• © Copyright Pavarotti

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

Ich liebe dich 27.12.23

Mary

"Het eerste dat mij opviel aan jou, waardoor je me opviel waren je haren. Ze zijn zo... glanzend en aaibaar. Maar ik kan niet zeggen dat ik echt op een uiterlijk kenmerk verliefd geworden ben. Het is gewoon, nouja, alles."
    "Glanzend en aaibaar?"
    Ik kijk hem even grinnikend aan.
    "Als jij het zegt. En uiteraard, nu ben ik verliefd op alles aan jou. Alles."
    Ik bijt even op mijn lip en druk mijn lippen op de zijne.
    "Normaal kan ik geen vijf seconden stilzitten, maar hier zo liggen met jou," ik zucht even verliefd, "er is niets dat ik leuker vind."

But I still have this faith in the truth of my dreams.

[Lol zie zo Piet de weerman op sbs 6, is hij in Purmerend waar ik dus woon xD]

[ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 22:45 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Arion

"Glanzend en aaibaar? Als jij het zegt. En uiteraard, nu ben ik verliefd op alles aan jou. Alles. Normaal kan ik geen vijf seconden stilzitten, maar hier zo liggen met jou, er is niets dat ik leuker vind."
    Ik lach even.
    "Ik kan wel een paar dingen bedenken." Ik druk teder mijn lippen op die van haar en laat een hand in haar haren glijden. Ik kruip wat dichter tegen haar aan.

Irial

Ik lach even wanneer ik Kyle de leraar zie doodschieten met zijn ogen om vervolgens mokken op zijn stoel te blijven zitten.
    "Ooooh, liefjeee. Niet boos zijn, na de les ben ik weer helemaal van jou," lach ik. Ik werp hem een kusje toe maar probeer dan mijn aandacht weer bij de les te krijgen. Het is leuk en de leerkracht heeft al subtiel laten merken dat hij het koppeltjesgedoe maar niks vindt.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

"Ik kan wel een paar dingen bedenken."
    Blozend giechel ik en beantwoord teder zijn kus.
    "Dit is inderdaad nog fijner," zeg ik zacht tegen zijn lippen.
    Ik leg mijn hand op zijn wang en streel zacht met mijn wijsvinger, eerst over zijn wang, en dan in zijn hals, en weer terug. Ik druk enkele kusjes op zijn lippen, om hem daarna weer iets langer te zoenen.

Kyle

"Ooooh, liefjeee. Niet boos zijn, na de les ben ik weer helemaal van jou." Lacht Irial. Hij werpt me een kusje toe, ik glimlach even naar hem. Waarna hij zijn aandacht weer op de les vestigt.
    Ik doe opnieuw mijn benen weer over elkaar en ga geïrriteerd, zoals dat genoemd word, in gay houding zitten.

Hale Clevement

Ik negeer de blikken van Kyle en hervat me.
    "Goed, het is zo pauze dus dat komt mooi uit." Zeg ik en ga op een hoge kruk zitten. Ik kijk even lachend naar Irial, en laat mijn ogen even naar Kyle gaan. Volgens mij denken die twee 24/7 aan elkaar. Maar in mijn les wil ik liever de aandacht op andere dingen dan op elkaar.

Ich liebe dich 27.12.23

Arion

"Dit is inderdaad nog fijner," fluistert ze tegen mijn lippan aan. Ze legt een hand op mijn en wang om vervolgens haar wijsvinger over mijn wang, in mijn hals en weer terug te laten glijden. Ze geeft me een paar kleine kusjes en drukt dan haar lippen langer op de mijne.
    Ik kus haar nog even terug en maak dan mijn lippen voorzichtig los van de hare.
    "We hebben een pottenkijker," fluister ik zacht. Ik tel af van drie naar nul op mijn vingers en net wanneer ik klaar ben hoor ik Auryn's stem.
    "I-ik ben wakker," zegt ze aarzelend. Ik ga rechtop zitten en trek Mary ook overeind maar hou wel een arm overeind. Met mijn vrije hand sla ik op de zetel.
    "Kom maar," zeg ik met een aanmoedigende glimlach. Mijn zusje twijfelt geen moment en komt op ons afgestormd. Ze komt half voor ons, half tussen ons in zitten. Ik druk een kusje op haar voorhoofd en merk dat haar temperatuur al flink gedaald is.

