• Gegroet.

    Ik mag een trailer wedstrijd starten en ik zoek mensen die een trailer wensen. Dan laat ik de deelnemers een trailer maken voor jouw story en dan hoef jij enkel te zeggen welke trailer het best bij je story past. Je mag daarna ook de trailer innen voor je story, want het zou nogal nutteloos zijn om een trailer te maken voor niemand. Heb je interesse in een trailer, laat dan volgende gegevens na:

    * Een korte, maar bondige samenvatting zodat de maker weet wat hij precies van je trailer moet maken. Indien je niet alles van je story wilt vrijgeven in dit topic mag een bondigere beschrijving in PB worden doorgestuurd.
    * Eventueel welke achtergrondmuziek die je wilt (let op dat er voor auteursrechten zijn op audio, dus kom bv niet met de nieuwste hit van Rihanna af)
    * Welke beelden je er eventueel in wilt. Dit door de link te plaatsen + de tijdstippen. (probeer hier die lengte van het filmpje minimaal te houden, want downloaden vraagt veel geheugen)
    * Wat er van tekst eventueel allemaal op moet.

    Wachtlijst:
    Philyra
    LOVExYOU1
    Yoda
    Jepson
    Maitresse
    Winterwerp
    Zailled
    Payned


    Er komt maar 1 trailer per ronde aan bod, dus sommige zullen een tijdje moeten wachten. Ik ga proberen zoveel mogelijk de volgorde van de lijst te respecteren, maar ik probeer zo veel mogelijk een verschillend thema aan te gaan, als iedereen met bv 1D afkomt, zullen andere mensen voorrang krijgen. Ook kijk ik zelf eerst of de trailer geschikt is om te maken en ik geen onmogelijke dingen vraag aan de deelnemers.

    Indien je interesse hebt om mee te doen met de wedstrijd kan je je hier aanmelden.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 20:54 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Als je nu héél even de moeite doet om de link te kopiëren en die in de URL-balk te plakken, dan zie je dat.
    En als je zelfs dat te veel moeite gevraagd vindt, kan je hier klikken.
    Mijn excuses. Ik ben ook bezig met dingen voor school en refresh heel de tijd. Moest je de inleiding goed gelezen hebben, staat er wat ze allemaal moet posten en dat doet zij anders ook niet. Ik ben toch beleefd en vraag het vriendelijk aan haar. Als ze geen antwoord zou geven, ging ik vanavond wel zelf eens kijken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)
    Mijn excuses. Ik ben ook bezig met dingen voor school en refresh heel de tijd. Moest je de inleiding goed gelezen hebben, staat er wat ze allemaal moet posten en dat doet zij anders ook niet. Ik ben toch beleefd en vraag het vriendelijk aan haar. Als ze geen antwoord zou geven, ging ik vanavond wel zelf eens kijken.


    Ja, maar als je nu gewoon gekeken had, had je ook een antwoord gehad op je vraag of er een samenvatting was... En het klopt dat ze niet heeft gepost wat in de inleiding staat, maar dan vind ik het nog altijd een onnodige vraag.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    * Een korte, maar bondige samenvatting zodat de maker weet wat hij precies van je trailer moet maken. Indien je niet alles van je story wilt vrijgeven in dit topic mag een bondigere beschrijving in PB worden doorgestuurd. Ana Ria gaat al zeven jaar na dezelfde psycholoog. Maar dan krijgt ze plots een nieuwe, ene Louis Tomlinson. Het wordt intiem, maar dan gebeurt er iets. Klik.
    * Eventueel welke achtergrondmuziek die je wilt (let op dat er voor auteursrechten zijn op audio, dus kom bv niet met de nieuwste hit van Rihanna af) Je mag Wake Me Up van Ed Sheeran gebruiken, of Kiss Me van hem.
    * Welke beelden je er eventueel in wilt. Dit door de link te plaatsen + de tijdstippen. (probeer hier die lengte van het filmpje minimaal te houden, want downloaden vraagt veel geheugen) Geen beelden, sorry.
    * Wat er van tekst eventueel allemaal op moet. De naam van de story en mijn naam (Selina) moeten er zeker in. De rest maakt ni
    et veel uit.

    Oeps, ik had niet door dat je zo'n lijst moest invullen :X sorry !

    * Een korte, maar bondige samenvatting zodat de maker weet wat hij precies van je trailer moet maken. Indien je niet alles van je story wilt vrijgeven in dit topic mag een bondigere beschrijving in PB worden doorgestuurd:
    ik heb je de link gegeven van mijn story en in de inleiding staat de globale verhaallijn.
    * Eventueel welke achtergrondmuziek die je wilt (let op dat er voor auteursrechten zijn op audio, dus kom bv niet met de nieuwste hit van Rihanna af) liefst een redelijk onbekend liedje, en liefst piano-muziek.
    * Welke beelden je er eventueel in wilt. Dit door de link te plaatsen + de tijdstippen. (probeer hier die lengte van het filmpje minimaal te houden, want downloaden vraagt veel geheugen)
    dat mag je helemaal zelf kiezen!
    * Wat er van tekst eventueel allemaal op moet.
    Alleen de titel en mijn username


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Titel: In love with the prince of darkness
    Beschrijving story: Het gaat over Irina van Helsing, docher van de bekende Abraham van Helsing en Anna Valerious. Haar ouders stonden bekend als twee uitstekende vampierenjagers, maar helaas werden ze vermoord door niemand minder dan Vladimir Dracula. Irina groeide op in een weeshuis en keerde op haar 18de verjaardag terug naar haar geboortedorp om Dracula op te sporen en te doden. Ze krijgt onderdak van Carl, een vroegere vriend van haar vader. Carl heeft een zoon die twee jaar ouder is dan Irina en gevoelens heeft voor de mooie dame. Als Irina in contact komt met de enige echte graaf Dracula, komt ze er achter dat haar vader nog leeft. Irina leert Dracula kennen en wordt hopeloos verliefd. Maar wat als ze in een tweestrijd zit met zichzelf? Wie zal ze kiezen, Nikolay, de zoon van Carl of de beruchte graaf Vladimir Dracula.
    Achtergrondmuziek: Iets avontuurlijks en alleen instrumentaal. Zo'n liedje waardoor je zelf zin krijgt in avontuur.
    Filmjes: Van 0:26 tot 0:41, van 00: tot 0:16, Dit hele stukje, Van het begin tot de muziek begint te spelen....er moeten normaal gezien nog filmpjes bij van Dracula 2000 maar mijn youtube weigert plots om mee te werken(no_chears).
    Tekst: Maakt niet uit wat er staat, als het maar Engelstalig is en past bij de beschrijving.
    Extra: De vrouw in de filmpjes is Irina, de blonde knul is Nikolay en de filmpjes van de krullenbol met zwarte haren uit Dracula 2000 is Dracula.

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 15:52 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Titel story: Strenght.
    Kleine uitleg: Het is eigenlijk iets voor mijn school, maar dat maakt niet uit verder, toch? Het komt op hetzelfde neer. Strength gaat over de kracht die in jezelf ligt, de kracht die jij nodig had om te worden wie je nu bent. Mijn strength is Zilfia's Hoeve, een manege gelegen aan de rand van Houten.
    Groen scherm aan het begin: Ja
    Zwart wit/kleur:Da's geheel aan jou. Ik kan namelijk niet zien wat er het beste bij past.
    Mensen die wat zeggen in de trailer *niet verplicht*: Kun je alleen dat verhaaltje eruit halen? (:
    Eventuele filmpjes *niet verplicht*:O1
    O2
    O3
    O4

    Eventuele achtergrondmuziek *niet verplicht*: Een beetje een mysterieus muziekje
    Eventuele tekst *niet verplicht*:You don't need to be strong..You just have to find yóur strength.
    Eventuele wensen *niet verplicht*: Aan het einde heel groot en sierlijk : Strength


    ^, bovenstaande is gekopieerd. Wi

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 15:45 ]


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik zoek er een , voor een nieuw 1D horror verhaal.


    Firm believer of all that is magic

    *One Direction neemt een break en gaat op vakantie in een groot landhuis. Op het eerste opzicht is er niks mis mee, tot er aantrekkingen van een geest zijn en sommige jongens hun gevoelens niet kunnen bedwingen.

    *Een beetje een drama achtergrond

    *Beelden komen later!

    *De titel natuurlijk: He could save us||One Direction
    Een beetje het verhaal in korte lijnen.


    Firm believer of all that is magic

    Jepson schreef:
    * Een korte, maar bondige samenvatting zodat de maker weet wat hij precies van je trailer moet maken. Indien je niet alles van je story wilt vrijgeven in dit topic mag een bondigere beschrijving in PB worden doorgestuurd. Ana Ria gaat al zeven jaar na dezelfde psycholoog. Maar dan krijgt ze plots een nieuwe, ene Louis Tomlinson. Het wordt intiem, maar dan gebeurt er iets. Klik.
    * Eventueel welke achtergrondmuziek die je wilt (let op dat er voor auteursrechten zijn op audio, dus kom bv niet met de nieuwste hit van Rihanna af) Je mag Wake Me Up van Ed Sheeran gebruiken, of Kiss Me van hem.
    * Welke beelden je er eventueel in wilt. Dit door de link te plaatsen + de tijdstippen. (probeer hier die lengte van het filmpje minimaal te houden, want downloaden vraagt veel geheugen) Geen beelden, sorry.
    * Wat er van tekst eventueel allemaal op moet. De naam van de story en mijn naam (Selina) moeten er zeker in. De rest maakt ni
    et veel uit.
    Je moet wat specifieker zijn in je samenvatting. We moeten je verhaallijn wat meer weten. Dat mag via pb als je het hier niet wilt zetten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zialled schreef:
    *One Direction neemt een break en gaat op vakantie in een groot landhuis. Op het eerste opzicht is er niks mis mee, tot er aantrekkingen van een geest zijn en sommige jongens hun gevoelens niet kunnen bedwingen.

