• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

Extra Info:

De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez
    - Liana June Deville
    - Mick Andrew Dobbins

Prostituees (Oneindig)
    - Melanie Zoey Sedgewick
    - Nadia Oliva Smalls
    - Valentine Rosie

Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan
    - Mick Andrew Dobbins

Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio
    - Destiny Diana Catherine Rose Lopez

Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en xMinaj offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

Rollentopic!

El Diablo.

Lorenzo

Ik grinnik als de pijltjes alleen effect hebben op mijn linker arm. En daar doe ik niks mee.

El Diablo.

Jason

Ik pak een mes dat nog op de grond zat en werp die dan gericht op zijn rechter arm. 'Nu kan je niet veel meer he,'

The duty of youth, is to challenge corruption.

Lorenzo

'Spiermassa jochie' grinnik ik, en trek het mes uit mijn arm. Daarna gooi ik hem moeiteloos in zijn enkel, diep in zijn enkel.

El Diablo.

[UGH kan dat spul nie vinden brb]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

[Dan maar nagels lakken xd jullie kunnen weer Dianna dingen aandoen, zolang ze niet doodgaat.]

[ Hahah is goed btw, reageer op Des' bericht]

Jason

Ik kreun even van de pijn maar haal dan mijn pistool erbij. Meteen schiet ik een paar keer op verschrillende plekken, armen, benen en borst. Meteen val ik neer.

[ Ze gaat neit dood...alleen denk ik fucked up bloeding aan haar benen]

[Dianna is in beide benen 5 keer geschoten door Lorenzo zodat ze amper kon bewegen ^^]

El Diablo.

[ En nu Lorenzo door Jason, nu kunnen ze denk ik beide niet veel meer,]

Lorenzo

De borst en armen maakten niet uit, maar nu loop ik mank door de kogels in mijn benen. Snel schiet ik met mijn gun op zijn schouders, en een paar net onder zijn nek. Dan verbind ik snel mijn benen met verband, en kijk weer rond. Tenminste één uitgeschakeld. Voorlopig..

El Diablo.

Dianna
    Ik kan de kogels er nog net uithalen en gooi ze naar Lorenzo.
    "Dacht dat je ze terugwou," zeg ik.
    Ik wikkel verband met genezend spul om me benen heen en ze voelen zo goed als nieuw, ook al zijn ze aan het bloeden.
    Ik gooi een mes in zijn maag en grinnik.
    "Je mag wel wat minder eten," grap ik.

Lorenzo

Door het vest onder mijn shirt komt het mes niet ver. Grijnzend pak ik het, en storm naar Dianna. 'Ik maak dit snel af kleine' grijns ik, en zet het mes bij haar keel.

El Diablo.

[ Reageer met Des...ik kan nu echt geen moer meer XD]

Jason

Ik voel dat ik bewusteloos raak maar nog net voordat ik knock out ga schiet ik mijn laatste kogels allemaal in zijn maag waar Dianna hem net raakte.

Lorenzo

Ik grijns, ook de kogels komen niet ver door het vest. Ik druk het mes steeds dichter tegen haar keel. 'Any last words?' grijns ik

El Diablo.

Destiny

Ik schrik van wat ik achter me hoor. Meteen draai ik me om en gooi meteen mijn mes richting Lorenzo, raak in zijn borstkas. Linkerkant. Het is misschien niet diep genoeg om hem te doodde maar diep genoeg om hem een zware verwonding opteleveren en hopelijk uitgeschakeld te zijn.