• © Copyright Pavarotti

"Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

[ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 17:13 ]

Ich liebe dich 27.12.23

[lolz eigenlijk wel een goede]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

[Haha Doremy is wel echt mooi!]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Donna

"Tuurlijk niet. Maar ik wil niet dat je ziek wordt."
    Hij kijkt me glimlachend aan.
    "Ik heb een oorlog overleefd. Ik word niet ziek van een beetje water," lach ik en ik geef hem een kusje op zijn wang. "Maar als jij er gelukkig van wordt."
    Ik spring overeind en trek Jeremy mee.
    "Waar wil je heen?"

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[Ga effe niet spelen aub, Delightee.]

Ich liebe dich 27.12.23

[oke?????? why not ze deed alleen het begin deuntje]

Jeremy

"Ik heb een oorlog overleefd. Ik word niet ziek van een beetje water. Maar als jij er gelukkig van wordt. Waar wil je heen?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Een binnenspeeltuin."
    Ik steek fake enthousiast mijn handen in de lucht en kijk haar lachend aan.
    "Grapje. Kies maar."

But I still have this faith in the truth of my dreams.

[Ow, lol dacht dat je ging zingen whaha.]

Ich liebe dich 27.12.23

Arion

"Ehm, redelijk. Niet bijzonder goed, maar het gaat. Waarom?"
    Ik lach even, het klonk inderdaad gek.
    "Mijn vader heeft een klein cateringbedrijfje. Maar nu zoekt hij nog iemand om hem een beetje te helpen met de boekhouding. Ik dacht, misschien is het handig voor je als zo een centje kan bij verdienen. Je kan het vast gewoon in het weekend doen, als je het hem vraagt."
    Ik kijk haar glimlachend aan.

Irial

"Awh," zegt Kyle. Hij drukt zijn lippen op de mijne en wrijft over mijn arm.
    "Auw," zeg ik na de kus, nog steeds met een pruillip.
    Wie kan het me kwalijk nemen dat ik deze situatie uitmelk?
    Ik grinnik even.

Charlotte

"Doet er niet toe," zegt hij met een glimlach.
    Ik wil net protesteren maar moet giechelen wanneer hij een kusje op mijn neus drukt. Ik kruip op zijn schoot met mijn gezicht naar hem toe en duw hem achterover. Ik laat mijn handen op zijn borstkas steunen.
    "Ik ben er altijd voor je, dat weet je hé?" vraag ik zachtjes. Ik kijk hem glimlachend aan.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[whahah lees goed terug schatteke ik moet zo echt gaan-_- dus ik reageer nog heel even]

Donna

"Grapje. Kies maar."
    Ik lach even en doe alsof ik nadenk.
    "Laten we dan maar naar de passage gaan," lach ik en ik pak zijn hand.

[ik ga bye]

ISabelle

Ik zit zo gefocust naar buiten te kijken dat ik niet eens doorhad dat er een blad in mijn handen werd gedrukt.
    "Kennen jullie die?" Hoor ik alleen maar. Ik kijk naar het blad.
    "Ja die ken ik, wat dan?" Vraag ik en kijk even naar Mr.Clevement.

Hale Clevement

"Die gaan we met zijn alle doen straks." Zeg ik tegen de meiden.
    "Zullen de andere het ook leuk vinden?" Vraag ik. Maar merk dat Isabelle alweer is afgeleid door de onweersbui. Dus ik focus me op Lilly.
    Zo te zien is zij het er mee eens dat we die doen.

Kyle

"Auw," Zegt Irial na de kus, en hij heeft nog steeds een pruillip.
    Hij grinnikt even.
    "Sorry." Zeg ik nogmaals en kijk eventjes naar beneden waarna ik in de lach schiet.
    "Wat ben ik toch een mietje, schrikken van de onweer." Zeg ik lachend.

Ich liebe dich 27.12.23

Mary

"Mijn vader heeft een klein cateringbedrijfje. Maar nu zoekt hij nog iemand om hem een beetje te helpen met de boekhouding. Ik dacht, misschien is het handig voor je als zo een centje kan bij verdienen. Je kan het vast gewoon in het weekend doen, als je het hem vraagt."
    Dankbaar kijk ik hem aan.
    "Maar, is dat niet raar? Ik bedoel, ik zou dan werken met jouw vader. En Charlie ging me al aan werk helpen, al betwijfel ik of ik wel goed zou zijn als serveerster. Ik laat alles vallen," denk ik even luidop. Ik kijk hem even aan en haal mijn schouders op.
    "Mjah, ik zie niet in waarom niet."
    Ik glimlach even en stop een pluk haar achter mijn oor.

Michael

"Ik ben er altijd voor je, dat weet je hé?" vraagt ze zachtjes.
    Ik voel een brok in mijn keel. Zachtjes knik ik en ik sla mijn ogen neer. Ik wil niet meer alleen zijn, nooit meer. Dan kwel ik mezelf met dingen waaraan ik niet wil denken.
    Met één hand ga ik over het gras. De sprietjes prikken een beetje in mijn handen. Sommige blijven steken achter de littekens. Ik zucht diep en kijk Charlotte weer aan.
    "Ik ben blij met je," zeg ik bijna geluidsloos.

Jeremy

"Laten we dan maar naar de passage gaan."
    Gewillig laat ik me meetrekken.
    "Naar de watte?" vraag ik lachend.