• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    Topic 41!!!

    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Nadal of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 17:13 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Melding;

    ~Bel gaat!
    Glee time, voor Gleeks.~


    Ich liebe dich 27.12.23

    Arion

    "Jammer, ik lach graag mee. Wat? Je spreekt soms echt in raadsels," zegt ze lachend. Ik kijk haar streng aan.
    "Het is jouw schuld dat mijn hersenen van die rare sprongen maken," zeg ik. Voordat ze verder nog iets kan zeggen druk ik mijn lippen op de hare. Ik sla een arm om haar heen en lik zachtjes over haar lippen.

    Charlotte

    Ze knikt even met een glimlachje.
    "Ik ben Yulia," zegt ze.
    "Charlotte," antwoord ik zacht. Ik steek een hand naar haar uit. "En dit is Isabelle, maar je mag Isa zeggen," vervolg ik lachend terwijl ik met mijn hoofd naar Isa knik die ondertussen naast me komen staan is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Ik voelde me eenzaam op het bankje. Waarover hadden Isa en Char het. Over mij? Over Florence? Ik wist het niet.De bel ging en ik liep alvast naar het Glee lokaal. Ik verstopte mezelf in een hoekje. Owja duet met Isa.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 16:42 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    Zacht hoor ik de bel gaan, ik kijk Irial aan.
    "Bel." Zeg ik zacht en kus hem eventjes op zijn lippen.
    "Ik weet niet zeker, maar volgens mij hebben we glee." Zeg ik en druk nog een kusje op zijn lippen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Isabelle

    "Ja, zeg maar Isa." Glimlach ik voor zover het kan.
    "We hebben nu gleeclub." Zeg ik tegen Charlotte en kijk weer naar yulia.
    "Zit je ook bij glee?" Ik kijk Yulia vragend aan.

    Hale Clevement.

    De bel ging en ik liep naar het kleine stapeltje blaadjes waar het lied op stond, ik loop naar de piano en leg ze erop.
    Ik neurie even wat en wacht tot iedereen binnen komt.
    "Hallo, Lilly." Zeg ik als ik haar opmerk, en neurie weer verder.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 16:45 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Yulia Nena Katineh
    Ik schud beide handen van de meiden. 'Aangenaam,' lach ik. Achter me hoor ik hoe de bel door de school dreunt. 'Moet gaan,' zeg ik terwijl ik zucht. 'Biologie,' mompel ik met de vooruitblik op de onwijs saaie les. 'Ik zie jullie misschien nog wel een keer,' glimlach ik terwijl ik mijn tas pak.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Mary

    "Het is jouw schuld dat mijn hersenen van die rare sprongen maken."
    Ik lach even en wil hem een weerwood geven, maar hij is me te snel af. Ik voel zijn lippen op de mijne, en met een zucht sluit ik mijn ogen. Zijn tong gaat over mijn lippen, en ik open mijn mond een beetje, zodat hij binnenkan. Ik trek hem nog dichter tegen me aan en haal onze handen uit elkaar, om even over zijn arm te gaan met mijn hand. Naar zijn schouder, en weer naar zijn hand, waar ik onze vingers weer verstrengel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    "Hoi, meneer mogen Isa en ik een duet doen?" ik kijk hem even vragend aan.
    Het duurde wel even voordat iedereen kwam maar misschien was ik gewoon vroeg.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [morgen ben ik eerder virij dus rond 3 uur online]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    "Fijn dat ik dàt weet."
    Hij kijkt me veelbetekenend aan.
    Ik schud lachend mijn hoofd en geef hem een klein stompje.
    "Nog niet," lach ik.

    Michael

    Als de bel gaat spring ik op.
    "Ik ga naar Glee, kom je mee?"
    Lynn kijkt me twijfelend aan maar pakt dan mijn hand.
    "Prima," zegt ze met een klein lachje.
    Samen lopen we richting Glee en gaan daar op een stoel zitten. Lynn glimlacht naar alle nieuwe gezichten. Verlegen is ze niet, nooit geweest ook.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    Ik hoor de bel gaan.
    "Bel," zegt Kyle een beetje overbodig en drukt een kusje op mijn lippen. "Ik weet niet zeker, maar volgens mij hebben we glee." Ik krijg nog een kusje.
    Ik knik en neem hem bij de hand. Eerst spring ik zelf het podium af en strek dan mijn handen naar hem uit.
    "Spring!" roep ik lachend.

    Charlotte

    "Ja, zeg maar Isa. We hebben nu gleeclub. Zit je ook bij glee?"
    "Aangenaam. Moet gaan. Biologie. Ik zie jullie misschien nog wel een keer," glimlacht Yulia terwijl ze haar tas pakt. Ik knik glimlachend en loop alvast de toiletten uit.
    "Dag Yulia," roep ik nog.

    Arion

    Onze tongen spelen een zacht spel, elkaar subtiel proberend te overwinnen. Mary trekt me nog dichter tegen zich aan en laat mijn hand los om vervolgens de hare over mijn arm te laten glijden en dan weer mijn hand te nemen. Ik haal diep adem en kijk haar aan wanneer zacht de kus afbreek.
    "Ik heb nog nooit zo graag niet en wel willen wachten tegelijk," mompel ik tegen haar lippen aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jeremy

    "Nog niet," lacht ze.
    Ik leg mijn arm om haar heen en druk een kus op haar voorhoofd.
    "Dat weet ik. Niets overhaast."
    Glimlachend kijk ik haar aan. Dan pas merk ik dat de film al begonnen is.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Je bedoeld spring in zijn armen??? ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna

    "Dat weet ik. Niets overhaast."
    Ik hoor de schetterende stemmetjes van de Muppets door mijn hoofd gaan maar ik let er niet op. Langzaam buig ik me weer naar Jeremy toe.
    "Daar ben ik blij mee," zeg ik zachtjes voordat ik mijn lippen weer op de zijne plant.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Nee, knal met zijn neus tegen de vloer. Ja, in zijn armen :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.