• Ik zoek zo'n site, aangezien ik zo'n toverstok voor mijn verjaardag zou willen. Een Engelse site is geen probleem.

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 feb 2012 - 17:36 ]


    o(¤_¤)o

    Accidental schreef:
    (...)

    GO ALWIN GOOOO!



    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Iedere tovenaar heeft zijn eigen stok. De stok kiest de tovenaar, niet andersom. Een stok kiezen omdat hij van een bekend iemand was heeft dus weinig zin, tenzij de stok verkiest voor u te werken, jongedame


    Oke, smartiepants,
    Maar het gaat om het fandom, en dan is het leuk de wands van de personages te hebben, als decoratie of als attribuut bij cosplays.
    Als je er zelf een wil, kan je die evengoed uit een stokje maken hoor (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Roosevelt schreef:
    (...)

    Oke, smartiepants,
    Maar het gaat om het fandom, en dan is het leuk de wands van de personages te hebben, als decoratie of als attribuut bij cosplays.
    Als je er zelf een wil, kan je die evengoed uit een stokje maken hoor (:


    Fout.
    Ollivander gebruikt alleen het beste hardhout :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Roosevelt schreef:
    (...)

    Oke, smartiepants,
    Maar het gaat om het fandom, en dan is het leuk de wands van de personages te hebben, als decoratie of als attribuut bij cosplays.
    Als je er zelf een wil, kan je die evengoed uit een stokje maken hoor (:


    Dude. Dude.



    Dit soort dingen maak je niet gewoon uit een stokje. Niet als je wilt dat het ergens op lijkt. En het gaat inderdaad om het fandom. Maar niet iedereen wil het stokje van een ander hebben. Ik kan me best voorstellen dat iemand een stok zou willen die van haarzelf is.


    quidquid excusatio prandium pro

    Accidental schreef:
    (...)

    Fout.
    Ollivander gebruikt alleen het beste hardhout :Y)


    En feniksveer en drakenbloed!


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    En feniksveer en drakenbloed!


    En eenhoornhaar.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Oh gosh... En nee, die dingen zijn niet uit hout, maar uit plastic, en ik kan het weten, want ik heb er een :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kijk, mijn opa was houtbewerker. Ik kan het weten.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Dude. Dude.



    Dit soort dingen maak je niet gewoon uit een stokje. Niet als je wilt dat het ergens op lijkt. En het gaat inderdaad om het fandom. Maar niet iedereen wil het stokje van een ander hebben. Ik kan me best voorstellen dat iemand een stok zou willen die van haarzelf is.


    Inderdaad, zoals bv de stok die je bij Pottermore hebt gekregen. I'd rather have my own wand than one of the character's wands..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Roosevelt schreef:
    Oh gosh... En nee, die dingen zijn niet uit hout, maar uit plastic, en ik kan het weten, want ik heb er een :3


    Nou, dat is al helemaal moeilijk maken van een takje!


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Nou, dat is al helemaal moeilijk maken van een takje!


    You win. So hard.

    Noem eens een zescijferig getal?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Accidental schreef:
    (...)

    You win. So hard.

    Noem eens een zescijferig getal?


    Ponies?


    quidquid excusatio prandium pro

    xSummernight schreef:
    Ja, bij Alivans kun je volgensmij wands kopen die zegmaar niet bij een personage horen. :)
    bedankt ik ga er daar waarschijnlijk een bestellen


    o(¤_¤)o