• Ik zoek zo'n site, aangezien ik zo'n toverstok voor mijn verjaardag zou willen. Een Engelse site is geen probleem.

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 feb 2012 - 17:36 ]


    o(¤_¤)o

    Een wand?
    Gelieve ABN te typen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    Een wand?
    Gelieve ABN te typen.


    comfort in c h a o s

    Flemish schreef:
    Een wand?
    Gelieve ABN te typen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Je wilt een wat? :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Volgens mij kan je alleen maar de wands van de originele personages kopen maar met een takje uit de tuin zul je ook best ver komen en raad eens? Het is volledig gratis! Hoe geweldig is dat wel niet?
    Nu ja, als je er geen vind kan je nog altijd een grammatica- en spellingsboek kopen (A)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Bij het woord wand denk ik 1) toverstaf uit Harry Potter, 2) een stuk muur..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Een toverstok of wat?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Negligible schreef:
    Bij het woord wand denk ik 1) toverstaf uit Harry Potter, 2) een stuk muur..

    Negligible schreef:
    Bij het woord wand denk ik 1) toverstaf uit Harry Potter, 2) een stuk muur..


    Nee, sorry geen idee. :')
    Nog succes met zoeken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    -> Topic begrijpbaar gemaakt


    I am an idiot, I move.

    Sorry voor de spellingsfouten :$


    o(¤_¤)o

    Ja, bij Alivans kun je volgensmij wands kopen die zegmaar niet bij een personage horen. :)


    Live Your Dream

    Wie wil nu een toverstok die niet van een personage is? ._.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Roosevelt schreef:
    Wie wil nu een toverstok die niet van een personage is? ._.


    Iedere tovenaar heeft zijn eigen stok. De stok kiest de tovenaar, niet andersom. Een stok kiezen omdat hij van een bekend iemand was heeft dus weinig zin, tenzij de stok verkiest voor u te werken, jongedame


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Iedere tovenaar heeft zijn eigen stok. De stok kiest de tovenaar, niet andersom. Een stok kiezen omdat hij van een bekend iemand was heeft dus weinig zin, tenzij de stok verkiest voor u te werken, jongedame


    GO ALWIN GOOOO!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!