• Hallo allemaal,
    plaats in deze topic hoe jij over je ex heen bent gekomen.
    Wat heb jij gedaan in de tijd dat jij verdrietig was?
    Plaats het allemaal hier!


    Vas Happening.

    Ik heb geen ex. :X


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Heel negatief denken over hem, veel huilen, en veel afleiding zoeken :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Heel negatief denken over hem, veel huilen, en veel afleiding zoeken :)


    Idd dat helpt zeker.


    Vas Happening.

    ik was degene die het uitmaakte.. maar ik vond het wel moeilijk om het te doen, ik kan er niet tegen om mensen ongelukkig of verdrietig te zien. maar ik kon niet anders, het ging niet bepaald goed tussen ons ofzoiets.


    Neem risico's

    Uh, ik had de mazzel dat ik destijds examens had, dus ik kreeg het op de een of andere manier voor elkaar om die shit aan de kant te zetten. As expected, kwam alles na de examens weer naar boven :'D. Mijn defense mechanism was mijn verstand gebruiken en daardoor mezelf niet toelaten om mezelf meer geestelijke ellende te bezorgen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nenuphar schreef:
    Uch, deels ben ik wel over die klootzak heen; want hij ging vreemd. Maar een ander deel van mij zal niet over hem heenkomen. Hij betekende echt superveel voor me. Maar het boeit niet, ik praat never meer met 'm.


    Dit had ik ook, maar de mijne begon mij ook nog de schuld te geven en mij en mijn familie te bedreigen, toen was ik er al snel klaar mee.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Nog steeds niet, na een hele lange tijd. (krul)


    Smile and live.

    Errin schreef:
    Ik heb geen ex. :X


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Zorgen dat hij uit m'n leven verdween en daarna tijd, tijd, tijd.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Fayan schreef:
    Niet :W *volgt tips*


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Errin schreef:
    Ik heb geen ex. :X


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jack Daniels. Johnnie Walker. Jameson. Etc. Whatever er stond/staat...

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 18:09 ]

    Tijd heelt alle wonden, haha.
    Uiteindelijk ben ik weer een ander leuk persoon tegen gekomen waardoor ik totaal niet meer dacht aan m'n ex. Bij mij duurde het wel twee jaar, maar goed. Dat is misschien een extreem geval.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    eigenlijk niks want ik was niet eens verliefd op hem.. :') klinkt heel lullig en je zou verwachten dat ik er spijt van heb maar ik haat die jongen en het was geen makkelijke tijd voor mij toen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Een briefje maken met al zijn negatieve eigenschappen, dat boven mijn bed hangen en het iedere ochtend en avond lezen.
    Dan realiseer ik me weer waarom hij zo'n asshole is en waarom het dan ook gedaan is.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein