• Go joan! Wie was er nog meer voor haar?
    Raffaël zag er echt niet uit.
    Sorry!

    xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Biologist schreef:
    Mensen, mensen, Nederland stuurt een Indiaan op missie naar Azerbeidsjan!


    Indiana Joan. (cat)


    Full of envy behind that anonymous mask

    Hebben wij een indiaan voor het Songfestival ??
    Dikke 10 voor Nederland !!! _O_

    SchoenVeter schreef:
    Hebben wij een indiaan voor het Songfestival ??
    Dikke 10 voor Nederland !!! _O_


    26 - 02 - '16

    SchoenVeter schreef:
    Hebben wij een indiaan voor het Songfestival ??
    Dikke 10 voor Nederland !!! _O_


    Dikke faal bedoel je. ;p


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik durf er niet eens naar te luisteren D:.
    /Herinnert zich het Sineke-debacle.


    No growth of the heart is ever a waste

    GoedeleLover schreef:
    (...)

    Laten we zanger Rinus sturen.


    0.0 DAT MOETEN WE DOEN! Dan zou ik zo graag naar het songfestival en die mensen hun gezicht willen kijken. =D


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Het songfestival.. Stop met het verkloten van je tijd en ga iets anders kijken.


    The universal language of art.

    Nadal schreef:
    (...)
    Haha, dan winnen we zeker! Toeter, toeter, toeter

    *plat* xD


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Shogun schreef:
    Ik durf er niet eens naar te luisteren D:.
    /Herinnert zich het Sineke-debacle.


    niets is zo erg als Sieneke

    SchoenVeter schreef:
    (...)

    niets is zo erg als Sieneke


    Niets kan haar overtreffen. Ik heb liever een indiaan dan een orgel op dat festival.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Sorry, maar ik vond haar liedje echt niks. Misschien omdat ik meer van pop houd en voor die ene man was. Ik denk niet dat we gaan winnen, want wij hebben geen connecties met andere landen en dat heeft het oosten wel. Ook hebben wij geen geld over en Duitsland weer wel.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik was voor Ivan, hij was de beste, en ik kende hem..

    Oom van een vriend van school


    El Diablo.

    Nadal schreef:
    (...)
    Over het dieptepunt van de Nederlandse muziek wereld en televiesie wereld het Songfestival.

    Dit dus.

    En we kunnen er weer naar fluiten. Waarom doen we nog mee? We zetten onszelf echt voor schut. En btw. Dat liedje was echt niet om aan te horen. Rafaella's liedje was beter, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik heel erg lang fan van haar was.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    En we kunnen er weer naar fluiten. Waarom doen we nog mee? We zetten onszelf echt voor schut. En btw. Dat liedje was echt niet om aan te horen. Rafaella's liedje was beter, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik heel erg lang fan van haar was.


    Weet je hoeveel geld dit gedoe kost? Ik ben het volledig met je eens. Waarom doen we überhaupt nog mee?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."