• Zeiktopic. (Voorafgaande waarschuwing)

    Hai.


    Ik moet zo'n project van Wiskunde af hebben donderdag, en ik doe dat samen met een klasgenoot van me. Maar het moet dus met Excel en dat begrepen we allebei niet. Zij ging naar huis en ik vroeg aan mijn vader of hij me kon helpen. Nou, heeft hij me goed geholpen, en hebben we het samen afgemaakt. Vond ik best fijn. Ik ging dat dus zeggen tegen mijn klasgenoot, en zij ging allemaal vieze dingen over mijn vader zeggen enzo, en dat ze met hem naar bed is geweest, en ook dat hij geen wiskunde kan enzo. Nou sorry, hij heeft wel wiskunde gestudeerd hoor. Was als grapje, maar ik vind het totaal niet grappig. Toen hadden we pauze, en ik zei tegen haar dat ze daarmee moest kappen. En toen ging zij lekker 'Doei!' kei hard in mijn oor schreeuwen. Ik zei toen niks meer en begon ze de hele tijd tegen mijn andere vriendin te zeggen dat er een meisje staat die niks zegt en boos doet.

    Nou ben ik best boos op haar, en heb eigenlijk helemaal geen zin om op het project te zetten dat wij het samen hebben gemaakt. Ze heeft ook namelijk niks gedaan met dat project.
    Maar moet ik dat wel doen?

    --> Ze is heel kinderlijk en denkt dat ze alles kan maken enzo. Toen ze bij mij thuis was om af te spreken, pakte ze zomaar macaroni uit onze kast en begon die rauw te eten. Daarna bleef ze maar doorzeuren of ze meer mocht. Volgens mij is ze niet helemaal honderd procent in orde.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 16:43 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Maar, jouw vader heeft het gedaan. Dan heb jij toch ook niet veel gedaan? :'D Ik zou niet zo moeilijk doen en gewoon zeggen wat jij hebt gedaan en wat zij heeft gedaan, maar niet zeggen dat zij niks heeft gedaan want daar komt alleen maar ruzie van :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik zou naar je mentor gaan en naar je wiskundedocent, want zoals zij doet kan gewoon niet, klaar. Het is een project om te samen maken en zij heeft niks gedaan (eigenlijk heeft je vader alles gedaan) en om dan dat soort dingen over je vader te zeggen, kan ook niet, want hij heeft jullie wel geholpen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wtf zegt zij wel allemaal niet? o.o


    Full of envy behind that anonymous mask

    Wait, what; ze heeft gezegd dat ze met je vader naar bed is geweest?


    ars moriendi

    Eledhel schreef:
    Maar, jouw vader heeft het gedaan. Dan heb jij toch ook niet veel gedaan? :'D Ik zou niet zo moeilijk doen en gewoon zeggen wat jij hebt gedaan en wat zij heeft gedaan, maar niet zeggen dat zij niks heeft gedaan want daar komt alleen maar ruzie van :'D


    Nee, dat zei ik verkeerd. Ik heb natuurlijk ook wel veel gedaan enzo... Anders zou ik dat heus niet zeggen(krul)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Kuyt schreef:
    Wait, what; ze heeft gezegd dat ze met je vader naar bed is geweest?



    Ja. Dat vindt ze grappig...
    Mijn vriendinnen zijn allemaal wel kinderachtig in die dingen enzo. Ze kwamen niet meer bij van het lachen. Ik ben blij dat ik nog andere vriendinnen heb in dezelfde klas die wel normaal doen, en het tenminste eens zijn dat ik haar stom vind, wat zijzelf ook vinden.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Dit is de zoveelste keer dat ik dit aan iemand vraag: Is dit wel je 'vriendin'?
    Ik raad je trouwens aan wat andere zeggen: ga naar je leraar enzo... Dit kan echt niet.


    Deep inside, I've never felt alive

    You got a hell of kind psycho girl. ( Ik had dat ineens in mijn hoofd toen ik je verhaals las )

    Maar in ieder geval, ben helemaal ermee eens met ColouredWind. Vertel het tegen je mentor en je wiskundedocent over je project.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Mijn moeder heeft naar haar moeder gebeld en alles gezegd enzo, dat ik het heel stom vond hoe ze deed.
    Maar ik ken haar, en zij gaat morgen gewoon doen alsof er niks aan de hand is.
    --> Dit topic kan gesloten worden. Probleem min of meer opgelost.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    lekker kind. even zeggen dat je met je vaders vriendin naar bed bent geweest. als ik dat bij mij zou gebeuren en ik zou dat tegen mn vader zeggen zou hij flippen en serieus naar dat kind dr huis gaan :')
    zeg tegen die leraar dat ze geen fuck gedaan heeft. als hij je niet gelooft kan hij zo je vader opbellen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Slap her, hard.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the