Zeiktopic. (Voorafgaande waarschuwing)
Hai.
Ik moet zo'n project van Wiskunde af hebben donderdag, en ik doe dat samen met een klasgenoot van me. Maar het moet dus met Excel en dat begrepen we allebei niet. Zij ging naar huis en ik vroeg aan mijn vader of hij me kon helpen. Nou, heeft hij me goed geholpen, en hebben we het samen afgemaakt. Vond ik best fijn. Ik ging dat dus zeggen tegen mijn klasgenoot, en zij ging allemaal vieze dingen over mijn vader zeggen enzo, en dat ze met hem naar bed is geweest, en ook dat hij geen wiskunde kan enzo. Nou sorry, hij heeft wel wiskunde gestudeerd hoor. Was als grapje, maar ik vind het totaal niet grappig. Toen hadden we pauze, en ik zei tegen haar dat ze daarmee moest kappen. En toen ging zij lekker 'Doei!' kei hard in mijn oor schreeuwen. Ik zei toen niks meer en begon ze de hele tijd tegen mijn andere vriendin te zeggen dat er een meisje staat die niks zegt en boos doet.
Nou ben ik best boos op haar, en heb eigenlijk helemaal geen zin om op het project te zetten dat wij het samen hebben gemaakt. Ze heeft ook namelijk niks gedaan met dat project.
Maar moet ik dat wel doen?
--> Ze is heel kinderlijk en denkt dat ze alles kan maken enzo. Toen ze bij mij thuis was om af te spreken, pakte ze zomaar macaroni uit onze kast en begon die rauw te eten. Daarna bleef ze maar doorzeuren of ze meer mocht. Volgens mij is ze niet helemaal honderd procent in orde.
[ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 16:43 ]
"I solemnly swear that i am up to no good."