• Hallo allemaal,
    plaats in deze topic hoe jij over je ex heen bent gekomen.
    Wat heb jij gedaan in de tijd dat jij verdrietig was?
    Plaats het allemaal hier!


    Vas Happening.

    Schrijven. Slapen. Veel cola drinken ^^. Muziek luister tot ik er bij neer veel en alles boven al, douchen. Lekkere, lange douchebeurten <3


    ' Nyctophilia '

    Ehhh, ik heb het zelf uitgemaakt, maar ik moest wel een grote stap zetten om het uit te maken. Verderrest ben ik gewoon een tijdje niet met hem omgegaan...


    Deep inside, I've never felt alive

    Eevee schreef:
    Schrijven. Slapen. Veel cola drinken ^^. Muziek luister tot ik er bij neer veel en alles boven al, douchen. Lekkere, lange douchebeurten <3


    Heeft het uiteindelijk geholpen?
    En hoelang duurde het voor je erover heen was.


    Vas Happening.

    Aife schreef:
    Ehhh, ik heb het zelf uitgemaakt, maar ik moest wel een grote stap zetten om het uit te maken. Verderrest ben ik gewoon een tijdje niet met hem omgegaan...


    Dat was vast moeilijk geweest of niet?


    Vas Happening.

    Chocola eten en lol maken met vriendinnen.(:
    En schrijven , dat hielp ook.
    Duurde twee wekeb ofzo voor het me niet zoveel meer kon schelen maar ik dacht nog heel lang aan de leuke tijden en dan voelde het nog wel klote --'

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 23:15 ]


    The universal language of art.

    Toen ik verdrietig was ging ik huilen :') Ik heb heel veel gehuild maar dat werkt voor mij. En tja ik ben over hem heen gekomen door middel van tijd. Gewoon het tijd geven en dan komt het wel goed. Maar eerlijk gezegd denk ik dat ik nooit echt over hem heen kom omdat hij zoveel voor mij heeft betekent. Maar dat is niet erg vind ik. (:


    -

    ZAYNISCUTE schreef:
    (...)

    Heeft het uiteindelijk geholpen?
    En hoelang duurde het voor je erover heen was.


    Het heeft zeker geholpen, alleen was hij niet echt mijn vriendje, laten we zo zeggen.
    Alleen ik vind hem nog wel wat leuk, en hij mij ook nog een beetje maar er is nog een anders meisje die hij leuk vind.
    Het duurde een paar weekjes, maar ach, it's worth it.


    ' Nyctophilia '

    Me is er nogsteeds niet over maar de dingen die ik doe:

    Met geliefden praten
    Muziek Luisteren
    Schrijven
    Foto's kijken van Celeb Crushes (A)
    And Watching movies

    ZAYNISCUTE schreef:
    (...)

    Dat was vast moeilijk geweest of niet?

    Ik ga ervan uit dat je het hebt over het uitmaken (cat)
    Mwa, mijn moeder heeft me zowat gedwongen, omdat hem anders aan het lijntje hield. Ik durfde hem eigenlijk niet te kwetsen...
    Maar het voelde wel een stuk beter daarna....


    Deep inside, I've never felt alive

    Uch, deels ben ik wel over die klootzak heen; want hij ging vreemd. Maar een ander deel van mij zal niet over hem heenkomen. Hij betekende echt superveel voor me. Maar het boeit niet, ik praat never meer met 'm.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 23:19 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eh, je moet steeds meer de slechte kanten van diegene inzien. Ik heb het dan misschien uitgemaakt met mijn ex, maar ik ben er uiteindelijk zo blij mee. Je moet je gewoon focussen op zijn slechte eigenschappen, dan is het makkelijker om er overheen te komen.

    Aife schreef:
    (...)
    Ik ga ervan uit dat je het hebt over het uitmaken (cat)
    Mwa, mijn moeder heeft me zowat gedwongen, omdat hem anders aan het lijntje hield. Ik durfde hem eigenlijk niet te kwetsen...
    Maar het voelde wel een stuk beter daarna....


    Ja bedoelde het uitmaken.
    Het is moeilijk om het uit te maken omdat je niet weet hoe je het moet doen, je wilt die gene niet kwetsen.


    Vas Happening.

    Genius schreef:
    Toen ik verdrietig was ging ik huilen :') Ik heb heel veel gehuild maar dat werkt voor mij. En tja ik ben over hem heen gekomen door middel van tijd. Gewoon het tijd geven en dan komt het wel goed. Maar eerlijk gezegd denk ik dat ik nooit echt over hem heen kom omdat hij zoveel voor mij heeft betekent. Maar dat is niet erg vind ik. (:


    Huilen kan soms idd helpen.
    En de tijd zal de wonden helen.
    Als je echt veel om iemand hebt gegeven dan kan je die gene nooit volledig vergeten..
    Love hurts..


    Vas Happening.

    Stinson schreef:
    Eh, je moet steeds meer de slechte kanten van diegene inzien. Ik heb het dan misschien uitgemaakt met mijn ex, maar ik ben er uiteindelijk zo blij mee. Je moet je gewoon focussen op zijn slechte eigenschappen, dan is het makkelijker om er overheen te komen.


    Klopt dat deed ik ook, het helpt idd.


    Vas Happening.

    Niet :W *volgt tips*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen