• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

Extra Info:

De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez
    - Liana June Deville
    - Mick Andrew Dobbins

Prostituees (Oneindig)
    - Melanie Zoey Sedgewick
    - Nadia Oliva Smalls
    - Valentine Rosie

Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan
    - Mick Andrew Dobbins

Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio
    - Destiny Diana Catherine Rose Lopez

Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en xMinaj offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

Rollentopic!

El Diablo.

Tyler

'Is goed' grijns ik, en hang op. 'Jongens, vanavond gaan we wat Devils vermoorden' grijns ik tegen de anderen.

El Diablo.

Destiny

Ik grijns, 'Tot zo,' zeg ik dan wanneer ik ophang. 'Vanavond zijn we eindelijk van ze af,' grijns ik dan. 'Laten we gaan,' zeg ik dan snel. Ik trek haar mijn auto mee in en rij dan snel naar huis, 'Ik ga me snel omkleden oke?' zeg ik dan.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Dianna
    Jullie moeten naar huis komen en het is code groen! sms ik snel naar Mick en Jason.
    Ik glimlach.
    "Ik ga me ook omkleden," zeg ik.

[ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 23:55 ]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Tyler

'Oké jongens! Over 25 minuten in het Hilton, en we vallen daar bij een hotelkamer even wat devils aan' grijns ik.

Alysia

'Is goed! Ik pak de wapens!' zeg ik, en loop naar de wapenkamer.

Alexis

Snel loop ik achter Alysia aan, 'ik help wel' glimlach ik.

Lorenzo

Grijnzend wacht ik op de wapens, terwijl Tyler het plan uitlegt.

El Diablo.

Jason

Ik laat mijn handen iets zakken en zoen dan verder. Ik voel mijn telefoon trillen en stop de zoen. Ik kijk boos naar mijn telefoon maar als ik zie wat Dianna heeft gestuurd ben ik meteen nuchter, 'Sorry ik moet echt gaan het is een noodgeval thuis,' zeg ik dan. Ik geef haar een kus nog op haar mond en trek Mick dan mee terug. 'Code groen dude,' zeg ik dan wanneer we in de auto naar huis zitten.

Destiny

'Is goed,' Ik trek even mijn zwarte strakke korte jurkje aan en verstop bij mijn been een mes. Ik doe mijn speciale ring aan voor dit soort noodgevallen. De diamant is speciaal geslepen.Hier kan een olifant nog een zware verwonding mee oplopen. Mijn haar doe ik gewoon los en ik stift mijn lippen nog eens rood. Ik doe snel mijn make up en verstop mijn pistool bij mijn andere been. 'Klaar,' zeg ik dan.

Jason

Als ik thuis kom met Mick zie ik Destiny al klaar. Ik ken die blik in haar ogen en snap het meteen, 'Ik wist wel dat je niks voor die gast voelde,' grijns ik dan. Ik geef haar snel een kus op haar slaap en loop dan snel naar boven om wat wapens te halen voor Mick en mij.

Alysia

Zo snel mogelijk komen we terug met stilletos, pistolen, guns en werpmessen. Oh ja, we komen vanavond van ze af.

Tyler

Als de meiden terug komen met de wapens, pakt iedereen gelijk wat hij nodig heeft. Ik stop 2 stilletos in mijn schoenen, en neem nog een pistool, een gun een 2 werpmessen mee. 'Dit wordt een bloederige nacht' grijns ik.

El Diablo.

Dianna
    "Ik kom straks weer," zeg ik.
    Ik ren snel naar mijn kamer en doe een zwart met wit jurkje aan, strapless en hij zit strak. Ik doe mijn zwarte hakken aan, niemand weet dat ik de hak ervan af kan trekken en dat het dan in een mes veranderd. Onder mijn jurkje heb ik een kogelvrije top aan en zit een pistool voor noodgevallen verstopt. Ik doe felroze lippenstift op en kijk in de spiegel. Ik doe nog oorbellen in, de kleine hangende diamanten zijn super scherp en kunnen elk levend wezen een ernstige wond bezorgen. Ik loop naar Destiny en glimlach.
    "Ik ben ook klaar," zeg ik.

Esti
    Ik zucht geïrriteerd als Jason ineens weg moet. Als hij een tijdje weg is besluit ik maar naar huis te gaan. Omdat ik dat hele eind toch nooit op hakken vol kan houden doe ik ze zodra ik de club uit ben uit en loop richting mijn huis.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[En dan ziet Esti dat haar geld allemaal weg is x] ]

El Diablo.

xMinaj schreef:
    [En dan ziet Esti dat haar geld allemaal weg is x] ]

[wie zegt dat dat geld in de kluis al het geld is? -wbw-]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[ Hahaha ]

Destiny

Ik voel even aan mijn polsen, 'Dian leen me je armbanden,' zeg ik snel en zonder antwoord pak ik ze al uit haar la. Ik trek ook snel even hogere hakken aan en doe nog even wat parfum op. Jason is ook al klaar, 'Klaar?'

Tyler

Snel rennen we naar mijn auto, en rijden in een rotvaart naar het Hilton. Eenmaal daar reserveer ik een kamer, en krijg de sleutel. De anderen zijn allemaal op hun plek, en ik ga vast in de kamer zitten. Kamer 278 babe xx typ ik grijnzend.

El Diablo.

Dianna
    "Okay," zeg ik.
    Ik glimlach, dit gaat lukken.
    "Jason als ik het teken geef moeten jullie aanvallen," zeg ik.
    "Of we hebben dan hulp nodig," voeg ik eraan toe.
    Ik haal mijn favoriete armband onder mijn kussen vandaan en glimlach. In dit ding zit er gif, als je het binnen krijgt ben je dood.

[ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 0:15 ]

Destiny

Ik grijns als ik een sms krijg, Can't wait sexy xx stuur ik dan grijnzend terug, 'Kamer 278' zeg ik dan snel. 'Kom kom kom,' zeg ik dan snel. 'Dus Dianna is degene die het dichts bij me staat ze gaat niet mee want haar mag niks overkomen begrepen!,' zeg ik dan nog tegen Jason.

[ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 0:16 ]