    *Een beetje een drama achtergrond

    *Beelden komen later!

    *De titel natuurlijk: He could save us||One Direction
    Een beetje het verhaal in korte lijnen.
    Idem bij jou, we moeten je verhaallijn beter kennen. Als je het hier niet wilt posten, mag het via pb.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    * Een korte, maar bondige samenvatting zodat de maker weet wat hij precies van je trailer moet maken. Indien je niet alles van je story wilt vrijgeven in dit topic mag een bondigere beschrijving in PB worden doorgestuurd.Ashley Samantha Parker is de vriendin van Niall James Horan, die na twee maanden eindelijk de moed vindt om het bekend te maken. Zoals Ashley al verwacht had krijgt ze een heleboel haat over zich heen. Tegenover Niall doet ze alsof er niets aan de hand is en ze zich er niets van aan trekt, maar op een keer wordt het haar teveel. Ze kan het niet meer aan & maakt het uit met Niall. Niall is hier kapot van en besluit zijn 'belofte' na te komen "I would give up Nando's for her and maybe even the band, if I have to." en vertelt dat hij uit de band stapt om de relatie met zijn vriendin te redden.
    * Eventueel welke achtergrondmuziek die je wilt (let op dat er voor auteursrechten zijn op audio, dus kom bv niet met de nieuwste hit van Rihanna af) Maakt niet uit. (:
    * Welke beelden je er eventueel in wilt. Dit door de link te plaatsen + de tijdstippen. (probeer hier die lengte van het filmpje minimaal te houden, want downloaden vraagt veel geheugen) Geen beelden, sorry.
    * Wat er van tekst eventueel allemaal op moet. De titel & "I would give up Nando's for her and maybe even the band, if I have to." Verder maakt het niet echt uit.

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 18:59 ]


    I like boys who drive cars too slow.

    Sup w/ all the 1D oô
    Ik weet iig al dat ik geen 199873456778 filmpjes van hen ga downloaden ...

    Er komt maar 1 trailer per ronde aan bod, dus sommige zullen een tijdje moeten wachten. Ik ga proberen zoveel mogelijk de volgorde van de lijst te respecteren, maar ik probeer zo veel mogelijk een verschillend thema aan te gaan, als iedereen met bv 1D afkomt, zullen andere mensen voorrang krijgen. Ook kijk ik zelf eerst of de trailer geschikt is om te maken en ik geen onmogelijke dingen vraag aan de deelnemer.


    Is het nu wel zeker dat ik dan aan de beurt kom, want ik had me bij jou ook ingeschreven voor een Cover en toen zou ik eigenlijk bij ronde 5 aan de beurt zijn, maar toen ging je ineens niet meer van die lijst gebruiken. Dus het zou jammer zijn als het deze keer weer zo gaat. ):


    I like boys who drive cars too slow.

    Payned schreef:
    (...)

    Is het nu wel zeker dat ik dan aan de beurt kom, want ik had me bij jou ook ingeschreven voor een Cover en toen zou ik eigenlijk bij ronde 5 aan de beurt zijn, maar toen ging je ineens niet meer van die lijst gebruiken. Dus het zou jammer zijn als het deze keer weer zo gaat. ):

    Dat was omdat ze teveel mensen had en te weinig tijd. En ik denk ook niet dat al deze voorgestelde trailers gaat maken, want anders zou het allemaal 1D zijn.

    Payned schreef:
    (...)

    Is het nu wel zeker dat ik dan aan de beurt kom, want ik had me bij jou ook ingeschreven voor een Cover en toen zou ik eigenlijk bij ronde 5 aan de beurt zijn, maar toen ging je ineens niet meer van die lijst gebruiken. Dus het zou jammer zijn als het deze keer weer zo gaat. ):
    Niet iedereen zal aan de beurt komen, das een feit. Ik denk dat ik mss 6 rondes ga doen, dit afhankelijk van de deelnemers. Ik kijk zelf welke trailers kunnen en welke niet. Als jouw verhaal een van die moeilijke gevallen is en geen inhoud heeft voor een trailer, dan is de kans groot dat het niks wordt. Er komt zeker maar maximun één 1D trailer en dat is dan nog niet zeker. Het is nogal behoorlijk moeilijk om deftige beelden van die gastjes te zoeken. Ik weet op voorhand al wat ik wil berijken met de wedstrijd, vandaar dat ik ook die mededeling plaatste in de beginpost.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?