• Het verhaal:
    Rush City, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Dangerous Haters' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'The Death Devils'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

Extra Info:

De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als hoer of bendelid te werken.

In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Dangerous Haters'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'The Death Devils'.

Bendeleden 'Dangerous Haters' (Max. 20)
    - Alysia Chanel Avery
    - Tyler Jay Lopez
    - Daniel Rose
    - Jerlynn Molan
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

Bendeleden 'The Death Devils' (Max. 20)
    - Dianna Milena Lockhart
    - Destiny Maria Rodriguez
    - Jason Alexander Rodriquez
    - Liana June Deville
    - Mick Andrew Dobbins

Prostituees (Oneindig)
    - Melanie Zoey Sedgewick
    - Nadia Oliva Smalls
    - Valentine Rosie

Pooiers (Max. 10)
    - Tyler Jay Lopez
    - Wolf Nozaof
    - Lorenzo Ronnie Degrassio

Drugsdealers (Oneindig)
    - Jerlynn Molan
    - Mick Andrew Dobbins

Noorderlingen (Max. 10)
    - Alexis Rosie Verdine
    - Dakota Jennifer Noise
    - Esti Nicole Lovey
    - Katelynn Milla Williams
    - Diana Becxêr
    - Myra Serena Mason
    - Nathan Valencio
    - Destiny Diana Catherine Rose Lopez

Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!
    - Ja mag een nieuw topic openen, als de vorige vol is en xMinaj offline is!
    - Als je off-topic praat doe het met haakjes!

Rollentopic!

El Diablo.

Esti
    'Kom je, zegmaar, van de straat?' vraagt hij en haalt zijn hand door zijn haar. Ik schud mijn hoofd, 'nope,' antwoord ik, 'zie ik er zo uit dan?' vraag ik daarna.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Nathan.

"Helaas niet," Zegt ze. Oke.. dat is best hard. Voor haar dan. "Sorry.." Is het enigste wat ik uit kan brengen.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Dakota
    "Geeft niet," zeg ik.
    "Het is mijn schuld," zeg ik snel.
    Ik begin weer te bijten op mijn tong om mijn tranen in te houden en zet kalmpjes mijn zonnebril weer op.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Mick.
    "Nope," Beantwoord ze mijn vraag. "Zie ik er zo uit dan?" Mijn blik glijd van de andere mensen in de club naar het meisje naast me. "Nee, juist niet. Meer als een," Ik zwijg even. "Verwend kind," Mompel ik.

Esti
    'Nee, juist niet. Meer als een,' hij zwijgt even, 'verwend kind,' mompelt hij dan. Ik trek mijn wenkbrauwen op, 'dat ik rijk ben wil nog niet gelijk zeggen dat ik verwend ben,' zeg ik een beetje bits, 'of een breekbaar poppetje,' mompel ik erachteraan.

Mick.
    "Dat ik rijk ben wil nog niet gelijk zeggen dat ik verwend ben," Zegt ze met een klein bits ondertoontje. "De meeste mensen die rijk zijn, zijn ook verwend en vaak zijn de meiden allemaal bitches," Oordeel ik. "Of een breekbaar poppetje," Mompelt ze erachteraan. Ik grinnik even. "Dat is nou juist wat ik dacht," Geef ik eerlijk toe.

Esti
    'De meeste mensen die rijk zijn, zijn ook verwend en vaak zijn de meiden allemaal bitches,' oordeelt hij. 'Dat is nou juist wat ik dacht,' zegt hij als ik dat van breekbaar poppetje heb gezegd. Ik draai me nu helemaal zijn kant op, 'hoezo zie ik er uit als een "breekbaar poppetje" dan?' vraag ik met een licht uitdagende ondertoon.

Mick.
    "Hoezo zie ik er uit al een 'breekbaar poppetje' dan?" Vraagt ze met een licht uitdagende ondertoon. Die toon mag ik wel. Dat klinkt tenminste als iemand die voor zichzelf opkomt. Ik laat opnieuw mijn blik over haar lichaam glijden. "Je hebt een perfect gezichtje en je bent niet breed gebouwd," Mompel ik.

[ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 20:13 ]

Nathan.

"Geeft niet, het is mijn schuld" Zegt ze, waarna ze kalmpjes haar zonnebril weer opzet. "Het geeft wel, ik had niet zo moeten reageren" Verontschuldig ik me nog eens.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Dakota
    "Je mag reageren hoe je wilt, ik waardeer eerlijkheid," zei ik terwijl ik me schouders ophaalde, alsof het me niet echt veel deed.
    Maar het deed me wel veel, ik gedraag me dan misschien alsof het me niet kwetst, maar dat kwetst me wel. Maar beter eerlijk dan liegen, de waarheid doet maar even pijn en een leugen voor altijd.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Esti
    Hij laat zijn blik over mij heen glijden. 'Je hebt een perfect gezichtje en je bent niet breed gebouwd,' mompelt hij. Ik lach even, 'dat vat ik maar als een compliment,' grinnik ik, 'ik ben Esti trouwens,' stel ik mezelf voor,' en ja, ik weet het aparte naam, maarja Blame Niall my parents for that,'

Mick.
    "Dat vat ik maar op als een compliment," Grinnik ze. "Ik ben Esti, trouwens," Stelt ze zich voor, en ik lach even. "Dat doet me denken aan een sneewman," Lach ik. "En ja, ik weet het is aparte naam, maarja my parents choose for that," Ik kijk haar aan. "Ik ben Mick. Een simpele naam," Stel ik mezelf voor.

Esti
    'Ik ben Mick. Een simpele naam,' stelt de jongen zichzelf voor. Ik bijt op mijn onderlip en kijk even naar de dansvloer, 'zin om te dansen?' vraag ik dan.

Lorenzo

Terwijl ik ergens in club Star mijn wodka drink, hou ik Esti in de gaten. Net uit het hoerenhuis, en ze neem nu al The Death Devils in vertrouwen. Zo dom, maar ik denk dat ze me wel in de gaten heeft.

El Diablo.

Esti
    Ik zucht even als ik Lorenzo zie zitten. 'Wacht even,' mompel ik tegen Mick waarna ik naar Lorenzo loop, 'is er iets?'