• Van mijn wiskunde leraar als ik een 10 haal.

    Ik heb een Spongebob gum en mijn leraar had een gum nodig. Dus ik die gegeven. Zegt hij: 'Een Patrick gum was leuker geweest.'
    Dus ik zei voor de grap: 'Als ik een 10 haal voor Wiskunde, krijg ik dan een Patrick gum van u?' Toen zei mijn Wiskunde leraar: 'Ja. Ik weet alleen niet waar ik die moet halen.'

    Gnagnagna, nu ga ik echt mijn best doen voor die 10 ^^


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wij krijgen snoep als we bij Frans hoger dan een 9,5 halen. (cat)


    Full of envy behind that anonymous mask

    Als wij bij duits een gemiddelde scoren van 7,4 of hoer, krijgen we appelstrudel!!!


    I will go down with this ship ~ Captain Jack Sparrow

    Het enige wat wij krijgen bij een 10 is voldoening ;').


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Puntjuuhh schreef:
    Als wij bij duits een gemiddelde scoren van 7,4 of hoer, krijgen we appelstrudel!!!

    hihi dit is een heel grappig typfoutjexD waar let ik eigenlijk wel niet op?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lol, als iedereen zijn leesverslag meeheeft of huiswerk heeft gedaan trakteert mijn lerares Nederlands.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Delightee schreef:
    (...)
    hihi dit is een heel grappig typfoutjexD waar let ik eigenlijk wel niet op?


    HAhahaahah. Ik keek naar het woord 'appelstrudel'. Hahahaha.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Pericles schreef:
    Het niveau bij ons is zo laag dat we vlaai krijgen als we voor Nederlands een voldoende halen.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Camillia schreef:
    Het enige wat wij krijgen bij een 10 is voldoening ;').


    juist jaah.. weetje. als je heel sexsistisch gaat denken.... klinkt dat best raar..


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Als niemand zijn huiswerk heeft vergeten dan trakteert mijn leerkracht met les of verbeteren

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 22:43 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Hahah! Bij ons zei mijn lerares van wiskunde dat als héél de klas hoger dan een 6 zou halen dat ze zou trakteren. Mijn engels lerares zei dat ze zou trakteren als heel de klas scissors goed zou spellen haha!