• Soms hé, dan word ik echt gek van mezelf. Dan heb ik honger en denk ik fuck it , 1 ding maakt ook niet uit, maar dan later heb ik weer spijt baal ik , en heb ik weer honger D; . En zo gaat het dus door. En ik wil juist nu gezond zijn pff .. Ik wil graag gezond eten ens , can someone help me ..?):


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Eet fruit?


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Eet fruit, brood of yoghurt ofzo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Meestal heb ik zoiets van; Ik wil eten.. Dat wil ik hebben ;D
    Heb ik het gepakt.. Zit ik er mee in me hand met de gedachte; Waarom had ik dit ook al weer gepakt?


    En ohw ehm ja.. ehm fruit.. yoghurt.. die ene lekkere koekjes die gezond zijn als goed is ehm.. kom even niet meer op die naam..

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 0:14 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    kauwgom? en als je honger hebt moet je gewoon een komkommer opeten :9~


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Dat is menselijk, want ik heb daar ook last van :X


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    MarchHare schreef:
    Eet fruit?

    Begin met je tussendoortjes te vervangen door gezonde dingen. Doordat je nog een heel stevige maaltijd hebt, ga je minder naar koeken en dergelijke willen grijpen. Schakel nadat je dit al wat gewoon bent pas over naar gezonde maaltijden.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Als ik me verveel krijg ik honger.


    Team fruit.

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 8:46 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Fruit, noten, kauwgom.
    Dat eet je best^^ of gewoon een glas water drinken.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ga voor gezondere tussendoortjes (:
    Fruit, sultana's (maar dan maar eentje per keer), ontbijtkoek, één liga of iets anders in die richting.
    Ik ga nu naar een diëtiste en die heeft me geleerd dat een tussendoortje max. 150 calorieën zou moeten zijn, dus daar zou je naar kunnen kijken en dan kan je meerdere tussendoortjes van minder calorieën nemen?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.