Irial

Ik schud lachend mijn hoofd wanneer Kyle toch terug besluit te mokken.
    "Goed, het is zo pauze dus dat komt mooi uit," zegt de docent om vervolgens op een kruk te gaan zitten. Ik kijk even om me heen en merk dat Isa nog steeds niet terug is. Ik wil vragen of ik even moet gaan kijken wat er is maar bedenk me dan dat sommige mensen vinden dat ik me teveel moei. Ik glimlach even naar Charlotte naast me en weet niet wat te doen.
    "Mag ik even naar het toilet?" vraag ik dan maar.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Lol hoor mijn ma, je mag ook nog even blijven zitten. Ik zeg ja graag!!! xD Ga dus nog niet, whaha. Droog had ik net dat bericht verzonden -,-.]

[ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 23:19 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Mary

"We hebben een pottenkijker."
    Ik schrik even wanneer hij me mee rechttrekt, maar dan kijk ik glimlachend naar Auryn. Ze komt tussen ons in zitten en ik geef haar een knuffel.
    "Voel je je al wat beter?" vraag ik bezorgd.

Hale Clevement

"Mag ik even naar het toilet?" Hoor ik Irial ineens vragen.
    "Ja natuurlijk, maar alleen toch? Kyle hoeft niet mee te gaan hé." Zeg ik, omdat ik Kyle al zag opwippen. Hij laat zich geërgerd weer in zijn stoel zakken.

[ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 23:24 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Arion

Mary geeft Auryn een knuffel en ik zit weer te glimlachen zonder het te beseffen.
    "Voel je je al wat beter?" vraagt ze. De bezorgdheid in haar stem is duidelijk. Ik raak er helemaal vertederd door.
    Auryn knikt zachtjes maar toch wikkel ik het deken om haar heen. Ik aai even over haar haren.
    "Heb je honger?" vraag ik zacht. Ze schudt haar hoofd en trekt haar neus op.
    Precies nog niet helemaal in orde, normaal vreet ze ons ouders de oren van het hoofd.
    Ik trek haar een beetje tegen me aan.

Mary

Ik kijk hen even aan en wens, net als vroeger, weer dat ik ook een zusje of broertje had. Ik staar een beetje afwezig voor me uit, en draai de ring enkele keren rond mijn vinger. Ondertussen bijt ik even op de binnenkant van mijn wang, wat ik altijd doe wanneer ik nadenk.

Irial

"Ja natuurlijk, maar alleen toch? Kyle hoeft niet mee te gaan hé," zegt de leerkracht. Ik trek niet-begrijpend een wenkbrauw op.
    "Ja, dat kan ik zelf wel. Het was niet de bedoeling dat hij zou meegaan," zeg ik zo rustig mogelijk. Ga nou niet overdrijven hé, kerel.
    Ik wandel het lokaal uit en moet niet ver wandelen voor ik Isa zie. Voorzichtig ga ik naast haar zitten.
    "Hé," zeg ik zachtjes.

Hale Clevement

"Ja, dat kan ik zelf wel. Het was niet de bedoeling dat hij zou meegaan." Zegt Irial op wat ik zei. Ik maak een ga-maar gebaar en hij loopt het lokaal uit. Ondertussen heb ik alweer een blik van Kyle opgevangen.
    "Je mag gerust zeggen wat je dwars zit." Zeg ik en kijk hem aan.

Kyle

"Je mag gerust zeggen wat je dwars zit." Zegt Mr Cleve waneer hij merkt dat ik hem weer een boze blik stuur.
    "Jou..." Mompel ik zacht en ontwijk zijn blik waarna ik naar buiten ga zitten kijken.

Isabelle

"Hé." Hoor ik iemand zeggen, ik kijk op en zie Irial naast me zitten.
    "Hoi." Zeg ik en zucht even. Ik friemel wat aan mijn mouw en kijk dan even naar Irial en weer terug.

Ich liebe dich 27.12.23

[Lol Kyle mag hem echt niet volgens mij. xD]

Ich liebe dich 27.12.23

Arion

Vanuit mijn ooghoeken zie ik Mary met haar ring spelen en iets geks doen met haar wang. Ik por haar zachtjes in haar zij.
    "Poohbeer, waar denk je aan, malle ouwe beer?" vraag ik lachend.
    Ondertussen aai ik zachtjes over Auryn's hoofd. Het gaat als vanzelf.
    Ik kan niet wachten tot ik zelf een gezinnetje heb.

Irial

"Hoi," zegt Isa met een zucht.
    Ze lijkt nogal nerveus en kijkt me even aan om vervolgens weer weg te kijken. Ik schuif een klein beetje bij haar vandaag en zak wat onderuit om zelf een ontspannen indruk te geven.
    "Lastig momentje binnen?" vraag ik zacht.
    Ik glimlach even.