• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.


    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.


    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.
    Regels in het spel.


    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    Het huis.



    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.
    Rollen.


    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.


    Naam :
    Leeftijd (16-19) :
    Geslacht :
    Roepna(a)m(en) :
    Innerlijk :
    Uiterlijk (Foto&Beschrijving) :
    Extra :



    Meisjes. VOL !
    1. Lacrima - Nikita Amery Carrey - 18 jaar.
    2. Nenuphar - Aurora Muta Kane - 18 jaar.
    3. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    4. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    5. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    6. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    7. IHeartMusicc - Amelia Luna Ramirez - 18 jaar.
    8. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    9. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    10. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    Jongens. VOL !
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Lacrima - Zac Taylor Murry - 19 jaar.
    3. Diapal - Iral - 17 jaar.
    4. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    5. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    6. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    7. IHeartMusicc - Julian Alexander Ramirez - 19 jaar.
    8. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    9. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    10. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.

    Story

    Waarschijnlijk kom je uit bij de jongens, maar de meisjes zijn er ook, wees gerust. Ik zet Aurora er nog bij trouwens x

    ©Lacrima

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 22:53 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ook, ik was even weg.]

    Iral

    De hel lijkt wel losgebarsten.
    Deze jongen is echt helemaal gek aan zijn kop, dat zie ik gewoon aan hem. Het is dat Erin - zo heet ze dus - een meisje is, anders had hij haar voor haar kop geslagen. Dat denk ik, tenminste. Maar ik denk dat hij voor de rest iedereen gewoon van zich af zou meppen.
    Hij is inmiddels weggelopen, en dat meisje Erin is achter hem aan gegaan.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia

    Het duurde best lang, maar dat kon ook aan mij liggen. Ik hoorde wel wat op de gang, maar ik had geen zin om daar aandacht aan te besteedden. Ik speelde maar weer verder met me veertjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Erin
    Ik kijk hem een gekwetst aan. 'Flikker dan ook maar lekker een eind op,' bijt ik hem toe , 'ik probeerde alleen maar aardig te doen maar als jij dat niet wil. Best,' vervolg ik waarna ik me omdraai en boos wegloop.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik hoor van alles van de gang af komen, als of de hel op aarde was gekomen. Ik besluit hier te blijven, ik kreeg hier ook bijna alles wel mee.


    I only miss you when I'm breathing

    Sammy - 19
    'Thank god!' schreeuwde ik haar na en liep toen met boze stappen mijn kamer in. 'Hier heb je je sap en flikker nu alsjeblieft op.' zei ik richting Mia.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Nikita

    Ik stapte terug het bos in. Nu wist ik teminste waar het was. Mijn zaklamp viel uit, daarom had ik dus een 2e mee. Wacht waar is mijn 2e ? Shit. Ik zuchtte en liep rustig verder. Als ik het huis van ver al zag begon ik te lopen. Ik liep weer naar binnen terwijl ik wat dingen uit mijn haren haalde. "Ik heb het dorp gevonden" zei ik.

    Mia

    'Hier heb je je sap en flikker nu alsjeblieft op,' hoorde ik Sam opeens zeggen. Geschrokken keek ik hem aan. 'H-hoezo? Wat is er gebeurd?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Erin
    Met een chagrijnig gezicht ga ik weer naast Ivar zitten. 'Vuile hufter,' mompel ik, 'ik heb echt zin om hem een klap voor zijn kop te geven,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sammy - 19
    'Dat gaat je geen bal aan en nou opsodemieteren!' zei ik terwijl ik haar van het bed trok. 'Daag.' riep ik en sloot de deur. Daar was ik vanaf. Klote, klote, klote leven.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mia

    'Dat gaat je geen bal aan en nou opsodemieteren!' zei hij. Hij trok mij van het bed af en zette mij buiten de deur. 'Daag,' zei hij en hij sloot de deur. Geschrokken keek ik nog even naar de deur. Ik draaide me ten slotte om en liep verbaasd naar de woonkamer toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Iral

    'Vuile hufter,' mompelt Erin als ze de kamer weer binnenkomt en op de bank gaat zitten. 'Ik heb echt zin om hem een klap voor zijn kop te geven.'
    Ik sta nog steeds bij de boekenkast, en hoor aan ruige voetstappen boven dat die jongen inmiddels naar zijn kamer is gegaan of zo.
    Ik probeer mezelf een beetje te ontspannen en draai me weer om naar de boekenkast. Van dat spelletje Truth or Dare komt nu toch niets meer, denk ik.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nikita

    "Wat een dag, na 1 dag kunnen we het niet ruzievrij houden, wie wil slaan, ik wijs je de weg naar het dorp, maak daar maar ruzie".

    Ivar

    'Dat ha ik na vanochtend al verwacht,' antwoord ik Erin. 'Maar maak je niet druk om zo'n iemand. Hij is het niet waard.'

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 17:41 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Erin
    'Dat is juist het irritante,' zucht ik, 'ik maak me juist zorgen om hem. Het is toch raar iemand zo onverwachts van stemming kan wisselen? Misschien heeft hij wel een gespleten persoonlijkheid,' mompel ik, 'maar ik weet nu al wel dat als ik nu naar hem toe ga ik hem een klap ga geven en dat ik er ook een terug krijg,' vervolg ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mia

    In de woonkamer waren een aantal mensen. Ik keek een beetje rond. Snel ging ik door de woonkamer heen naar buiten. Daar aangekomen ging ik zitten op een stoel en keek ik een beetje voor me uit. Waarom was Sam eigenlijk opeens zo boos?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you