• © Copyright Pavarotti

"Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

[ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 17:13 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Donna

"Naar de watte?" vraagt hij lachend.
    "Naar de passage, ken je dat niet?" vraag ik ongelovig. "Jongen, waar kom jij vandaan? Zo noem je een overdekte winkelstraat," leg ik hem uit terwijl we richting de passage lopen. "Er zijn daar veel leuke terrasjes en veel mensen."

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jeremy

"Naar de passage, ken je dat niet? Jongen, waar kom jij vandaan? Zo noem je een overdekte winkelstraat. Er zijn daar veel leuke terrasjes en veel mensen."
    Ik haal mijn schouders op en lach.
    "He, ik heb een perfect excuus."
    Geamuseerd kijk ik haar aan.
    "Ik ben een jongen, ik hou me met zo'n dingen niet bezig."

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Donna

"He, ik heb een perfect excuus. Ik ben een jongen, ik hou me met zo'n dingen niet bezig."
    Lachend schud ik mijn hoofd. Dit meen je niet. Ik besluit mijn mond te houden en hand in hand lopen we de passage in. Bij het eerste en beste terras wat we komen stop ik.
    "Heb je zin in een broodje? Ik trakteer," lach ik terwijl ik mijn portomonnee al gepakt heb.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jeremy

"Heb je zin in een broodje? Ik trakteer."
    Snel pak ik haar portefeuille af en kijk haar nep-streng aan.
    "Donna, wat heb ik je daarstraks gezegd? Jij betaalt niks voor mij, begrepen?"
    Ik grijns even, geef haar een tikje op haar kont, en geef de portefeuille terug.

Donna

Jeremy pakt mijn portefeuille af en kijk me streng aan.
    "Donna, wat heb ik je daarstraks gezegd? Jij betaalt niks voor mij, begrepen?"
    Hij grijnst even, geeft een tikje op mijn kont en geeft de portefeuille terug.
    Demonstratief sla ik mijn armen over elkaar.
    "Dan neem ik niets meer van jou aan," zeg ik met een klein lachje.

Jeremy

"Dan neem ik niets meer van jou aan."
    Ik trek even mijn wenkbrauwen op.
    "En waarom dan wel niet? Mijn excuus is etiquette."
    Ik hou me in mijn tong uit te steken. Grijnzend kijk ik haar aan.

-I'm off, mss dat ik seffens nog even kom-

Donna

"En waarom dan wel niet? Mijn excuus is etiquette."
    Grijnzend kijkt hij me aan.
    Ik trek mijn wenkbrauwen op.
    "En mijn excuus is principe. Dus wat wil je hebben?" vraag ik aan hem.

Jeremy

Ik neem haar hand vast, en kijk haar aan.
    "Donna, haal het niet in je hoofd. Ik laat je niet betalen. Ik doe het met alle plezier van de wereld."
    Ik kijk in haar ogen en glimlach even.

Donna

"Donna, haal het niet in je hoofd. Ik laat je niet betalen. Ik doe het met alle plezier van de wereld."
    Jeremy kijkt me aan in mijn ogen. Daar heeft hij mijn zwakke punt gevonden. Zijn ogen.
    "Oke," zucht ik. "Maar hierna betaal ik. Ik wil dit gewoon niet hebben," voeg ik eraan toe.

[ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 10:38 ]

Lilly
    Ik kijk even met een glimlach heo Isa in beslag genomen wordt door het onweer. "Ik denk het wel het is orgineel" zeg ik lachend naar hem. Ik zucht en kijk weer snel naar Isa.

[tot 4 uur yeeey school:(]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Irial

"Sorry. Wat ben ik toch een mietje, schrikken van de onweer," zegt Kyle lachend. Ik kijk hem grijnzend aan.
    "Ja maar je bent wel mijn mietje," zeg ik lachend.
    Ik leg een hand op zijn wang en druk een kusje op zijn lippen.

Charlotte

Michael knikt even en slaat zijn ogen neer om vervolgens een beetje met het gras te spelen. Na een diepe zucht kijkt hij me weer aan.
    "Ik ben blij met je," zegt hij stilletjes.
    Er verschijnt een brede lach op mijn gezicht en ik buk me om hem een kusje te geven.
    Ik kijk hem in de ogen en begin zachtjes te zingen.

Arion

"Maar, is dat niet raar? Ik bedoel, ik zou dan werken met jouw vader. En Charlie ging me al aan werk helpen, al betwijfel ik of ik wel goed zou zijn als serveerster. Ik laat alles vallen. Mjah, ik zie niet in waarom niet," zegt ze dan. Ze glimlacht en stopt een lok haar achter haar oren. Ik stop hem er ook nog een keer achter.
    "Ik durf wedden dat mijn ouders je geweldig zullen vinden," zeg ik met een glimlachje. Dan is Auryn het enige probleem.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Michael

Charlotte geeft me een kusje en begint te zingen. Aandachtig luister ik naar haar stem. Haar stem is duidelijk. Langzaam buig ik me naar haar toe en druk ik een klein kusje op haar voorhoofd.

Jeremy

"Oke. Maar hierna betaal ik. Ik wil dit gewoon niet hebben."
    Glimlachend druk ik een kus op haar kruin.
    "Wat wil je hebben?"

Mary

"Ik durf wedden dat mijn ouders je geweldig zullen vinden."
    Ik word weer rood en kijk hem giechelend aan.
    "Je bent echt veel te lief," zucht ik, en druk een korte kus op zijn lippen.

Donna

Ik voel hoe hij een kusje op mijn kruin drukt.
    "Wat wil je hebben?"
    Verlekkerd kijk ik de naar de broodjes.
    "Met roomkaas," zeg ik watertandend. Lachend kijk ik hem aan en druk een kusje op zijn wang.

Jeremy

"Met roomkaas."
    Ik grinnik even en bestel twee broodjes met roomkaas. Lachend geef ik het hare.
    "Daar is een bank vrij!"
    Ik neem haar hand en trek haar mee naar de bank, voordat iemand ze inpikt.