• Nou goed, ik weet niet of mensen de Y-Factor kennen maar het is een soort van Kunstbende of een soort van Concert voor Jongeren die zich hebben opgegeven aan een talentenshow van hun school in Amsterdam Noord, Waar een Jury bij was de Y-Factor zelf. De Y-Factor is een soort van X-Factor maar dan voor jongeren zegmaar en word door de Muziekscholen en andere dingen geregeld.

    Het is dus zegmaar een Concert waar de winaars van verschillende talentenshows een optreden moeten geven voor een groot publiek! Dit was al een soort droom voor mij dat ik echt waar wil maken. Ik heb dus meegedaan aan de Rosa-Show van mijn school en ik ben 3e Gewonnen maar de 3 winnende Acts die mogen een optreden geven op het Ijplein in Amsterdam noord. IK was echt Megablij toen ik hoorde dat ik wel een plaats had. Ik had nieteens verwacht dat ik had gewonnen met het zingen van: Last Friday Night. Ik ben dus zo blij vanwege dit nieuws enzo.

    Hier is de info

    WOW YEAH BUDDY,
    veel succes op je concert (;
    ik zal even kijken of ik misschien kan komen kijken ;D
    XXXX KOESJA


    instigator at heart

    Wat leuk voor je!!
    Ik ben écht hartstikke blij voor je!! :D


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    OhMyCookie schreef:
    WOW YEAH BUDDY,
    veel succes op je concert (;
    ik zal even kijken of ik misschien kan komen kijken ;D
    XXXX KOESJA
    Aww, dit vind ik lief.

    Succes(l)


    o(¤_¤)o

    fanoffelton schreef:
    Succes(l)
    Bedankt <3