam nu zo hard ?]


    [Één van zijn vage trekjes ;D net zoals zijn stemmingswisselingen van boos naar verlegen en lief en i dunno..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Na zijn 'buien' stottert hij vaak en daarna is dat weer over.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Erin
    Ik haal mijn schouders op, 'hmmm, we hebben niet echt iets gedaan als je dat bedoelt,' antwoord ik. Dan lach ik even, 'niet eerlijk, jouw bed is zachter dan die van mij,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mia

    Ik haalde eventjes mijn handen uit het water. Zachtjes lachte ik. Het waren oma handjes geworden. Ik zat te twijfelen of ik er uit zal gaan. Aan de ene kant wel, want ik had eigenlijk best wel dorst. Maar aan de andere kant. Ik zat hier best goed.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    Ik staar wat voor me uit, ik neem een slok en kijk daarna op naar Erin. 'Het gras is altijd groener aan de overkant hé,' zeg ik met een kleine grijns,


    I only miss you when I'm breathing

    Sammy - 19
    Ook een flirtend antwoord kon ik maar net onderdrukken, ik moest hier echt mee kappen. 'Ja... I-ik denk iet d-dat het een g-groot verschil is...'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Erin
    'Hmmm,' antwoord ik waarna ik het drankje op drink. Dan ga ik languit op het bed liggen, 'toch vind ik jouw bed zachter,' lach ik koppig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sammy - 19
    Ik richtte me tot Erin en probeerde te glimlach, wat echter fataal mislukte. 'E-erin, h-het spijt me. I-ik meende het n-niet.' zei ik schuldig en durfde haar even aan te kijken.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mia

    Mijn dorst overwon het toch. Voorzichtigjes stapte ik uit. Ik liep naar de stoel toe, deed mijn slippers aan en sloeg de handdoek om mijn schouders. Ik liep de trap af en ging door de gangen. Zachtjes telde ik de deuren weer. In de keuken aangekomen deed ik de koelkast open. Vluchtig liet ik me blik er overheen. Ik pakte de pak met ice tea en schonk een glas voor me in.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Erin
    'Geeft niet,' zeg ik met een glimlach, 'iedereen doet wel eens dingen waar ze spijt van krijgen.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral

    Ik zit op de bank in de woonkamer en heb de tv zacht aanstaan. Hij staat op Nederland 1, maar ik kijk helemaal niet en staar verveeld naar het rekje met films die naast de beeldbuis staat.
    Vanuit de keuken hoor ik geluiden van iemand die een glas inschenkt, maar ik schenk er niet veel aandacht aan.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~